İnsanlara olan inancımı kaybettim , hiç kimseye güvenmek istemiyorum?

23 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç ilişkim olmadı sürekli kariyer odaklı olduğumdan dolayı Real de konuşmak isteyenleri reddettim 3 yıl önce 1k sitesinde biri ile tanışmıştım ve çok güzel bir şekilde anlaşıyorduk , sürekli buluşma planına bahane bulurdu bende İlk defa birine bu kadar guvenmiştim 6 ay boyunca yüzyüze görüşmekten çekindi ve ben onun benden başka kişiler ile konuştuğunu yalanını öğrenince iyice insanlardan soğuyup kabuğuma çekildim bu siteden biri ile de aynı şeyi yaşayınca artık hiç kimse ile konuşmak istemiyorum gözümde herkes aynı birini tanıma hevesim de yok artık birgün düzelir miyim hiç bilmiyorum

İnsanlara olan inancımı kaybettim , hiç kimseye güvenmek istemiyorum?
Cevapla