Birinin profil resmine bakıp gülmek, mutlu olmak, bir şeyler hissetmek suç mu?

Hayırlı günler birinin profil resmini gördüm birkaç ay, yıl önce ve o andan itibarak onun resmini görünce bir ieyler hissetmeye, mutlu olmaya başladım. Ona mesajlar attım, şiirler yazdım bir şey demedi ben de anladım ki bu şey benle onun resmi arasında. Profil resmini görünce içimde kelebekler uçuşuyor, mutlu oluyorum, içim ısınıyor. Bu kötü bir şey mi, birinin profil resmine bakıp mutlu olmak, bir şeyler hissetmek? Kötü niyetim yok, mesaj attım, şiir yazdım dönmedi neden hiçbir zaman mesaj vermedi sizce ve birisi sizin resminize bakıp mutlu oluyor, içinde kelebekler uçuşuyor vb isene yapar ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Fenomen editör hanım sürekli sorumu hesabımı siliyor
Birinin profil resmine bakıp gülmek, mutlu olmak, bir şeyler hissetmek suç mu?
Cevapla