Nerdesin? Yanında Kim var? Fotoğraf gönder? buna benzer Mesajlardan nefret ediyorum 😂😂 Hatta bir ara keşke telefon icat edilmeseydi de Mektupla haberleşseydik. En azından 3. Mektuptan sonra evlenirdik. 😂😂 Telefonla evlenene kadar çok çektim
Kendisine komple bayıldığım için gönderdiği her mesaj çift kat mutlu olmamı sağlıyor. Nerede, nasıl konuşması gerektiğini bildiğinden en keyifsiz, moralsiz zamanlarımda bile modumu yükseltmeyi başarıyor. Sağ olsun beni bu konuda hiç yormuyor.
Benim sinirimi nirvanaya çıkaran bir olay vardı askerde... Nöbete hazırlanıyorum kız arkadaşım "Nöbet benden daha mı değerli" demişti. Nöbetten geldim mesajı gördüm "sensiz ben olur da, vatansız ben olmaz." dedim 3 ay ayrı kalmıştım. Cidden de üzülmemiştim. Yine sinirim zıpladı.
Eğer ileride sevgilim olursa. Bana 5 vakit namaz saatlerinde; "abdestini alıp namazını kıldın mı?" Diye hatırlatsın istiyorum. Kaybediyorum her defasında ama olsun iyiliğimden kaybedeyim önemli değil...
Mesajlaşmayı pek sevmiyorum günde bir kere telefonda konuşmak yeterli. Sıkmamak boğmamak gerek 7/24 birbirimizle konuşacak değiliz ya. Bu kadar takılmamalı bu konuya yoksa en ufak şeyden tripler falan hiç çekilmez yani
Arkadaş 7/24 yazamam ki ben ilgisizim derdi. Kendimi parçalayıp bir yarımı ona falan vermeyin düşündüm yani. İlgi ilgi ilgi g*tumde at bağrıyo: ilgi...
Sizin sorulariniz hep onume cikiyor 😀ama mantikli sorular diye gorus atiyorum vala şu an sevgilim yok ama sevgilim oldugunda kiskanc oldugunda illa kendinin istiyecegi seyi yaptiracakti buda sinirlendirirdi
@Pelinceren Hadi sen yine iyisin, benim ex gündüz geç uyanmıştım, neden günaydın yazmadın diye trip attı. Uyuyordum dedim, neden bu kadar geç kalktın diye trip yedim sonra 😂
Yok ben o kadar trip atmıyorum... Trip atmak için birşey aramıyorum... kızmam için geçerli bir sebep varsa kızıyorum... misal sevgilim yanlız yaşıyor diyorum ki işten geldiğin gibi aç oluyor o zaman şundan al falan vs o arada onu düşünüp birşey diyorum o sırada yemek yiyor ve bana öküzce yaaa diyerek huysuzluk ediyor şimdi ben kızmayım da ne yapayım?
@Pelinceren Böyle olsunlar canımı yesinler 😄 Kız beni o kadar daraltmıştı ki, en son spora gitme dediğinde terk ettim 😄 Kızılması gerektiğinde tabii ki kızacaksın
Ben yerine göre kıskancım onada dedim”İçinde varsa bir yanlış yapmak zaten yaparsın, ben yapma diyeceğim ama sen arkamdan yinede yaparsın... hatta ben dedim tatile git işten güçten bunaldı ya... yaptığı hataya rağmen affettim yinede kısıtlamadım
Belli belli... gibi değil bildiğin çocuk 🙄 bana ilgi alaka göster diyor, hastayım diye ilgi arıyor... azıcık ilgisiz kalsın morali bozuluyor... bu erkekler hiç büyümeyen bir çocuk gibi... Ama sevgilim sen çocuk olursan bu ilişkide evlendikten sonra çocuk yapmaya ne gerek var... çocuğu da kıskanır bu 😂😂
@Pelinceren Hahaha e güzelim seviyorsunuz siz de erkeklere anaç davranmayı onlar da kullanıyor işte 😂 Ben çocuk gibi kadınları da seviyorum, eğlenceli oluyorlar, onlara da ben bakıyorum mesela 😂
En İyi Cevaplar