27 yaşındayım şu yaşıma kadar 2 tane ciddi ilişkim oldu 1, cisi ilk aşkımdı çok sevdim onu ama o sevgi yoksunuydu. 2. cisi sessiz sakin görünen arkadaş ortamıma soktuğum ailemle tanıştırdığım beni 2,5 senenin sonunda sadakatsizlikle taçlandıran bir haindi. Hayata karşı çok pozitif bir insan iken şimdi hiçte öyle olmadığımı görüyorum. Dışardan bakanlar herşeyi var hayat ona güzel diyor ama işte hiçbir şey göründüğü gibi değil. Eskiden 2 hayalim vardı biri çok iyi bir medya mensubu olmak onu oldum sayılır ama diğeri gerçekten aşk dolu bir birliktelik ama artık buna da inancım yok dahası aşk'a kutsal bir duygu diye bakar milletin güldüğü o eski filmlerde salt sevgiyi gerçek aşkı görürdüm ben ama artık aşka da meşke de inanmıyorum. Kalbim paramparça... Her zaman ki gibi susuyor ve sabrediyorum konuşacağım gün gelir diye bekliyorum. Bilmem gelir mi? Tek isteğim sevgi , şevkat ve sadakatti.
Çok şey istemişim bu hayattan artık geç te olsa dank etti...
Çok şey istemişim bu hayattan artık geç te olsa dank etti...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar