Buluşmaya gidiyorum, şans dileyin. :// Yardımcılarınız için teşekkürler canlar. <3
Kardeşim dediğim kız benden hoşlanıyormuş, nasıl davranmam gerekiyor?
Buluşmaya gidiyorum, şans dileyin. :// Yardımcılarınız için teşekkürler canlar. <3

Kardeş ayrı şey kardeş gibi yaşayıp büyümüş olmak ayrı şey. En azından sana karşı ciddi duygular besliyor ve seni eşi olarak ta sonsuza dek hayatında istiyor. Ben olsam çok ama çok iyi tanıdığım bu kıza bir şans verirdim. Yani işin aşksal boyutu nasıl olur merak ederdim. Tabii ki arkadaş, dost, kanka, kardeş gibi olmaktan sevgililiğe geçiş çok kolay olmatacak, hiç o göz ile bakmadım diyorsun ama o değişöiş, duyguları değişmiş, tanıyıp, güvendiği, hatta belki de yıllardır içinde saklayıp büyüttüğü gizli aşkıydın kim bilir. Ben otur, konuş ve dinle derim. bir deneyin ne kaybedersiniz ki?
Alttanda girsen üsttende çıksan kelimeli eğsende büksende o kalp kırılacak delikanlı, yapabileceğin bir şey yok kırmadan. En naif dili bile kullansan karşındakine karşılığı olmayan sevda üzer insanı. Bu saatten sonra aranızın eskisi gibi olması artık senin çabana bakar, sana açılıp red yedikten sonra yanaşmak istemeyecektir. Bu senin hatan olabilir ama onu da belirteyim, fazla cana yakınlığı yanlış lanse etmiş olabilirsin
Valla reis bende öyle düşünüyorum ama her zaman kardeşim dedim, kanka dedim yani belli ettim ama gönlü kaymaması gereken yerlere kaydı maalesef.
Aranız sıkıfıkıydıysa onu bile yanlış anlar kanka desende demesende, ateşle barut yanyana durmaz diye boşa demiyorlar. Tekrar kazanmak için işin zor kolay gelsin.
Eyvallah başkan sağol.
Biliyorsun anıl ben de sevdiğim adama açıldım. İlk adımı kadınlar atmaz diye bir şey yok. Eğer kardeş olarak görüyorsan yapacak bir şey yok ama eskisi gibi olamazsınız çünkü sana bakarken hep sol tarafı acıyacak , isteseniz de eskisi gibi olamaz.(istisnalar hariç) Çok üzülecek başta. Bir umutla o sevgi sözcüklerini kurarken senin kardeşim gibisin demen onu çok üzecek. Eğer cevabın hayır ise kızın gururunu incitmeden hayır de , birşeyler de işte. Çünkü sen olumsuz ne dersen de o yıkılacak eğer gerçekten, kalpten seviyorsa...
Sigaram yeni bitmişti sağol ecem bir tane daha yakıyorum sayende. :D
Öyle valla benim için de yak bir tane. Aklıma getirdin sen de sağol ya.
Ben ne yaptım be senin durumunda kardeşlik yoktu bizimki kardeşlikten doğma. :D
Evet sizin durum daha kötü ama hayallerini yıkacaksın kızın bu yüzden sana nasıl bakacak bir daha? Nasıl konuşacak seninle? Normal gözle bakması artık biraz zor gibi. Çünkü sana karşı yoğun duygular besliyor ve yarın hayalleri yıkılacak.
Evet maalesef ve bu beni çok üzüyor.
Ben de bir süre itiraftan sonra konuştum ama yok , olmuyor konuştukça daha da kötü hissediyorum. Her gün onu gören, onunla olan insanların şansından istiyorum ama olmuyor. İkiniz de üzüleceksiniz ama o daha çok...
Kardeşim dediğin biri, en ufak bir şey hissetmiyorsun açıkça konuşmak gerekirse ne olursa olsun istemediğini, onu her zaman bir kardeş gibi seveceğini başka şekilde olamayacağını karşına alıp konuşman gerekir. Sen insanlar üzülmesin alınmasın kırılmasın diye konuşmazsan başka bir gün üzülen sen olursun. Evet belki biraz üzülecektir ya da kırılacaktır. Ama sonrasında başın ağrısın istemiyorsan konuş. Çünkü niyetini belli etmezsen daha çok umut bağlayabilir🙏 Yol yakınken istemediğini sebepleri ile anlatabilirsin 🙏
Cevap
6Cevap
Caktirmsdsn laf arasında o söylemeden ya arkadaşlarinin yanında ya da tek başına binkonu aç sonra da ya ben sizin hepinizı kardeşim olarak görüyorum filan iyiki varsınız filan de anlar o zaman söylemez ya da onla tek başınayken itiraf etmeden ya bende seni kardeşim olarak görüyorum filan de ki anlar açılmaz.
Bro valla hiç tecrübem yok, çok yardımcı olmak isterdim ama durumumu biliyorsunn lskfkfl o değil de en rahatı benim şskglfkg
Eyv apo sağol dskdsk
İşin zor knka kızlar bir gün ikiye ayırır dikkat et slfklglh
Kesin bir dille olmayacağını ona karşı bir şey hissetmediğini kardeş gibi gördüğünü söyle, biraz üzülür ve zamanla geçer..
Kardeş en azından bir dene derim sonuçta zamanla da sevebilirsin mantık evliliği diye bir şey de var sonuçta bu arada çarsambalıyım 😁😁
La bende çarşambalim
Bu sefer durum ciddi yani ha😁🤣😅
Seni bu halde görmek kötü oldu toprağım. Geçmiş olsun.
Sorma aga, kafamda deli sorular.
La kardeşlikten başka bir şey yapmadım hey allahım. :D
Zor bir durum aynısını yaşamıştım kısmen ama sana açılmasın bence arkadaşınla haber yolla hiçbir şey yokmuş gibi yapın.
O sana acılmadan sen bir kızdan hoslandiginı söyle. Konuşmak istedigini falan anlat o vazgeçecektir soylemekten
Aaa evet valla bak bu çok iyi fikir. Çok teşekkür ederim
Hakkinda hayırlısı
Brom bence bir konuşmayı azalt soğuklaştır ortamı. kısa bir süre sonra anlar durumu.
O mevzuya girmeden hoşlandığım var ayağı yapıcam kanka kafama yattı bakalım ne oluyor
Oda olur kanka aynen. düzelir umarım haberdar edersin
İnşallah kanka, ederim sağolasın. <3
Cansın dostum 💪
üzmeyin size açılan kızları yav artıkın yiteeğğr evlensen ne olacak
Kıza kardeşim olarak bakıyorum betül, nasıl sevgili olayım kızla? Üzülmesin diye seviyor rolü yapamam.
Nazlııı, Allah yardımcın olsun nazlıı.
Allah benim de yardımcım olsun, amin teşekkür ederim. :D
Cümlemize olsun anıl bey ricalar
bence söylemesi için fırsat tanıma. diğerlerinin yanında söyleuemez zaten yalnız kalmamaya bak
Herkes üzülüyor sen hiç üzülmüyor musun sanki umursamamaya çalış
Bilemedim ki zor durum bence araya mesafe koymakta fayda var
Olmayacağını kesin dille belirt. Ama arkadaşlığınızın sona ereceği ihtimali de katman gerekiyor.
Merhaba,
Bence kirmadan yani uzmeden, incitmeden soylemelisin. Olabildigince nazik davran. Soylediklerinde samimi ol. Onu kendine alistirmadan seni seviyorum kardesim tarzinda konus.
Ihı bunu bende yaşadım ama hallettim. Net ve kesin bir dille fikrini söyle bro
Onunla ciddi konuş emoji felan kullanma.. yazınca salla geç cvb verme
Onun açılmasına fırsat vermeden sevdiğin biri olduğunu söyle. Söyleyemez böylece
Cok zor bir durum kirici olmadan sevgili dusunmuyorum diyebilirsin
Deki işte bir sevdiğim kız var falan
Sen kardeşim dediğin insanın sevdiği olsa bilirsin herhalde. :D Öyle bir şey desem inanmaz.
Zor bir durum Allah yardimcin olsun
Teşekkür ederim
Ona açıkça ne hissettiğini söyle ve arkadaşlığınızın bozulmasını istemediğini söyle yani oldu bitti
Sevmiyorsan zorlama kardeş.
Neyi zorlamayayım kardeş
Sevmiyorum de geç düşünecek bir şey yok konuşup umut verme
Mevzu çözüldü kardeş dün.
Tamam birader
Neden kardeş gibi görüyorsun?
Hiçbir zaman o gözle bakmadım, bakamam
Neden
İşte öyle düşünmedim çünkü. Düşünmem de.
Açıldı mı sana
Evet, dün tatsız geçti biraz akşama toparlar gibi olduk ama yine de kötü oldu.
Neler söyledi :(
O kadar da değil buradan anlatacak halim yok, ilgin için teşekkür ederim.:)
en iyi eş, arkadaştan çıkar...
Bence 4 kız az olmuş yazık onu da alın 5 olsun
Benden selam söyle tüm aşklarına shshshs
Hahshs😄
Kız iyiymiş otel falan diyor 😂
İyi düzgün biri ise düşün ne olacak ki
Bende şu kızdan hoşlanıom de bari
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar