Sevgilinizin arkadaşı size açılıp sizden hoşlandığını söylerse nasıl bir düşünce içinde kalırsınız?


Valla şimdiye kadar benim başıma çok geldi böyle şeyler hatta erkek arkadaşımın abisi bile bana ilgi duyuyordu ama böyle birşeyi bana Söyle ne cesaretinde bulunamadı hiçbiri, beni az çok tanıyorlarsa onların şerefini sik*ceğimi çok iyi bilirler. Bana böyle bir yanlış yapmayı bir kenara bıraktım benim sevgilime böyle bir şerefs*zliği yapacak olanın yedi sülalesini...
Öncelikle bunun imkansız bir aşk olduğunu söylerdim sonra bunun ilk defa olup olmadığını araştırırım hepimiz insanız aşık olmak kalleşlik değil elimizde olmayan bir şeydir. Aklının başına gelmesi için onu uyarırım ama daha önceden de yaptıysa fantazi gibi bir şey olduğunu düşünüp söylerim
Elbette doğru bulduğum bir şey değil. Fakat insanı doğru yola getirecek şey tatlı dildir. Ona yaptığı yanlışları, yapması gerekenleri empati yaparak tek tek detaylı bir açıklama yaparak doğru yolu bulmasını sağlarım.
Herkes herkesten hoslanir. Bu dogaldir. Sorun bu hoslantinin hangi boyuta tasinacadir. Sorun yaratmadikca hic bir reaksiyon vermem
Cevap
27Cevap
Sevgilime söylerim icabına bakar 😂
Sevgilime söylerim nasıl kalleş bir arkadaşı var bilsin ben hayatımda kalıcı olsamda olmasamda dostunun karekterini kallesligini bilmeli.
Hhahaha olmustu bir kere birbirlerine girdiler 😂😂
Bunun olmayacağını mantık sınırları çerçevesinde ona anlatırım. İkna olacağını düşünürüm sonra.
Aşkim aha bu şıllik beni taciz ediyor derim oda biraz kadin olsun erkeğine sahip çıksın
Onunla aynı ortama asla girmem ve bunu sevgilime söylerim.
Basima gelmisti. Sevgilim ile de pek ilerisini göremedigim bir iliski icindeydim. Ayrilacaktim zaten bir süre sonra bu sebeple söylemedim. Bos yere arkadasiylada arasi bozulmasin. Böylede iyi kalpliyim😂😂

Şöyle bir tepki
Bir daha selam vermem. Sevgilime de söylerim. Arkadaş dediği kişiyi bilsin yani.
İğrenirim o kişiden kesinlikle uzak durup sevgilime söylerim ben
Şaşiririm boyle bir seye nasil cesaret ediyorsun derim
Sevgilime söylerim oda görür arkadaşının ne kadar kahpe biri olduğunu.
Sevgilim olduğuna göre bir düşünceye girmem. Uzak dursun böyle tipler.
Olabilir insan hoşlana bilir ama ileriye gitmemesi gerekir sonuçta onun arkadaşının sevgilisiyim.
Kimse kalbine söz geçiremez bunlar normaldir önemli olan burda kızın ne tepki verdiğidir. O zaman kimin ne olduğu çıkar ortaya işte
Utanmaz yaaa. Çak bir tane suratına. Ama önce bir ses kaydı falan al. Sevgilin inanmazsa dinletirsin
Sevgilimin arkadaşı olduğu için yani arkadaşımın sevgilisi falan olmadığı için değerlendiririm tabiki.
Eğip bükmeden olduğu gibi söylerim sevgilime... arkadaşlarını ona göre seçsin
Sevgilime söylerdim ortalik karışsın😈
Sevgilimin böyle şerefsiz bir insanla nasıl arkadaşlık yaptığını yoksa o da öyle bir karakter de mi diye sorgulamaya kadar iş
Valla basima geldi çok tuhaf bir olay ilk anda zaten hicbir tepki veremiyor insan
Reddedip sevgilime söylerim. Ağız burun bir kaysın yerinden geçer ilgisi o esnada zaten.
Sevgilime söylerdim (o ne yapacağını bilir.) ve kabul etmezdim ve kabul edende kalleştir bana göre..
Güzelse değerlendiririz diyesim geldi ama demeyeyim tabi
Hoşlanırsa hoşlansın, Zaten sevgilin var ne düşüncesi olabilir ki kafada?
Sevgililerinin arkadaşlarıyla hiç tanışmadım bugüne kadar
Sevgilim yok. Olsaydı da arkadaşına hoşlanmasına sebep olacak kadar yakın olmazdım.
Bunun uygun olmayacağını ve bu konuyu kapatması gerektiğini söylerdim
Bikere gelmişti basıma anında yetiştirmiştim sonrada kavgaya tutuştular bende çok agresıfsın diyip ayrılmıştım
Bir daha o arkadaşla bir araya getirme beni derim olur biter.
Olmaz olmaz bu iş olamaz🤣
Basıma geldi
İletişimi kestim akıllanmadı sevgilime söyledim
Ona söylerim arkadasin böyle böyle diyo diye. kendi aralarında halletsinler karismam ona
Bilmiyorum iskaniv ise herifi bırakır iskandinav arkadaşına giderdim
1 tane arkadaşım var oda kız arkadaşım ikimiz den başka bir insan yok hayatımız da
Bir daha görüşmem ve bunu hayatımdaki insanla mutlaka paylaşırım
Sevgilime söylerim kıskansın falan tdjtgcgcjgr
falan dedim :ddd
Bu konuyu burada kapatıyoruz derim bir daha açılmamak koşuluyla yaşanmamış farzederek
dusunmem bile olabildigince sevgilimide kendimide uzak tutarim
Başıma gelmişti takıntı haline getirmişti beni.
Allah cezasını verdi hapiste şimdi.
Sevgilimi seviyosam hiç bir düşünceye kapılmam
Yargılamam
Uzaklaşırım.
Oğlum ben senin yengenim yengen
sinir krizi geciririm
Bir daha o kişiyle görüşmem mesafe koyarım
"adi lennn..! Derdim🙂
Onunla muhatabı keserim.
Kafam karismaz. Silkelen, kendine gel derim.
Bunu yaşadım ben ve olmucagini soledim
sevgilime söyler ve direk dalardık
sevgilme onunla irtabatını kesmesini soylerim
Ötede oyna bacım derim
Bunu sevgilimle paylasır konusarak çözerdim
Benden uzak dur derim
Yandan gidinizzzzz naşş
Yaptığının karaktersizlik oldugunu derim
Çarşı pazar karışır o zaman
Saçmalamaması gerektiğini söylerdim
Uzaklaşır mesafe koyarım
Sevgilime söylerim hayatımızdan cıkartırız onuda
Kesinlikle karşı çıkardım.
Çok sevdiyse?
Yine de.
Peki sen de biraz hoşlanıyorsan egonu okşamaz mı bu?
Yıllar önce başıma benzer bir şey geldi de. Çok zor bir durum.
Xperim yetse mesaj atardım ama maalesef. Senin insafına kaldık.:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar