Vazgeçmek zorunda kaldığım şeyler için artık kendimi suçlamak istemiyorum Olmaması gerektiğini bilseydim bu yola girmezdim hoş bazen bile bile kendimi çıkmaza soktuğum olmuştur ama bu defa çok başka Kapısı açık gül bahçesi gibiydi ama nereden bilebilirdim diken dolu olduğunu...
Sevdiğiniz için en fazla neyden vazgeçersiniz? İş anne baba kendinizden?
Ailemi bırakmam çünkü bırakanada güvenmem ailesini bırakan ilerde benim ailem olduğun da o aileyi de bırakmicagi ne malum. Onun dışındakiler makul olabilir.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Niye böyle bişey yapayım ki. Vazgeçmem hiçbir seyden
Benim ilişki anlayışım yan yana değilken de birbirine saygı duyarak hareket etmekten geçer bağımlı gibi takıntı yapmadan içten ve sevgiyle gösterilen inceliklerden geçer hatayı telafi etmeyi bilinmesinden aynı zamanda iki iyi arkadaş olmaktan ve arkaplana atılmamaktan geçer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İşimden de ailemden de geçmem. Ama kendimden fedakarlık yapabilirim.
üstadın mevlâ'ya has olmayan gönül leylâ'ya paspas olur dediği gibi
Evet çok doğru bir söz ama bu her türlü ilişki için geçerli. Ben fedakarlık yapmayı seviyorum.
insan içini bir bardağa döküp ikram edebilmeli anlatmak yoruyor değilmi
Anlatmak değil, anlaşılmamak yoruyor.
Anne baba İmkansız.. ama bir çok alışkanlığımdan taviz verebilirim
Ailemi bırakmam çünkü bırakanada güvenmem ailesini bırakan ilerde benim ailem olduğun da o aileyi de bırakmicagi ne malum. Onun dışındakiler makul olabilir.
Niye böyle bişey yapayım ki. Vazgeçmem hiçbir seyden
Ailemden vazgeçmem ama ben değişebilirim
Zaten seni seven seni olduğun gibi kabul eder
Bir insanı bütünüyle sevmenin imkanı olduğunu düşünmüyorum. Hoşuna gitmeyen şeyler illa ki olacaktır.
Benim ilişki anlayışım yan yana değilken de birbirine saygı duyarak hareket etmekten geçer bağımlı gibi takıntı yapmadan içten ve sevgiyle gösterilen inceliklerden geçer hatayı telafi etmeyi bilinmesinden aynı zamanda iki iyi arkadaş olmaktan ve arkaplana atılmamaktan geçer
Birseylerden vazgececek kadar sevemedim kimseleri
En güzeli
İşimden vazgeçerim ama anne babadan vazgeçilmez
Öyle an gelirki ne anne baba ne allah kitap kalmaz delicesine aşık olan anlar
Neydi sence mecnunu köpeğin ayağını öptürmeye sebep biliyormsn
hiçbirşeyden kusura bakmasın
Hicbiri bundan sonra
Bundan önce ne olduki
Gözümü bir açtım karstayım.
Vazgeçmek koymazda değmeyişi orası kötü