Erkek arkadaşım benden soğumuş, bunun nedeni sensin diyor ve sürekli öfke besliyor bana, sizce nasıl geçer?

Sürekli sen yaptin, sen beni bu hale getirdin diyor. Seni istemiyorum demiyor ama istediginide demiyor çünkü öfke kusuyor. Baskasi var demeyin arkadaşlar, ön yargılı davranmayin. Bana aklı selim insanlarin yorumlari lazim. Yardımcı olun rica ederim
Erkek arkadaşım benden soğumuş, bunun nedeni sensin diyor ve sürekli öfke besliyor bana, sizce nasıl geçer?
Cevapla