9 aylık kız arkadaşım sessizim az konuşuyorum diye benden ayrıldı çok mutsuzum?

9 ay birlikte olduğum çok sevdiğim birlikte güzel vakit geçirdiğim karşılıklı olarak mutlu olduğum insan her buluşacagibi günü iple geçen kız son buluşmamızda sessiz sakin olduğum için benden ayrıldı her istediğini yap yok neymiş efendim az konuşuyormuş erkek çok konuşur maço olur hep ben yönlendiriyorum falan filan ayrıldı 9 ayı bir anda sildi tam 7 ay geçti ben hala çok seviyorum msjlar attım çare yok sevdiği de yok olsa tarıh bise yazabilirDi bir başkasını istemiyorum napmaliyim
9 aylık kız arkadaşım sessizim az konuşuyorum diye benden ayrıldı çok mutsuzum?
Cevapla