Erkek arkadaşım sürekli bana kızıyor sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar erkek arkadaşım yani eski sevgilimle 2 yıl ayrı kaldıktan sonra tekrar konuşmaya başladık beni bir başkası için bırakmıştı ondan ayrılınca benimle konuşmaya devam etti sürekli beni azarlıyor küsüncede gönlümü almak için uğraşıyo anlamıyorum bu en son tartışmamız beni çok kırdı ona mesaj atmadığım için sürekli kızıyor bu akşam nasılsın diye mesaj attım bana bir dur ya kardeşim kayboldu kaç saattir onu atıyoruz sus dedi hiç bişey yazmadım aradan zaman geçti tekrar mesaj attı insan bir sorar merak eder sen nasıl bir insansın ya. Çocuk musun dicem de çocuksun dedi bende sus dedin sustum yazdım boş konuşma grş Yazdı cevap vermedim aramızda 6 yaş var sürekli çocuksun diye azarlıyor şimdi whatsapı kaldırdım faceden de çıkış yaptım uzun bir süre girmicem sizce ne yapmalıyım konuşmalımıyım yoksa bir süre uzak mı durmalıyım?
Erkek arkadaşım sürekli bana kızıyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla