Detaya gerek olmadığını düşünüyorum, görsel yeterlidir...

Detaya gerek olmadığını düşünüyorum, görsel yeterlidir...

Birçoğu, özellikle ünlüler ve sosyal medya fenomenleri bazen bizler de dahil sorunlarımızı insanlar içinde belli etmek istemiyor olabiliriz. Bu yüzden mutluymuş gibi paylaşıma başvuruluyor. Asla ben böyle mutluluk resmi paylaşmam, diyenlere pek inanmıyorum açıkçası..
Asla ben öyle mutluluk resimleri paylaşmam : )) mutluluk resimlerini bırak resim paylaşmam : ))
Siz paylaşmassınız, ama başkası paylaşır. Herkes aynı değil işte:)
Biraz öyle bence. Hayatının her detayını paylaşan kişiler aslında çok acı çekiyor bence. İş yerinde bir arkadaşımız sık sık nesneleri öperken fotoğraf çektiriyor, öperken yüzünden hüzün akıyor bence. Öğrendim ki babasını kaybetmiş. Umarım iyileşir. Yargılamıyorum insanların paylaşımlarını, hepsinin bir sebebi var. Geçen de eski iş arkadaşım hastaneye kaldırılmış, orada tekerlekli sandalyede fotoğraf çekilmiş... Belki de çok yalnız, ve birilerine gör beni geçmiş olsun de vb diyor..
Bence öyle.. En yapmacık bulduğum tipler bana göre.
Gerçek mutluluk göze sokmayı, gösterişi sevmez! Sessizce sever.. vitrinlik Show bana göre.
Evde birbirini yiyip aşkım diye fotoğraflar atanları gördü bu gözlerrrr! Rezalet hayatlar
Benim gözler her gün görüyor onları : ))
Zaten sosyal medya da ben mutsuz olan görmedim : ))
Herkes zengin, en lüks yerlerde en iyi yemekleri yerler...
Herkes eşini sevgilisini çok sever..
Herkes sürekli gezer...
Herkes istediği her şeyi alır...
Say say bitmezzzzz : ))
Ben öyle oldugunu düşünmüyorum ya herkes annesini sever mesela dogum gününe daha 1 ay var ben simdiden düşünmeye basladim ne alsam diye canim annem.. anneler iyi ki var 😁
İyi ki doğmuş annen : ))
Teşekkürler 😊
Cevap
5Cevap
Evet çok itici ve gösterişli. sorsan mutlu değiller. ama güçlü görünmek mesajı vermek için.
Sadece paylaşmak için mutlu oluyorlar, reklam insanları..
Tatil sorusuna noldu?
Hafta sonu sorusu mu?
Evet
@Sakaryalim isimli üye o soruda; "senin bu soruların neden kaldırılmıyor her hafta aynı soruları soruyorsun" diye görüş paylaştı. Arkadaşın bu söylemini dikkate alarak kaldırmışlar : )) Kaldırana buradan saygılarımı iletiyorum : ))
)) ))
Arkadaşların hepsi çok düşünceli : ))
Genel olarak öyle kimse mutsuz ve berbat anlarını paylaşmaz sonuçta 🤷🏻♀️ hep imrendim fotolar paylaşılıyor 😂
Evet, bir çoğu öyle. O sebepten sevmiyorum sosyal medyanın saçma sapan sahte hayatlarını takip etmeyi.
Çoğu kişi için evet öyle.. İnsanlar gösteriş yapmak için ellerinden geleni yapıyorlar..
Aptallık. Kadın bebeğinin doğumgününü bile sosyal medyadan kutluyor hayır bebek görse neyse yani.
Katılıyorum.
Mutluluğu yaşıyorsan içinde yaşamalısın
Bazen sadece bir şeyler paylaşacak malzeme olsun diye bu tarz gereksiz pıtırcıkları görebiliyoruz..
Herkes için geçerli değil tabii ki..
Evet çoğu sahte
Özellikle instagram
Muhtemelen Evet
Evet
kesinlikle
Etiketciler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?