Eski eşim tekrar evlenmek istiyor. Siz olsanız eski eșinizle bir daha evlenir miydiniz?

Günlerden beri aklımla kalbim arasında gidip geliyorum kimseyle paylaşamıyorum buradan paylaşmak istedim. Ben yıllar önce on sekiz yaşındayken lise arkadaşımla ailemin istemediği bir evlilik yaptım. İlk aşkım ilk sevdiğim adamdı, benden iki yaş büyüktü yani oda çocuktu. Çocukluk aklıyla evliliği evcilik sanıp on sekizime bastığım gün evlendik. Çok seviyorduk birbirimizi ancak hem maddi hem maneviyat olarak çöktük ve bir yıl sonra ayrıldık. Sonra ben okumaya Almanya'ya geldim birbirimizin hayatından tamamen çıktık. Sonra ben Türkiye'ye ziyaret ettiğimde ortak arkadaşlarım sebebiyle bir ortamda görüştük ve yeniden ilişkimiz başladı ancak onun hayatına birileri girmiş çıkmış bu kabullenmekle zorlandım ama aştık ben Almanyadayım o Türkiye de ve yeniden evlenmek istiyor benimle ancak ben tereddüt ediyorum çünkü tüm hayatım burada işim evim şimdi yeniden bir şeye kalkıp buradaki hayatımı mahf etmek istemiyorum evet çok seviyorum ancak böyle uzaktanda olmuyor ya ayrılacağım ya da evleneceğim ama hayatımda kalbşmle onunla hareket ettiğimde sonuç hüsran olmuştu ne yapmalıyım bilmiyorum siz olsanız evlenirmiydiniz yoksa ayrılırmıydınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Mantığımı dinledim ve ayrılmak istediğimi söyledim eşimde bu böyle konuşalacak bir mevzu değil telefonda uçuşlar açılınca hemen yanına gelicem konuşuruz bir çözüm buluruz ben seni bir kere kaybettim bit dahs kaybetmek istemiyorum dedi bakalım zaman gösterecek her şeyi
Güncellemeler
+1 yıl
Sonunda her şey sonuca vardı ve biz ayrıldık ysni mantığımı dinlemiş oldum ve bizim hikayemiz bitti. Herkesin görülü için teşekkür ederim.
Eski eşim tekrar evlenmek istiyor. Siz olsanız eski eșinizle bir daha evlenir miydiniz?
Cevapla