Fikrinize ihtiyacım var lütfen okur musunuz. Erkek arkadaşım her problemde bana soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba. Erkek arkadaşımın 2 aydır maddi sıkıntıları var. Bu dönemde herkesin olduğu gibi. Ailesi ona destek oluyor. Kimseye bakmıyor. Borçlarını ödüyor. Çok az bir miktar borcu var. Her ayrı kaldığımızda, her ayrı geçirdiğimizde günü bana soğuk davranıyor. Bitanem, canım, ismimle hitap etmesi vs her şey bitiyor.
“ne yapıyorsun?”

”iyi sen?”

resmen bu soğukluğa dönüyor. Aynı evin içinde olduğumuzda da “genel sıkkınlık maddi problemim var” diyip yüzüme bile bakmıyor ve telefona gömülüyor. Bu insanla uzun bir ilişki yürür mü? Veya bu insanla evlenilir mi? Bakın morali bozulunca tavrı bu olabilir ama her can sıkkınlığında partnerine soğuk nevale olmak sizce doğru mu? Yorumunuzu bekliyorum.

Fikrinize ihtiyacım var lütfen okur musunuz. Erkek arkadaşım her problemde bana soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla