Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var bir bakar mısınız?

Ben 19 yaşındayım geçen sene liseden mezun oldum 9. sınıfta bu hocayla aynı okuldaydım daha sonra okul eve uzak olduğu için oradan ayrıldım yani 10. sınıfta başka okula geçtim ben bu hocayla çok iyi anlaşıyordum arkadaş gibiydik yani samimiydik beni sinir ederdi o zamanlar uğraşırdı felan ama hiçbir zaman yanlış düşünmedim kendisini çok severdim yakışıklı çok tarz giyinen bir hoca hocanın yaşı 35 felan var ben gittikten 1-2 sene sonra o da başka okula tayin istemiş onunda okulu uzaktı hocayı sonra hiç ziyaret etmedim 4 yıldır hiç yüz yüze gelmedik kusura bakmayın bir kac gorselleri silmek zorunda kaldım en fazla 8 görsel kabul ediyormuş bende bazi yerleri yazıyla anlattım resimlerin altında
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
burda 17 yaşındaydım daha sonra bir 1-2 yıl konuşmadık geçen ay öğretmenler gününü kutladım mesaj attım konustuk özlemişim felan dedi sonra bu uyuyacagini soyledi saat gec olmustu bende tamam iyi geceler dedim senin numaran bende yok demi dedi bende evet sizinde numara bende yok dedim ve numarasını verdi ve ben yine 1 ay konuşmadım
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
sonra 1 ay sonra mesaj attım işte hal hatır sordum eski okulu özlemedin mi dedi bende hayır dedim bu ben özlüyorum eski okulu dedi hatta koreli kızıda özledim dedi yani beni özlemis bende dedim ki beni sinir etmeyi mi özlediniz yok dedi ve bu mesajları yazdı
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
sonra işte öğrencilere geldi konu işte öğrencilerim cok iyi felan dedi bende dedim ki onların masum olduğuna bakmayın dedim o da kimse masum değil dedi bende bu dünyada hayvanlar ve çocuklar masum dedim bir de sen dedi bana
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var  bir  bakar mısınız?
bende dedim ki 9. sınıfta duyduk ama dedim şarkı söylemiştiniz sınıfta dedim iyi hatırlıyorsun dedi bende güzel anılar çünkü dedim
sonra dedi ki bende bu güzeli özledim dedi ve uyuyacagini soyledi sonra iyi geceler faslı işte
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar bile bile adama bu şekilde davranıyorum çünkü ağzındaki baklayı çıkarsın bir an önce iyice emin olmadan kimseyi yargılayamam
Güncellemeler
+1 yıl
sizce amacı ne bunun ben mi yanlış anlıyorum
Öğretmen öğrenci ilişkisi arkadaşlar gerçekten yardımınıza ihtiyacım var bir bakar mısınız?
Cevapla