
Sevgilinizin en yakın arkadaşının size aşık olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız?
Sevgilime söylerdim
Arkadaşlıklarına son vermesini isterdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgilinizin en yakın arkadaşının size aşık olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız?
Sevgilime söylerdim bu durumu ve söylemeden önce de kendim açlıklardım böyle bir şeyin saçma olduğunu ve benden hoşlanmadığını sadece takıntı yaptığını ve bundan vaz geçmesi gerektiğini söylerdim. ayrıca sevgilim de zaten o arkadaşını hayautından çıkartırdı zaten. çünkü gerçek arkadaş hiç bir zaman arkadaşım dediği kişinin sevgilisine o gözle bakmaz ya da öyle düşünceleri olmaz zaten..
Yani önce çocuğu uyarırdım onunla aynı ortamda olmak istemem, ulaşabileceği platformlardan engellerdim. Sevgilime söylemezdim ama fark etmesine neden olacak bir şeyler yapmaja çalışırdım ya çünkü bazı erkekler bu tür durumlarda "sen benim arkadaşımla aramı bozmaya çalışıyorsun" diye zıvanadan çıkabiliyor. Çocuk hâlâ devam ediyorsa da erkek arkadaşıma söylerim ya. Tabii ben söyledikten sonra bana inanmıyorsa veya başka bit şekilde üzerime geliyorsa onu da kapı dışarı ederim.
sevgilime söylemeden önce kendim ağzına s+çarım onun bi güzel önce
sen derim tanıdığım en şerefsiz insansız adi köpek en yakın arkadaşının sevdiği kadına yavşıyorsun gayrimeşrusun anlaşılan bu pis karakterini başka türlü açıklayamıyorum pislik derim sonrada sevgilime söylerim artık gebertir mi öldürür ağzını burnunu kırar mı beni ilgilendirmez
Zaten sevgilimin olduğunu söylerdim. Sevgilime anlatmazdım. Fakat arkadaşı aramızı bozmaya çalışır veya uyarıya rağmen ısrar ederse son çare söylemek olur.
Cevap
21Cevap
Çıktığı yere geri sokar, sevgiliye söylerdim. Sonrasına o kadar verirsin, ya o ya ben.
Karar*
Aynen doğru diyorsunuz. Böyle bir olayı bence gizli tutmak olmaz diye düşünüyorum ben. Yani oda karar versin onu seçerse kendi keyfi bilir bir şey diyemem.
Yapma biz dostuz😄
Sevgilimi düşünürüm ya boşuna sinirlenecek arkadaşıyla arası bozulacak, onun için üzülürüm
Ağzını yırtardım, insan arkadaşına bunu yapar mı? Memlekette başka kadın mı yok
Aynen katılıyorum. Yani insan gelipte o kadar insan içinde arkadaşının sevgilisine bakmaz ya göz ucu ile bile bakmaz. Arkadaşının sevgilisi senin kardeşin olması lazım.
Sevgilime açıkça söylerdim, öyle biriyle arkadaşlık etmek istemez
Aynen öyle bende öyle bir durumda konuşmayı tercih ederdim. Yani saklamak olmaz bile bile onunla arkadaşlık etmesine asla müsaade edemezdim diye düşünüyorum benn
Bir umuda kapılma ve bir daha karşı karşıya gelmeyelim ben söylediğini unutucam sende bunun bir tekrarını yapmayacaksın derim ısrar ederse haddini bildiririm.
sert bir tepki olur açıkçası ve şaşırırım. daha sonra sevgilime arkadaşlık ettigin kisilere bi göz mu atsan diye imalarda bulunurum sonra akışına birakirim 😌
Sevgilime derdim ve arkadaşlığını bitirsin. Arkadaşının sevgilisine bile yapacak olan bu dünyada ne yapmaz ki güvenemez
Umrumda olmazdı, sevgilimi uyarirdim ama arkadaşlıkları bozulsun istemezdim ve arkadaşı varken çok gitmezdim buluşmaya
Sevgilime söylerdim 😄
Aynen bencede böyle bir olayı sevgili ile paylaşmak çok doğru bir karar. Yani böyle bir şey varsa konuşmasını falan istemem ben şahsen o arkadaşı ile.
Böyle bir şey söyleme cesaretinde bulunduğuna pişman eder, hayatımdaki insanla durumu kanıtlarıyla paylaşırdım.
o cesareti asla vermem o samimiyette asla olmam ha bu oldu olmaz ya cok fena bozar bir dahada asla yanima yakinima yaklastirmam
Diyarbakır'daki erkekler kendi kız arkadaşlarını ayartıyorlar. Erkekleri çok ucuz almak isteyen varsa gelip alsın.😡😡😡😡
En iyisi söylemek yoksa neden söylemedin diye olay cikarir
Kesin sevgilim göndermiştir bunu diye düşünür ters tepki verirdim😃
Sevgilime söylerim nasıl biriyle arkadaş olduğunu bilmesi için
Sevgilime söylerdim ve arkadaşlıklarına son vermesini isterdim
O kadar cesaret vermişsem bu benim kabahatm olur.
Sevgilime söyler sonra arkama yaslanıp çıkan dünya savaşını izlerim
Öyle birşeye cesaret edemez öyle bir fırsatı da vermem zaten
Usulce yapma böyle seyler der kapatirdim konuyu
Yürü git yanımdan daha kafanı kırmadan derim
Delil tutar öyle söylerim sevgilime, belki inkar eder, sağlam a almak lazım
baya sıkıntı bi mevzu bu ya. uyarırdım sanırım ilk olarak. sevgilime söylersem mevzu çıkar abi insan sinirle her şeyi yapabilir bundan korkup söylemekten çekinebilirdim.
sevgilime söylerdim direkt, arkadaşlık biter
Arkadaşlıklarına son vermelerini istemem sevgilimle olan ilişkime zarar verebilir. Ayrıyetten de, sevgilimin böyle bir durumun varlığından haberdar olması çok daha iyi olur
sevgilim eğer bunu başka birinden öğrense kötü olurdu bu yüzden ilk bunu benim ona söylemem daha doğru olur. onun bilmesi gerekir
İkiside değil bunun yanlış olduğunu devam etmesi halinde kötü sonuçlar oluşabileceğini anlatırdım
sevgilime söyler arkadaşlıklarına mesafe koymasını isterdim
Manite söylemeye gerek duymazdim banane ya derim engellerim
Güzel mi değil mi bu detay önemli 😂
Manitama solerim
Arkadaşlıklarına son vermesini isterdim
Azına tükürürdüm tükürdümde zaten..
Sevgilime söylerdim.
Arkadaşıyla da flört ederim maksat gönlü olsun
Sevgilime söylerdim
Benden uzak durmasını isterdim.
Kanıtı SS alır anlatırım.
Ben de görüşmem benim manitayi da görüştürmem
sevgilime soylerim
Aynen doğru olan bu bence. En azından arkadaşının nasil biri olduğunu görmüş olur diye düşünüyorum ben. Yani o saatten sonra arkadaşlık etmesini falan istemem ben şahsen.
Selası okunur ya da okuyanı bile olmaz
sevgilime söylerim.
Seviliysek başkasına gerek yok
Söylerdim
Sevgilime söylerim
Döverim la
Sevgilime söylerdim
sevgilime soylerim
Sevgilime söylerdim
olmaz derim
Onunda isini halederim
Sevdiğime söylerim ve Uzak durmasını isterim
onu da düt
Olmax
Evet sevebilir ama asla sahip olamaz
Sevgilme söylerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?