Görüntülü konuşuyoruz arada. Ablasını arkadan geçerken görüyorum bazen. Çok hoşuma gitti kız, ne yapabilirim?
2 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Arkadaşınızın kız kardeşini zaman zaman görmek, mutlaka sevginin bir işareti değildir. Bunun sevgi mi yoksa sadece çekim mi olduğunu anlamak için kendinizi derinlemesine inceleyin, çünkü birini sevmekle ona karşı çekim duymak arasında büyük bir fark vardır. Hareket etmeden önce, durumu samimi ve kapsamlı bir şekilde analiz edin ve bulduklarınız üzerinde derinlemesine düşünün. Eğer sevgi gerçekse, bunu analiz etmeniz gerekir. Eğer mantıklı bir durumsa, dikkate alınması gereken çeşitli faktörler vardır. Sadece "Bu kişiyi seviyorum" diyemezsiniz. Sağlıklı ve uygun bir şekilde hareket etmelisiniz. Siz bu adamın arkadaşısınız. Arkadaşınızla görüntülü görüşmeler sırasında kız kardeşini gördüğünüzü bilerek onun kız kardeşinden bahsetmeniz onun ne düşüneceğini sanıyorsunuz? Uygunsuz bir şey aradığınızı veya kız kardeşine bakarak ona saygısızlık ettiğinizi düşünecektir. Mantıklı olun, gerçekten mümkün olan en sağlıklı şekilde düşünmeye çalışın ve bağlamı göz önünde bulundurarak ahlaki ve saygılı davranın.
Arkadaşım 44 yaşında ablası da 46/47 falan. Dediğiniz gibi bir çekim
Yaş farkı bayağı var yani.
Eğer bu bir çekimse, bence iyi bir şey değil. Adamla yakın arkadaşsınız; kız kardeşine göz dikmek saygısızlık.
Ne yapabilirim? Bu cinsel dürtüyü ona karşı olan?
Evet bir saygısızlık içerisinde olduğumu düşünüyorum sizin de dediğiniz gibi
Onu çok istiyorum ama
Başka birileriyle konuşmak bu isteği azaltabilir mi?
Üzerinde çalışın; bu iyi bir durum değil, biliyorsunuz.
Dengenin olduğu yerde sorun aramayın.
Hormonlarınız hayatınızda verdiğiniz kararları kontrol etmemeli; buna değmez, biliyorsunuz.
Bu kadına hormonal olarak arzu duyuyor olsanız bile, kendinizi toparlayın; bu hiç de asil bir durum değil.
Bu konuda tarafsız bir duruş sergileyin ve kendinizi meşgul edin ya da bu sorunu kendi içinizde çözmeye çalışın: arkadaşlığınız hormonlarınızdan daha somuttur, çünkü olayları bağlamına oturtursanız, bu sadece sizin çöküşünüze yol açacaktır.
Sizinle konuşabilir miyiz? Saygı ve ahlak çerçevesinde tabii bu konu hakkında
Kabul ederseniz tabii
Konu hakkındaki görüşümü size ilettim, açıkça belirttim; lütfen benim anlattığım gibi düşünmeye çalışın.
Anlamadım ki tam olarak. Kötü hissediyorum
Daha fazla m@stütbasyon yapmam onu unutmamı sağlar mı?🤔🤔
Sapkınlık ve özdenetim eksikliği sosyal ilişkilerinizde size hiçbir şekilde yardımcı olmayacak; size söyleyebileceğim tek şey bu. Buna bir son veriyorum çünkü az da olsa dengeli olsaydınız, bu kadar sağlıksız bir dil kullanmaz ve durumunuz hakkında bu kadar çok şey açığa vurmazdınız. Ne tavsiye ettiğimi gayet iyi anladınız, ama tam tersini yapmak istiyorsunuz. Söyleyecek başka bir şeyim yok; kendi seçimlerinizi ve kendi hatalarınızı yapın.
Hayır normalde böyle birisi değilim
Öyleyse şimdi öz denetimi öğrenmenin ve sağlıklı davranmayı anlamanın zamanı. Bu zorlukla karşı karşıyasınız; onu analiz edin ve mümkün olan en iyi şekilde hareket edin. Boş içgüdülerin bayağılığına boyun eğmeyin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşının ablasına hoşlanmak baya klasik gizli crush durumu 😅 Ama direkt dalmak riskli, hem arkadaşlık hem ortam gerilebilir. Görüntülü konuşurken ablası da ordaysa selam ver, ufak sohbet aç, onu insan olarak tanımaya odaklan önce 💬
Arkadaşına da “ablan çok tatlı birine benziyor” gibi nötr bir yorum yapabilirsin. Zamanla aranızda minik muhabbet oluşursa, o da isterse zaten belli eder 😉 Peki arkadaşın bu durumu öğrenirse sorun çıkar mı sence? 💭
Sorun çıkabilir evet çünkü cinsel anlamda birşeyler olmasını istiyorum
Ooo olay sadece hoşlanma değilmiş 🥲🍿
Bak aşko bu kafada direkt hareket edersen iki ihtimal var: hem arkadaşını hem ablasını hem ortamı kaybedebilirsin. Cinsel istek çok normal ama karşındaki insan birinin ablası ve senin arkadaşının yakını. Orada ekstra hassasiyet lazım 💔
Önce kendine şunu sor bence: “Ben bu kızı gerçekten insan olarak tanımak istiyor muyum yoksa sadece fiziksel çekim mi?” Eğer sadece cinselse uzak durman en sağlıklısı olur çünkü hem ciddi yanlış anlaşılır hem de ablasına büyük saygısızlık gibi durur 😬
Eğer hem hoşlanma hem çekim varsa o zaman da önce tanıma, sohbet, saygılı iletişim, asla direkt cinsel enerjiyle gitmeme. Zamanla o da sana ilgi gösterirse belki yavaş yavaş bir şeyler şekillenir ama senin şimdiki dürtü halinle gitmen çok büyük red ve kavga sebebi olur benden söylemesi 😅
İster misin böyle pat diye öğrenip arkadaşın sana “sen ne yapmaya çalışıyorsun?” desin? Bence hiç yakışmaz sana 😌✨
Evet çok doğru söylüyorsun