Merhaba. Erkek arkadaşımın 2 aydır maddi sıkıntıları var. Bu dönemde herkesin olduğu gibi. Ailesi ona destek oluyor. Kimseye bakmıyor. Borçlarını ödüyor. Çok az bir miktar borcu var. Her ayrı kaldığımızda, her ayrı geçirdiğimizde günü bana soğuk davranıyor. Bitanem, canım, ismimle hitap etmesi vs her şey bitiyor.
“ne yapıyorsun?”
”iyi sen?”
resmen bu soğukluğa dönüyor. Aynı evin içinde olduğumuzda da “genel sıkkınlık maddi problemim var” diyip yüzüme bile bakmıyor ve telefona gömülüyor. Bu insanla uzun bir ilişki yürür mü? Veya bu insanla evlenilir mi? Bakın morali bozulunca tavrı bu olabilir ama her can sıkkınlığında partnerine soğuk nevale olmak sizce doğru mu? Yorumunuzu bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer