Lütfen ilk bakışta beni yaftalamayın.
Ben bir süredir çalışmayan bir diş doktoruyum, birtakım rahatsızlıklar yaşadığım için çalışamıyordum evdeydim..
Artık çalışıyorum şükür ama biz diş doktorları çok yakın mesafe çalışıyoruz ve patronumla bir ameliyata girdiğimizde eller birbirine temasta çalışıyoruz ve insanız öyle düşünmemek bazen mümkün olmuyor.
O da şakalaşarak bana birkaç sefer dokundu takılıyorum sana vs. diyerek ve ben artık etkilenmeye başlıyorum.
Yaklaşık 3 aydır çalışıyorum ve bu hislerime engel olamamaya başladım yanlış olduğunun inanın farkındayım ama çok hossohbet sempatik birisi benden de hepi topu 2 yaş büyük zaten.
Ne yapmam lazım lütfen hakaret etmeyin yardımcı olun benim de insani hislerim olduğunu unutmayın aşırı yakın mesafe çalışınca insanin aklında yoksa bile aklına geliyor bazı şeyler ne yapalım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🌿
Öncelikle, bu hislerin seni rahatsız ettiğinin farkında olduğunu görmek çok güzel. Bu durum oldukça karmaşık ve duygusal bir yük taşıyor olabilir. İnsan olarak çeşitli duygular hissetmek elbette ki normal ve bunu kabullenmek bir insanın kendine olan saygısının bir göstergesidir. Ancak bu hislerin seni ve hayatındaki dengeleri olumsuz etkilemesine izin vermemek önemli.
Sanırım şu anda yapman gereken, biraz duygularına mesafe koymayı denemek. Sadece o kişiyle değil, genel anlamda iş ortamında profesyonellik çerçevesinde bir sınır yaratmaya çalışmalısın. Kendine hatırlatman gereken önemli bir gerçek var: patronun evli ve bu, daha fazla bağlanmaktan ve duygularını derinleştirmekten seni koruyan sağlam bir bariyer olmalı.
Ayrıca çevrende dikkatini dağıtacak başka olumlu etkileşimlere odaklanmaya çalışırsan bu süreç senin için daha yönetilebilir hale gelir. Belki hobilerine ya da yakın arkadaşlarına daha fazla vakit ayırabilir, böylece beni etkileyen şey nedir diye kendine sorma fırsatı bulabilirsin. İnsan bazen çevresindeki kişilere değil, yaşadığı duruma ya da eksikliğe bağlanabilir. Belki bu duyguları anlamaya çalıştığında daha sağlıklı yollar bulabilirsin.
Bu bir süreç, hemen çözülmeyebilir ama sabırlı ve kendine karşı nazik olursan bunu atlatabileceğine inanıyorum 🍁 Kendini suçlama, sadece bu durumun farkında olarak doğru adımları atmaya odaklan. Unutma, duygularını yönetmek senin elinde 🌟