Evliyim, Patronum ile iliski yasiyorum, ne yapmaliyim?

4 yildir esim ile ayri odalardayiz normal bir evliligimiz Yok. Patronumdan uzun zamandir hoslaniyorum ve o da bana yakinlik gösterince bende karsi koyamadim ve birlikte olduk. Bosanma davasi Actim ama yinede kafam cok karisik. Yaptiklarim dogru mu bilmiyorum. Kafam cok karisik.. Patronumu Gercekten seviyormuyum yoksa bi anlik hevesmi bende anlamadim. Beni sevdigini be Evlenmek istedigini söylüyor.. inanmiyorum ona.. ama yuvami yikmaya deger mi.. cocuklarim var.. Patronumu yeni es olarak kabul ederlermi bilmiyorum.. Patronum bebek istiyor zaten yasim 40.. dogru olan ne

Evliyim, Patronum ile iliski yasiyorum, ne yapmaliyim?
Cevapla