Artık günümüzdeki ilişkilerin çoğu sosyal paylaşım uygulamaları üzerinden başlıyor, peki bu uygulamalar üzerinden tanıştığınız biriyle ciddi düşünür müsünüz?
Sosyal paylaşım uygulaması üzerinden tanıştığınız biriyle ciddi düşünür müsünüz?
Düşünmem diyemem eğer arada bir şey hissedebilmişsem onun bana olan aşkını ya da benim ona olan aşkımı yakalayabilmişsem olur ancak bu zamandan sonra buluşmadan önce direk olarak görüntülü konuşacağım hepsiyle ya da sesli olarak sürekli konuşmamız gerek sosyal medya uygulamalarında tanışmak isteyen birey sadece sizinle tanışmak istemiyor ki kim olursa olsun kafasında bu yüzden bu duruma eğer takılmayacak karakterde bir insan iseniz tabii ki de olabilir :D Ama demiş olduğum üzere arada yakalanması gereken uyum bizim ona onun bize aşkı her şeyi tüm kaideleri bir anda değiştirebileceği gibi değiştirmeyedebilir her şey iki tarafın uyumuna partnerlerin birbiriyle ne kadar anlaştığına göre değişir genel olarak tam bir biliktelik yaşanamayıp bir süre sonra bitsede bazıları bitmiyor bitmeyen bu sosyal medyadan çıkan ilişkilerin her ne kadar daha sonradan bitme ihtimali arada bulunsa da bitmeyen çok güçlü bağlarla kurulan ilişkiler evlilikler olabiliyor hayatın bizlere neler gösteceğini bilemeyiz bu yüzden tam net bir şey söylememekle beraber olabilir demek bence daha hayırlı ve mantıklı olacaktır çünkü bu zamana kadar neye olmaz dediysek ne olmadı olmayacak dediysek hepsi gerçekleşti çoğu zaman için sosyal medyadan bir ilişki başlatmak hatadır ama hata olmadığı istisnai durumlar da vardır bu durumlardan biriyle karşılacağınıza inanıyorsanız başlayabilirsiniz onun dışında başlamak ya da başlamamak arasında hiç bir fark yok. Sosyal medyadan bulmuş olduğunuz kişi ile aynı şehirdeyseniz tadından yenmez lakin aynı şehirde olmadığınız durumlar da olabilir. Bu tür durumlarda ona dokunamadığınız dokunmadan bir ilişki yaşamanız anlamına geliyor sevdiğiniz insana dokunmadan bir ilişki yaşarım ben bunu yaparım diyorsanız da tabii ki başlayabilirsiniz onun dışında pekte durumu irdeleyen konuların olmadığını düşünüyorum sadece arada fazlaca güven sevgi ve aşk olması lazım :)
Ben daha önce böyle bişi yaşamadım ki yaşam mucize olur sadece haber ve işim odaklı sosyal medya kullanıyorum yani foto falan koymuyorum bu güne kadar çok arkadaşım kanka kız arkadaşımın instasına baksana kimlerle konuşuyor diye sordu bu soruyu siz de soruyorsaız ya da soracaksanız ciddi falan düşünmeyin pişman olursunuz
Ciddiyet herhangi bir sosyal medya üzerinden düşünülmüyor, sırf site üzerinden tanıştığım birine güvenemem demiyorum. Ciddiyet, samimiyet anlaşılabiliyor. Ciddi konuşuruz, birbirimize ısınırız. Hatta hissedebiliyoruz da ama sadece sosyal medya üzerinden yetmiyor, bir insanı sanal üzerinden net olarak tanıyamayız zaten daha iyi tanımak için yakından görmek gerekir. (:
Evet zor ihtimal ama imkansiz degil uzun ve zorlu bir surec ozveri ve karşılıkli emek gerektiriyor ben Şu an evlilik düşünuyorum bu uygulamadan biri arkadasim ve 2.5 yıldır arkadaşız