Eşimle kavga ettik ve yatakları ayırdım. Ne yapmalıyım?

Eşimle çok severek evlendim. Agresif olduğunu daha önceden de biliyordum. Ama sevgililikle aynı evde yaşamak aynı olmuyormuş. Kavgada çok hararetlenip bana küfür etti ve bacağıma şiddetle vurdu. Kendimi çok berbat hissettim gururum incindi. Bende ona vurdum "bana vuramazsınn"dedim. ve tartıştık. Şimdi yatakları ayırdım. bu 2. gün. daha bir gün önce yıl dönümüzü kutlamıştık. Napcagımı bilmiyorum? Duygusal davranmak istemiyorum. Mantıklı olmak istiyorum. Artık ya hep ya hiç. Ya boşanacağım ya düzelecek. Bir ömür böyle bir evliliğe katlanmak istemiyorum
Eşimle kavga ettik ve yatakları ayırdım. Ne yapmalıyım?
Cevapla