AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Doğru yoldasın mantıktan asla ödün verme
Ya adam olup kendine çeki düzen verir, ya da ayrılırsınız
Bazı şeyler hoşgörülebilir fakat fiziksel şiddet ve küfür bunlardan biri değil ne yazık ki.
belli bir olay yaşanmadan yatak ayırmak suç olmalı.
bir erkek eşine nasıl el kaldırır ya. Bunu affetme sakın. Affedersen devamı gelir
Bir kere elini kaldıran her zaman kaldirir... Bosanmalisin
Yol yakinken bosnmni tvsiye ederim eger dühelmeyecekse ve bu onun karakteriyle ilgiliyse
ilerde bosanmak daha zor hale geliyor piskolojik olarak
evlrnmrk kadar bosanmakta haktir
Şiddet var hakaret var.. bu iş bir yerden sonra çıkmaza girerdi nitekimde girmiş.. işin zor..
Birak boşanmaz agzi burnu yamulcakda hastanelik olacakta anasi babası gekcekte ölme eşeğim ölme bu olayda 3 5 seneyi bulur zaten.
Aynen müsamaha gösterme özür dilesin hatta yetmesin sürünsün
Sana vuracak kadar o cesareti verdiysen bidaha sana vurur ilk vurduğunda senden boşanıyorum deseydin bidaha sana el kaldıramazdı
Kesinlikle KATLANMA! Katlanan düzeleceğini uman annelerimizi görüyoruz ya sonunda bir kavgada ölüyor ya da ölene kadar onunla yaşayıp her gün yeniden ölüyor
Ne yapsın
@DrQuesn4y boşansın be
Dul kalmasından iyi yani?
@DrQuesn4y dul ne demek ya kıçınızdan kelime uydurup kadınları bu kelimelerle ezmeyi kesin artık tekrar kendine daha uygun birini bulana kadar bekar bir kadın olur
Sen böyle giderse ayrılırsın ama biraz bekle hatasını anlayıp geri gönerse al karşına açık açık konuş böyle davranmamasını bir ömür beraber yaşayacağınızı
Çocuğun yoksa sakın ha sakın bu adamdan çocuk yapma. Çünkü çocuk aranızda kopmayacak bir bağ olur. İstersen bir evlilik danışmanına git, belki her şey daha güzel olur. Ama bu adamdan dört yıl çocuk sahibi olma (Boşanmazsan eğer)
Yatakları ayırman belki işe yaramaz aranıza soğukluk girebilir
Barışırsın. Umarım Barışırsınız. Ancak Olay Şu Şiddet Eğilimi İyi Değildir. Bir Kere Yapan Her Başı Sıkıştığında Şiddete Başvuracaktır. Buna İzin Vermezsen Herşey İstediğin Gibi Yoluna Girer. Umarım Şiddetsiz Düzelir Herşey...
Erkekler hiçbir şeyi haketmiyor ayırmakla iyi yapmışsın
Evli olan bir kişinin ayrı yatması dönemde çok günah Allah yardımcınız olsun ama şunu da unutmayalım çözülmeyecek bir sorun yoktur. O bir adım geri giderse sen 2 adım fazla at. Bir evlilik bitirmek kolay olmamalı 😔
Ne eziyet ediyorsun kendine? Olmuyorsa bırakacaksın bu insanlar değişmez.
Canim bak seni cok anliyorum. bence bosanma hatasinin farkina varmasini sagla. Kendine ozen goster onu umursama
Siddete hic bir kadin goz yummalamli bence ama sen ne hissediyorsan onu yap bu sekilde mutlu degilsen onunla bunu konusmalisin ve halletmeye calismalisiniz. Olmuyorsa da zorlamnin anlami yok bence
Yataklar kolay kolay ayrılmaz, Ayrıldı ise iş bitmiştir zaten düzeltmeyede gerek yok derim. Boşuna uğraşma.
Benimki de böyle ama ben görücü usulü evlendim gerçek yüzünü evlendikten sonra gördüm ve pişman oldum sen evlenmeden önce tanıyordun madem keşke o zaman düşünseydin bu işler kader kısmet tabi
Her şey sizin elinizde. Düzeltebilirsiniz. Bu mümkün. Düzelmemesi için cahil gerizekalının teki olması gerek. Lütfen düzeltemem deme. Hel bir de çocuğunuz varsa her şekilde düzelir.
vurmak ne yaa insan gibi konusmak varken neden vurmak? yazık günah ya bu erkekler evlenince gidemicemizi mi sanıyorlar iyice öküz oldular
1 gün önce Yıl dönümünüzü kutladınız, ama bu 2. gün? Yani 1. gün küs değildiniz bu durumda, mı? Anlamadım burayı #
Boşanma ama yumuşamada bence. Özür dilemesini bekle. Pişman et ki bir daha eli kalkmasın.
Bu saatten sonra şeytan da aranıza girer.
Üzüldüm
Ya bak sen çok olgun düşünüyorsun al karşına konuş çocuk gibi trip yapmanın bir faydası yok evlilik zor bu gemiyi beraber yuruteceksiniz kavalar olacak bunlar doğal şeyler gerekirse sabaha kadar konuşup barışacaksınız çaresi yok ayrılık son çare
Ortada şiddet varsa kesinlikle çözüm boşanmak. Hayatınızın sonuna kadar bu şiddet döngüsü devam eder. Özür diler ama bir daha yapar. Yaşınız da genç sanırım. Hayatınızı bunun gibi lanet erkeklere zehir ettirmeyin.
Kaç aylık evlisin. Saygı sınırını aşmışsiniz dikkatli olun derim
Pişman olup özür dilemesini bekle. Eğer ilk adımı atıp sen barışırsan, ileride daha ciddi sorunlarla karşı karşıya kalacaksın
Boşan ama eger bir yanin hayir diyorsa evden git ya da o gitsin yalniz kalin dusunun ne istedgne emin olursun
cok gecmıs olsun sen evlendın yasıyosun ben evlenemden daha degısık olanını yasadım benımkı ıhanetti
Bekarken devam etmek daha kolay şanslı say kendini
aynen ama 3 yıl ardından zzor atlatılıyo
Öfkeliyse eğer sen alttan almaya çalış inatlaşma.. Boşanmak bu kadar basit olmamalı. Agresiflik iyi birşey değil evet ama onu öyle kabullenmem lazım
Bence git kocanın yanına yat, evlilikte kavga, yemeğin tuzu biberi gibidir
Bak biri de beğenmemiş, arkadaşlar yıkıcı değil yapıcı olmak gerek, nereye kadar yıkacaksınız
Ayrılınca çok mu mutlu olacaksın bence eşinin gönlünü al o da sana yumuşayacaktir emin ol 🤗
Lutfen bosan ne guzel evlenmişsin Allah koca nasip etmis nasil sevişceni bile bilmiuosun tüüü.. ..
Sebebi ne olursa olsun şiddet çözüm değildir. Eğer affedersen büyük hata edersin.
Sana bir kez vuran bir daha vuracaktır. Aklını başına al ve susma. Boşan.
İlk kavgadan boşanmak mı istiyorsun !! Eşin sinirliylen sen alttan almalısın tepki vermen ortamı daha fazla kızıştırır şeytana fırsat verir.
gecmis olsun oncelikle onunda bir derdi ola bilir sana anlatamadigi once konus baktin olmuyor2 gun verme kulun kopegin olur 😉
Bırakma eşini bence etrafta kaşar çok kaparlar adamı git yat yanına o da bitirmek istemiyorsa açıkça de senin bu halini sevmiyorum diye
Mesleği ne adamın? Bazı insanlar yaptıkları iş yüzünden hep sinirli oluyorlar.
Bence git yapış kocana op sarıl de ki bir daha küfür etme hayatım güzel anlasalim de kalbim kırıldı
Sevgili iken aynı evde yasa doya doya birbirine sahip ol evlenince değişsin neden biliyor musun çünkü sen onun için garantisin sana istediği gibi davranacağını sanıyor
Al karşına düzgünce sakince konuş, yaptığı tavrın yanlış olduğunu seni kırdığını, incindigini söyle. Zaten seviyor seni emin ol hatasını fark eder ve orta yolu bulmaya çalışır
İnan sizin gibi kadınlara zerre acımıyorum beter olun zevk sigaramı yakıyorum her gördüğümde
@isimsizsoruucuu 😂😂
Kavga sebebini masaya yatırıp sakin bir şekilde çözüm üretseniz..
O el bir defa kalktımı bir daha inmiyor yani kalkıp sana boşan diyemem ama böylede olmaz
Ayırdım diyon ne yapayım diyon sonra. Yatağa küs girmeyin uzun evliliklerin sırrı bu
Tartışma olur ona eyvallah ama şiddet olmaz , kabullenmem.
Sana, şiddet gibi ağır bir sorun var ise ayrılmanı tavsiye ederim
evlilik gururdan daha değerlidir bence... barışın gitsin... ölümlü dünya
Gucuk bir sey diyecegim
Sen onu hala seviyor musun
Seviyorsan asiksan kendin istesen bile bosanamasin
Oturub konuşmalısınız bence. Ona düşüncelerini söyle. İncindiyini, berbat hissettiyini ama ona bir o kadar deyer verdiyini eminim düzelicekdir.
Bişe diyimmi ezdirme daha fazla kendini hayatının tadını çıkar hayatın hep böyle üzücü geçer bu adamla aman uzak dur!!!
Sinir oluyorum böyle tiplere ya ben evlenecek dürüst biri bulamıyorum bulanda şiddet uyguluyor
yatak ayırmak saçma bence profesyönel yardım almalısınız birlite
Her kavga da yatak ayirirssan sonra başka yataklara gidince ağlamak yok ama
Kabul etmişsin zamanında evliliğini bitirme noktasına getirme derim
Eşin çok haksız fakat yatağı ayırarak pek iyi bir karar vermemissin