Tövbe haşa ben dosthane sohbetler içindeyim Allah yolundayım. :D Sizin cevabınız ne olur?


Git başımdan
Cevap
21Cevap
Bu başıma geldi ve evliyim yürüyemezsiniz yuruyececek hatta koşacak başkasını bulun dedim.
Görseldekini Der engellerdim vizyon 0 olmaz yani sjjsjs
Tövbe haşa niye diyosun olum olabilir yani ama böyle bir yürüme şekli saçma ya ben direkt reddederim.
Biri benim yolumu kesip konuşmak için müsaitsen telefon numaranı versene dedi şok oldum valla
Afallarım ilk başta. İyi misiniz siz yaş felan der yüz vermez terk ederdim orayı herhalde 😄 Şöyle bir düşününce, evet aynen.

yürüyenlere karşı tepkim skjdjk
baska zaman olsa kabul ederim ama sevgilim var ohscwuogwpugpu maksat sohbet olsun sıkarsa salarım gider
Yürüme koş derim maksat biraz daha uğraştırıp yormak.
Önce bir süzerim, ilgimi çekerse yürü yavrum. Ama ilerde sağda yolu veririm.
Geri dönüş yolun şimdiden hazırdır ama gel bakalım.
Ben koşarım hızlıca yiyorsa koşu yarışı yapalım derim
Kapım açık gellll gel yanaş çekinme ya gel bana FSM köprüsünden yürüüü arabayla geçme ezilirim 😂
Yanlış yolasin kardeş. İki sokak ötede solda yurucen derim 😂
Benim yollarım dikenli bunu başarabilen ile kapanmış bulunmakta ötede başkasına yürü olur.
Erkekler yürümesin, kızlar yürüsün... Eskiden ben yapardım başarısız olurdum... Emre Mor kamili ve diğer ünlüler de bu salaklığı yapınca dedim doğru yoldayım... Hem reddedilmeyiz, hem cekici hale geliriz...
Bana gelen yollar çakıllı, taşlı ve bozuktur Yardim edeyim de düşme derim 😀
Bir zahmet kimse yürümesin.
Boşuna seçmedim bunu, beni anlattığı için koydum.
Aşırı yoğunum, inanılmaz yoğunum derdim.
Bu havada yürünmez, sen evde kal derdim.😅
"Bana yürüyen ayaklarını kırmayayım dikkat et" derim
'Ben de sana koşacaksam olur' derim. Dhdhd
Böyle saçma bir şekilde tanışmaya giriş yapicaksa cevabim baştan hayır olurdu sanırım
Ilk önce tanimak isterim dalga mi geçiyor yoksa ciddi mi diye
Kim kime yürüyor görür
Oruç oruç kafa ağrıtma derim
Yürümeyi bilmiyorsun derim 😄
Yaşlılara yürünmez derim.. 😀
Ben size başka bir yol tarifi vereyim isterseniz
Nişanlım var benim :D
Az ötede yürü derdim 😂
Jcnxkmxlslswn engellerdim bu ne ya
Yavaş yerler yaş derim djdjjs
Kapalıyız kardeşim 🙄😂😂
Yürüyemessin yürüyen yürüdü. Zaten derim ✂️
Gülerdim yoluma giderdim bulaşmazdım
“Yürüyemezsin. Çünkü okyanus ötesindeyim.” derim
Benim cevabım hayır olur 😊
yuruyemezsiniz beyefendi derdim
Yerler ıslak, kayıp düşme derim.
Buyursun gelsin. Bedelini öder orası ayrı 😉
Kapıları kapattık. Limanları kapattık derim.
30 metre ötede yürü derdim
Müsait degiljm daha sonra tekrar dene
Benim yollarım derin bataklık
Engellerdim herhalde 🤣 civik insan sevmiyorum
Bu taktiği hiç denemedim mi deneyesim geldi 😆😆
Yollar senin yiğidim sjdjkf
tabi buyrun, bekliyorum..
Yürümek gibi tabirlerden hoşlanmam
Üslubu böyle olan birini ciddiye dahi almam.
"Allah, yürü kulum derse yürürsün" derim...
Tüm yollar kapandı :((
sagdan 2. kapi
Gülerdim.
Direkt engel
Hayir
Nişanlıyım
Hayır derim.
“Sokağa çıkma yasağı var.” derim😏
Birşey demem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?