AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Bence sevam et ya eger hoslaniyosam patronundan cocuk falan var mı esini seviyomusun
Aferin sana, o kocana ne kadar üzülsek azdır yazık ya bütün sapık kadınlar burda valla
Kocasına niye üzülecegizki? Karıdını elin erkegiyle oraya gönderdigine göre sonuçlarına katlanacaktır.
@Halid_Bin_Velid1 Bak bu açıdan bakmadım olaya
İnanmıyorum sana gelip burda mı anlatıyorsun özelimizi? çok ayıp yarın işe gelme..
Bende bekarım bundan 7 yil once bende santiye de calisiyodum. Kadin muhendisler ve kizlar yuruyodu ama yaklasmiyodum. Demekki insann icinde olacak demi.
adamın amacı belli yatağa atmak sevişmek :) demekki sende istiyomuşunki yakınlaşma olmuş :))
Yakınlaşma hangi boyutta bilmiyorum ama eğer çok uç noktalarda değilse o işten derhal ayrıl ve yuvana sahip çık
bak kardeş burda ayrıl feln diyolarda hemen bunlara da inanma. sen bu işi bu hatani bı daha yapmamaya kararlı isen duzelir
Adim feride a. mim geride kocamı seviyorum dostuma veriyorum. Salla ver gitsin. Belki sen yokken de kocan başkasına kaymıştır
hiç bir şey olmamış gibi davran patronun ile arana iyi bir mesafe koy ve aileye bir şey yansıtma yoksa bir çuval inciri mahvedersin
Kendisi benden küçük deyince 10 yaş var sandım ha ha kendisi ile akranız desen daha doğru, ama yazık yani 6 yıllık evlisin yapmayanın böyle
Yakınlaşma derken ne kadar ileri gittin ve neden gittin 1 hafta içinde ne olduda bunu yaptın öncesi yok mu gerçekten mi
herşeyi yaşamışlar sen evlimisin
Herkes hata yapar ama bu hata değil yanlış ve her şeyin bir bedeli var sonucuna katlanacağın şeyler yap hayatta. Eşinden ayrılmalısın. Eşini asla haketmiyorsun ve kaybettin.
Ne gibi bir yakınlaşma oldu sohbet muhabbet mi? Yoksa bedenselmi ona göre tavsiye vericem
Belliki bedensel olmus
oluyor öyle seyler. hiç birsey olmamıs gibi devame et hayatına
yanlış olmuş tabi. ilk fırsatta yakınlaşmışsınız. seninde istekli zamanına denk geldi galiba
yazı tura at !
dik gelirse ikisiyle de devam et.
Senin gibiler yüzünden bekarım evlenmeyi düşünmüyorum güvenmiyorum.
Kocanı sevmıyosun oda sana kadınlıgını yasatamıyo bellı o yuzden bence haklısın ayrılbılırsın
Kafan mı karışık? Güldürdün. Bu işleri becerenin kafasının karışık olacağını hiç sanmam
birşeyler yasadınsa orada kalsın devamı gelmesın evlılıkte bır inşaattır unutma
Bende inşaat okuyorum 😂😂
Ortam böyle güzelse hemen yarın mezun olurum 😂😂⚡
Seni kazakistana bir hafta patronunla yollayan kocaya bu haktır.
Şimdi benim kafam karıştı bu diyanetin dediği eşinizi başkalarının hizmetçisi yapmayın maaş karşılığında diyordu herhalde bundan bahsediyor olmalı baksana kimseye güven olmaz
Yaptığın kötü bir şey pişmansan bir daha yapma ve oradan işten çık yoksa gene hatanı tekrarlarsın
İşten neden çıksınki
Hep karşılaşacak hoş bir durum değil
Ne olacak pekl
Hatasını tekrarlayabılır kocasına saygısı varsa pişmansa çıksın nolucak başka iş bulur
Peki kocasına söylemelimi
Pişmansa tekrarlamazsa söylemesin araları bozulmasın
Peki sen söylermiydin
Ben öyle bir şey hayatta yapmam çünkü canımı verecek kadar çok seviyorum
Büyük. Konuşma bnce be olur. Be olmaz
İnsan kendini bilir bu güne kadar aldatmadım aldatmam Allah o tür şeyleri bizden uzak tutsun
Yazıklar olsun iffetine. Sen evlisin yuvan var. dogru yolda değilsin. lutfen esine ihanet etme
Işte bu yüzden islam kadınların çalışmasına karşı. Basit varlıklar olduğu için Allah bile kadınlara güvenmemis ve çalışmasıni reddetmiş...
Bunun cinsiyetle ilgisi yok herkesi aynı kefeye koyamayız değil mi
@eLifhüma tam da cinayetle alakası var neden erkeklere çalışmak yasak değil. Çünkü kadınlarda akıl sadece 1 tane verilmiş
Bu yüzden de akılları zayıf her şeye kanip hayatı mahvedebilir. Cehennemde en çok kadınlar olacak bu yüzen işte. Her kadın kanabilir iradeniz yok güvenmiyorum
İçinde varsa yapacak olanın çalışsın ya da calişmasın ve kadınlar erkeklerden daha iradelidir
@eLifhüma daha mı iradeli. Yav sitedeki soruları oku bakalım hergün evli erkekleri yoldan çıkaran kızlar mı dersin kocasını aldatan kadınlar mı hangi birini sayayım. Kadın cinayetleri bunun en büyük örneği. Cehennemde en çok kadınlar olacak neden? Iradeli oldukları için mi yoksa orospulikk yaptıkları için mi?
Yalnız o kullandığız itam tek başına olunmuyor erkekte ortağı bunun
@eLifhüma herşey kadında bitiyor erkek kimseye zorla tecavüz etmiyor. Tecavüzler ayrı
Kardeşim ne beyin yoksunu adammış kitabın hangi yerinde yazıyor en çok kadınlar cehenneme gidecek diye 😂 böyle kendi kendinize fetva vermeyin. Kadın yapıyorsa erkekte yapıyor bu karakter meselesi olayı nasıl zekaya bağladın. 30 yaşındaki adam bilmiyor mu Kadının evli olduğunu adam ne diye gitmiş kadınla beraber olmuş tek kadın mı suçlu burda
Hıhı diyip seni bu kafayla bırakıyorum
Doğru yaratılışta masum Atamiz Ademi ilk insan olarak günaha sokan karısı Havva değil miydi? .😑
@HayelcInsan sana da hıhı
@eLifhüma naz mi yapiyon kız.🤨
Kadının çalışmasına bu yüzden karşıyım işte kafası karışıkmış ulan dünya para kazansan ne olur karakter iffet namus olmadiktan sonra
Ben bekar olmama ragmen boyle terbiyesizlik yapmam yazık eşine ki evlenmiş bide marifer gibi ssdece ön sevişme oldu diyorsun sevişmenin her şeyi haram
böyle bir hatanın bedelini öde
boşan gerekçe olarak da aldattığını söyleyerek
Şimdi burada herkes ahkam keser herkes namus abidesi olur.
AMA emin ol hiçbirimiz masum değiliz olmuş bitmiş sil kafandan
ben evli. olsam. esimi. aldatmam. bosanrm. ihtiyaclarmi karsilamiyosa
Arkadaşım haklısın ama kimse kimsenin nasıl ne şekilde ne yaşadığını bilemez ve insan asla asla dememeli aynı durumu senin yasamayacaginin garantisi yok belki bu yaşayan arkadaşta yapmam diyordu ama yaptı.
Masum değiliz hiç birimiz
sende haklisn buyuk konusmyrm ama emin konusuyrm bende vicdan merhamet var ahlaktan önemlisi cok uzulurm ben ya aglicagm geliyo baskalarnn adina bile sen dusun artk
Çok iyi anlıyorum ben bir insandaki en mükemmel donanımın merhamet vicdan olduğuna inanırım.
AMA hayat çok garip inan bana
beni tanisan anlardn bu kiz yapmaz derdn zaten ben platonk asik olsam bile donup kafami kimseye bakmazdm cok kotu huylarm var cok kavgacym felaketm berbatm kendimi hic sevmyrm ama bir insani asla aldatmam aslaaaaaa kendimden okadar eminim
Umarım sen haklı çıkarsın umarım hayat sana kötü suprizlerini sunmaz ve yine umarım insan büyük konuştuğunu yaşamadan olmez teorisi sende gerçek olmaz
herkonuda buyuk konustm basima geldi 31 yasindaym yapsam yaparm ama yapmadm yapmamda oyuzden emin olabilirsn o basima asla gelmez kendimi okadar iyi biliyrm ayrica bu kotu surprz değil insann kendi elinde olan bisey neguzel kocan var ya namussz kadin herkes namzszmu olmak zorunda sende bir tuafsn arkadas
nie sasiriyon namuslu kiz gorunce
Galiba ben yanlış ifade ettim kendimi oysaki iyi temennilerde bulunmuştum
yok sen bana buyuk konstn basina gelcek gibi konstn
🤭🤭🤭🤭🤭Umarim olmaz dedim
tamm sagolasn zaten sevdm ben seni akli basinda bir insansn
Allah razı olsun
sendende
Kafan boşuna karışmasın o istemez zaten seni sen yoluna bak bir geceliktin bittin gittin okadarsın işte kuzum.
bu yakınlaşma çok ciddi ileri türden boyut değil umarım
İstemiyorsan bir daha olmayacak. Zaten çok büyük bir hataydı de ve bitir işi.
Yakınlaşma da? Ne kadar yakınlaşma. Çatır çutur oldu mu yani?
Herseyi unut yasanmadu say aklini basina al ve vi daha ayni hataya dusme
Patronunun altina yat ve bu kahrolası işi bitirelim de😂
Yapacak bişi yok. ya devam edeceksin ya da işten ayrılacaksın.
Olan olmuş bu saatten sonra ne yapabilirimi mi var eşine yaptığın haltı anlat bence yazık adama
Ne kadar ne yaptın nasıl inşaat mı yaptınız beraber
Isten ayrıl kocanın yanında ol hanfendı patronunla ılıskıye gırdınmı
sonra nie evlilikleri istemiyorum aha örnek :AD:AD:
Ne diye böyle bir yakınlaşmaya izin veriyorsun. Eşinin yerine ben üzüldüm şu an☹️☹️☹️
Kafan niye karışık böyle devam etmeyi mi düşünüyorsun ya eşinden ayrıl ya işinden ben rahat bir insanım diyorsan ikisiinede devam et
E peki bu yakınlaşma hoşuna gitti mi ve devam etmek istiyor musun asıl önemli olan bunlar.
Böyle bir halt yemeden önce boşan eşine yazık, sonra gel kadınlara güven evlen
İyi b*k yedin mesafeni koru, kocanla daha değerli vakitler geçirmeye çalış suçluluk piskolojisi ağır basarsa ayrıl
Allah belanı vermesin diyecem olmayacak lan sevmiyorsan adamı boşan yav aynısını eşin yapsa adamlığı filan kalmamıştı.
yakınlaşma ileri boyutta değilse sakın bir daha yapma
Boşan kocandan direkt yoksa evli kaldığın her gün kocana ihanet tekrar tekrar
Eşine haksızlık etmemelisin , sizin gibilet yuzunden korkuyorum
Kocanı boynuzlama direk boşan bence madem o poku yiyeceksin
normal ama bu yani orda ihtiyaçlarını karşılamak için bir boşluğa düşmüşsün takma kafana
Evliyken yanlış işler hatta mide bulandırıcı boşanıp ne halt ederseniz edin taktir yine sizin
Yazık etmişsin kendine de eşinede.. yüzüne bakabiliyo musun bari?
Ikiniz de iyice hırsınızı atin sonra unutun konuyu. Sonuçta sen açılmış kadinsin o da açılmıştır. Korunun hepsi o bir daha mi dunyaya geleceksiniz ki?
Igrencccc
@Arzu___
Bunu diyen adam karısı başkasıyla yatsa gidip karısını öldürür. Bir şey derken ilk önce kendinizden pay biçin. Böyle düşüncelerle toplumu yozlaştırmayın.
@Mafyanınavukatı aynen oyle 👍
Kadınların erkek bulunan ortamda çalışması neden haram şimdi net anladım
İşte bunun için kadınlar çalışmamalı. Evinde çalışmalı.
Ayrıca sana bu şekilde bir sehahat izni veren kocayı boşa gitsin
Allah ıslah etsin
Hiç birşey olmasa bile bişeyler oldu diyorsun yaniBuradan çıkardığım sonuç senin ruhun bozuk ihanet etmişsin eşine gidip patronunla sevişmişsin yazık
Eğer pişman olsaydın kafan karışık olmazdı. Boşan sonra napıyosan yap