Ben 19 yaşındayım geçen sene liseden mezun oldum 9. sınıfta bu hocayla aynı okuldaydım daha sonra okul eve uzak olduğu için oradan ayrıldım yani 10. sınıfta başka okula geçtim ben bu hocayla çok iyi anlaşıyordum arkadaş gibiydik yani samimiydik beni sinir ederdi o zamanlar uğraşırdı felan ama hiçbir zaman yanlış düşünmedim kendisini çok severdim yakışıklı çok tarz giyinen bir hoca hocanın yaşı 35 felan var ben gittikten 1-2 sene sonra o da başka okula tayin istemiş onunda okulu uzaktı hocayı sonra hiç ziyaret etmedim 4 yıldır hiç yüz yüze gelmedik kusura bakmayın bir kac gorselleri silmek zorunda kaldım en fazla 8 görsel kabul ediyormuş bende bazi yerleri yazıyla anlattım resimlerin altında burda 17 yaşındaydım daha sonra bir 1-2 yıl konuşmadık geçen ay öğretmenler gününü kutladım mesaj attım konustuk özlemişim felan dedi sonra bu uyuyacagini soyledi saat gec olmustu bende tamam iyi geceler dedim senin numaran bende yok demi dedi bende evet sizinde numara bende yok dedim ve numarasını verdi ve ben yine 1 ay konuşmadım sonra 1 ay sonra mesaj attım işte hal hatır sordum eski okulu özlemedin mi dedi bende hayır dedim bu ben özlüyorum eski okulu dedi hatta koreli kızıda özledim dedi yani beni özlemis bende dedim ki beni sinir etmeyi mi özlediniz yok dedi ve bu mesajları yazdı sonra işte öğrencilere geldi konu işte öğrencilerim cok iyi felan dedi bende dedim ki onların masum olduğuna bakmayın dedim o da kimse masum değil dedi bende bu dünyada hayvanlar ve çocuklar masum dedim bir de sen dedi banabende dedim ki 9. sınıfta duyduk ama dedim şarkı söylemiştiniz sınıfta dedim iyi hatırlıyorsun dedi bende güzel anılar çünkü dedim sonra dedi ki bende bu güzeli özledim dedi ve uyuyacagini soyledi sonra iyi geceler faslı işte
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar bile bile adama bu şekilde davranıyorum çünkü ağzındaki baklayı çıkarsın bir an önce iyice emin olmadan kimseyi yargılayamam
Güncellemeler
+1 yıl
sizce amacı ne bunun ben mi yanlış anlıyorum
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var bir bakar mısınız?
Kardeşim uzak dur bende 20 li yaşlardayım özel ders aldığım hoca bana yürüyordu farkındaydim ama itiraf etmesi için bende senin gibi konuştum ki bende birşeyler hissediyordum biz 4 5 gün sevgili olduk sonra ailem öğrendi ayrıldık ondan 1 hafta sonra evli olduğunu öğrendim bunların amacı çok farkli
iyi de adama habire yazan sensin? sana durmadan yazip taciz etmiyor ki sen yaziyosun bu da onun hosuna gidiyor cevap veriyor.
5
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
kızım anlamıyor musun ya ben ne diyorum sana adamdan şüphe ettim 17 yaşındaydım o zaman yok kapat gözlerini açtığında baktığın kitap olsun orda baya bir sey oldum arkadaslarima anlattım dediler ki yok o hoca oyle biri degil şahsen bende tam emin olmadan kimsenin günahını almak istemem hoca benim için çok değerli biri bu yüzden emin olmadan onu yargılamak istemiyorum bende bu yüzden onu anlamak adına ağzındaki baklayı çıkartsın diye bu şekilde davranıyorum çünkü 9. sınıfta hiç şüphe etmedim bu hocadan benim hem arkadaşım hem öğretmenim hem abim gibiydi böyle bir seyi ondan beklemiyorum o yüzden emin olmak istediğim için bu şekilde davranıyorum
yani hem yaş farkı hemde bir kaç kişi sey dedi amacı farklı hani ben şu şekilde düşünüyorum acaba gerçekten benden hoşlanıyor mu çünkü ben liseyi bitirince sanki daha çok duygularını belli etmeye başladı gibi ama burdan bir kaç kişi amacının farklı olduğunu uzak durmamı söylüyorlar ben hâlâ emin değilim hocanın amacının cinsellik olduğuna bilemiyorum ya
Amacı farklı oladabilir, olmayadabilir. Ama genelde 35 yaşındaki bir adamın 19 yaşındaki birine yazması insanlar tarafından niyeti farklı olarak yorumlanır o yüzden öyle diyorlar :)
teşekkür ederim umarım sizin içinde 🥰 böyle bilgili kültürlü hemcinslerimi görünce çok mutlu oluyorum her şey kadın dayanışmasıyla çok daha güzel olucak 💕
Hoca sana yürüyor sen de müsade ediyorsun bence. İkiniz de hoşlanıyorsunuz bu konuşmadan anlaşılan
4
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
bak güzel insan güncellemeyi okudunuz mu? bu şekilde davranma amacım hocanın amacını öğrenmek belki ben yanlış anlıyorum emin olmam gerekiyor öyle biri olup olmadığına bu yüzden o ağzındaki baklayı bir an önce çıkarsın diye bu şekilde davranıyorum
Yanlış yaptığını söylüyorum ben de sana. Bir erkeğe böyle davranırsan biraz da hoş kızsan hoşlanmıyorsa bile etkilenir. Kimsenin duygularıyla oynama bence yalandan yazıyorsan uzatma daha fazla. Öğrenince ne olacak?
pardon ben ne yapmışım burda suçlu olan ben miyim ne yapıyorum nude mi atıyorum ne yapıyorum yavşıyor muyum hee burda suçlu olan varsa hocadır adam din öğretmeni yaş olmuş 35 utanmıyor mu 19 yaşındaki bir kızla bu şekilde konuşmaya ve eski öğrencisiyim
Şu an öğrencisi değilsin şikayet etsen bir şey elde edemezsin. Anladığım kadarıyla Üniversiteye hazırlanıyorsun, bu işleri bırakıp sınavına odaklan bence.
Konulara bakarken dikkatimi çekti ben de bir öğretmen olarak zaman zaman öğrencilerimle şakayla karışık muhabbet ederim ne bileyim gençlerin iç dünyasına girip onları yönlendirmek daha sağlıklı gelir dönen muhabbetler bilmiyorum bir kaç gereksiz şaka var ama bence ön yargılı olmaman lazım belli ki belli bir samimiyetinize yakınlığımnız güvenmiş ama direk yazıyor demek bana ağır geldi bu göreceli bir kavram tabi Ama şurası kesin niyeti kesinlikle düşündüğün gibi olsa öyle aylarca sana yazmadan durmaz bulur bi bahane yazar bunu iyi düşün bir insanı yaftalamak için daha emin olmak lazım bence
canım emin misin 35 yaşında ve bu adam din öğretmeni ama öyle bildigin din hocalarından değil saçı uzun topuz yapıyor felan yırtık kot giyiyordu bir aralar ne bileyim fotoğraflarına bak bu nasıl din hocası dersin şort giyiyor ve dizden yukarı erkeklerde biliyorsun mahrem yerleri
Mecburiyetten bu bölümü seçmiş olabilir kendini o bölüme ait hissetmiyor ama işi gereği yapıyor belki de, dediğim gibi eğer sen tavırlarından rahatsızlık duyuyorsan konuşmamak hatta engellemek daha iyi
evet kesinlikle hatta aynı okuldayken hocalarla felan sorun yaşadığını biliyorum okuldakiler felan bu nasıl din hocası felan derlerdi çünkü adam cidden cool iphone 8 yok kolunda en kral saat kıyafet zaten o biçim ben asla dış görünüşüne bakıp yargılamadım ama bu hal ve tavırları bilmiyorum bana biraz farklı geliyor ya da ben yanlış anlıyorum o yüzden bu hocayı çözmek istiyorum anlayana kadar uğraşıcam çünkü hoca benim için değerli bir insandı o kadar anım var
Bence günah sende. O sana yazmiyor hatta yillar gecti yazmadı sen yazdın. Yani taciz etmiyor sadece sen yaziyosun diye yaziyor. Yani oda az asin duzu diyil ama sen yazmasan yazmiyo günah sende yazma ona ve arayi dahada karisdirma🤷🏻♀️
tabi be aramızda 10 yaştan fazla var ne işim var sadece bu hoca benim için değerli bir hocaydı çok güldüm eglendim bu hocayla yeri geldi sıkıntılarımı bile anlatırdim hoca eğer dediğin gibi biriyse cidden üzer beni hâlâ emin değilim biraz daha ağzını arıyayım en iyisi eğer böyle biriyse patlak verecektir bir yerden
ya bak güzel kardeşim öyle bir kız değilim buraya yazma sebebim telaşlanmam hocayla birlikte olmaya meraklı felan değilim sadece ben mi yanlış anlıyorum acaba diyorum bu yüzden konuşmaya devam edicem eninde sonunda anlicaz bu arada tecrübe derken sen ne yaşadın? :D