Kardeşim dediğim kız benden hoşlanıyormuş, nasıl davranmam gerekiyor?

Kardeşim dediğim kız benden hoşlanıyormuş, nasıl davranmam gerekiyor?
Bu zamana kadar herkese akıl verdik, yapma etme dedik, konuşma dedik, şimdi biz düştük bu duruma. :D Kızı gerçekten çok seviyorum kardeşim olarak. Gerçekten de çok güzel bir kız, Samsun'da dershaneye giderken dershanenin bütün erkeklerini peşine takardı, Ama ben asla öyle bir gözle bakmadım, bakamam. Kızı annem, babam da tanıyor. Kardeş ya bildiğin kardeş yani. Bana bunu söyleyen ortak bir arkadaş. Yarın açılacak sana dedi. Biraz önce de beraber kayak merkezine ya da yaylaya gidelim diye mesaj atmış. Ne diyeceğim, ne yapacağım bilmiyorum. Yarın topluca buluşacağız arkadaşlarla. Söylerse ben reddederim kesinlikle ama üzülmesi beni üzer. Empati yapın arkadaşlar, siz nasıl davranırdınız?
Not: Troll falan değil, ciddi soru. Gerçekten yardım lazım. :D
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=0CjDdgYByAQ

Buluşmaya gidiyorum, şans dileyin. :// Yardımcılarınız için teşekkürler canlar. <3
Kardeşim dediğim kız benden hoşlanıyormuş, nasıl davranmam gerekiyor?
Cevapla