Hayırlı günler birinin profil resmini gördüm birkaç ay, yıl önce ve o andan itibarak onun resmini görünce bir ieyler hissetmeye, mutlu olmaya başladım. Ona mesajlar attım, şiirler yazdım bir şey demedi ben de anladım ki bu şey benle onun resmi arasında. Profil resmini görünce içimde kelebekler uçuşuyor, mutlu oluyorum, içim ısınıyor. Bu kötü bir şey mi, birinin profil resmine bakıp mutlu olmak, bir şeyler hissetmek? Kötü niyetim yok, mesaj attım, şiir yazdım dönmedi neden hiçbir zaman mesaj vermedi sizce ve birisi sizin resminize bakıp mutlu oluyor, içinde kelebekler uçuşuyor vb isene yapar ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Fenomen editör hanım sürekli sorumu hesabımı siliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yapma boş ver değmez.. değecek olsasa değmez..!
Ne yapıyorum ki
Değer verme anlamında
16 yaşlarında bu bana da olmuştu, sonra unutuyorsun.
Neden suç olsun oldun mu oldun mu sen hiç aşık oldun mu bir zalim uğruna saçlarını yoldun mu? Demiş şair aşık insan herşey yapar
Hayir tabikide
Eyvallah
Bence değil gayet normal
Suç bu zamanda
Değil tabi
Değişik
Neden