AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
Sizi anlamamız çok zor. Dertleşmek isterseniz dinlerim
Şiddet görüyorsan otur bir düşün derim. Bu şekilde hayatını devam ettirmemelisin.
Kadınlık yapma abla elini şey etsin terbiyesiz senin gibi kadına yapılır mı bu
Böyle bir durumda "polisi arayacağım" diye tehdit et. Boğaz sıkmak nedir?
Olayi bir de kocandan dinleseydik.. Kimse ayranim ekşi demez.
İnşallah tahmin ettiğğm kitapları seven kişi değilsindir çok üzülürüm 😔
Ders kitabı alacaktım çalışmak için..
Üzüldüm. Gerçekten.
Terketmiş gibi yap değerini anlasın (ama başkalarına da sor bana bakma)
bu nasıl bir koca. nasıl eşini yatağından kovar ki. daha öncesinde birikmiş birtakım sorunlar mı var
Burda yazmak yerine, sizi iyi tanıyan bir aile bireyini aramanı tavsiye ederim.
boşa gitsin ya nerden buluyorsunuz böyle şerefsizleri ya inanamıyorum size
anlamıyorum hemen çocuk yapıyorsunuz sevmediğiniz adamdan
Boşan gitsin ya ne yazıp duruyorsun. En ufak olayda bunu yapan erkek/yaratık başka şeylerde ne yapar
Ya iste hep diyorumki okulu bitirin evlenin.. yok olmaz.. e iate boyle oluyosunuz sonra
ohh hakesiyorsunuz. serserilerle bir heves uğruna evlenirsen, böyle sürunürsünüz işte
Böylesi daha iyi öyle buz gibi taşa sarılıp uyuyacağına yerde uyumak çok daha iyidir
Kitabı cik kendin al madem çok zorlansanda
Ayrıca ne kitabı bu o kadar pahalı
Sınav kitabıymıs sınav kitapları da ateş pahası
@Bittimb5 Anladım
Senin gibi aynı tarz soru soran başka trol yok sitede seni direk ip den engellemeliler
Sanırım bu konunun uzunca bir geçmişi var. Alışkanlıklarından kurtulmanın zamanı gelmiş
Böyle evlilik mi olur çalış ayaklarının üstunde dur
Allah yardımcın olsun sözün bittiği yerdesin... :)
Hatasını anlamasını bekle. Laf sokma trip atma sadece daha az ilgilen
O kitap ne kitabiymis bu kadar şiddete varacak kadar sorun olmuş..
Bosan demek kolay size göre. Güzelce konuşmaya çalış zor durum bilemiyorum
Bununla evlenmiş olman hata boşan direkt eğer mazoşist değilsen
Yatak odasına bir fare bide kedi koyver sonra da maytap at işlem tamam 💁
Eşler arasında olan olacak olan şeyler bu bunu bize söylemenize paylaşmanıza bile gerek yok eşin o senin tartışırsınız kavgada edersiniz ama asla şiddet olmamalı
Yazik ya gercekten yazik insan eşine savunmasiz bir bayanin bogazina sarilirmi hic
Konusma bir kac gun hatta akli basina gelene kadar umarim pisman olup affetirir kendini
Acaba başka bir kadın var ve ikinize para yetiştiremiyor olabilir mi 😔
sürekli uyardık burda
kariyeriniz olmadan elin oğlunla evlenmeyin diye!
bir kac gun daha gecsin sonra senle bisey konuscam de bosanma karari aldim de bakalim ne diycek
Cahillik böyle birşey işte nasıl bir eşektir kendileri..
Sana saygılı olmalı biraz daha. Neden karışıyor ki bu konuda
Ne kitabiymiş bu biriktirerek aliyon bilgisayar mubarek
Sümelanın şifresi😂
Ne kadardı ki bu kitap birde niye bu kadar tepki göstermiş anlamadım
Üzme kendine Allah büyük. Sabır et. Herşeyin bir hesabı var
şöyle ibnelerlee evlenip birde çoçul yapıyorsunuz. bu nasıla adam senin evinde erkek yok bacım ona erkek denmez.
Bu geceyi olaysiz gecir yarin onunla samin bir zamanda guzelce konusmaya calis olmadi ailene git.
Hemen boşanın. Bu adam yarın bir gün size daha büyük zararlar verecek.
Böyle bir adamla nasıl evlendin sen arkadaşım? Böyle birisiyle ömür geçmez
ınsanlar anlayışsız malesef. nekadar dusuncelı bı bayan kendı bırıktırmıs oldugu halde bıde. ınsan gurur duyar.. bu zamanda kac kadın para bırktırır
Sanmiyorum boyle bir koca olduğunu, baska birsey vardır altında
Aahh ahh herkeste ayrı dert bende paradan başka hicbişey vermemesinden yakınıyorm kavga ettik kaç gündür ağlıyorum Allah sabır versin
Paradan baska birsey vermemesi? Sevgi ilgi?
Evet ama aşırı ilgi bekleyen biri değilim normalin de yapmaz arayıp sormaz merak etmez sürekli oyun oynar vs. Ben yürüttüm kadar bı ilişkimiz var ne kadar alttan alırsam o kadar iyi almazsam kötüyüz.
Ya var ya aslinda bu telefonlarin gelismesi yayginlasmasi cok bozdu bizi keske teknoloji bu baglamda olmasaydi tr de belki aile iliskilerimiz daha iyi olurdu...
Evet bn PC de engelledim sonra telefona sardı çocuk gbi. Napaym canm yaniyor doğru düzgün bı evliliğim yok diye üzülüyorum ama kader kısmet deyip susuyorum kendimi yiyorum sadece
Kac yillik evlisiniz?
Bir..
Ilgi ve sevgi belirtisi şart olmadı mı ilişkiler zora giriyor
Cok erken olmamismi bu siradanlasma severek mi peki?
Evet ama şöyle ki renk katan benim ilişkiye ben sabretcem alttan alicam susucam aynı zamanda bişey beklemicem ilgi vs. konusursam tadımız kaçıyor hemen maddi beklentileri de dile getirirsem hiç sorun yapmaz bende maddi bişey isteyen bekleyen biri değilim ki elin kadnlari çatır çatır harcayip mutlu oluyor bende emek verip karşılık alamıyorum
Sen istediğin kadar emek ver, karşı taraf aynı emeği göstermezse boşa kürek çekip, mutsuz olursun. Senin yapabileceğin tek şey eşini teknoloji bağımlılığından kurtarman ama bu durum sancılı olabilir.
Cidden uzucu bir durum konusunca ne diyor bu duruma?
Başta çok konuştum her konuşmadan snra haklısın diyor da bakiyorm salınca aynisi oluyor teknolojiden uzakta tutabiliyorum fakat sadece benim beklentmden dolayı olması beni üzüyor söylemeden biseyler yapsn istiyorum bende daha ne konuşuyor ne bişey diyorum bı yerde yoruyor insanı tükendim gbi çok üzüldüm yıprandım
bir takiple ya da yazsana bana
Özelden konuşmayı tercih etmiyorum teşekkürler
Bilmiyorum bu işin bir reçetesi veya bir çözümü var mı işin zor gibi, üzülmek ve tükenmekte oldukça haklısın. Emeklerinin karşılığını alamamak seni epey üzmüş ve hassas bir birey haline getirmiş. Özgüvenini ve psikolojini oldukça etkilemiş
Burdan sormak istemedim bende de benzer durumlar var da ben ciddi ve olgun biri olarak gordugum icin soyledim nasil derseniz
Ya sinirim bozuldu resmen uyuz oldum resmen o adamın hakkı dayak tir resmen
Polise git şikayetçi ol. Koruma tedbiri aldir gerekirse. biber sürerim lan ben böyle adamın ağzına
şimdi neden seni dövdügünü yazmamışsın kimsede sormamış?
Nasıl bir kitapmış bu aylarca çalıştın bir kitap için?
Aslan güçlü ama terbiye edilirse itaat eder sadece bu kadar zeki olsaydınız bu sorunu yaşamazdınız
Ne desek boş Sen yine herşeyin doğrusunu bilirsin geçmiş olsun :(
Ya gercekten kaba ve odun biri imiş affedersin kendi hediye olarak alıp getirmeliydi sana
Yataktan kovmak ne demek ya ne kadar aşağılık bir durum hala eşyalarını annenin yanına git aklı başına gelene kadar da dönme oraya
Allah yardımcın olsun ama geçimsizlik çok zor olmalı yaa ben ayrıl derim
Yalanlara kanıp evleniyorsunuz ciğersizlerle sonra ağlanıyorsunuz
Aynen öyle kesinlikle
İnsan karısını şunun için üzermi , kadınlar savunmasız narinler koca dediğin kollayacağına yataktan atmaz
Kiymet bilen yok ustaaaa
Herkes her şey iyiliği icin ister ama malesef
Bilmiyorum gerçekten hayatın düzeni iyi yi kötüyü birleştirmekmi neden iyiler kötüye denk geliyor
Koktuk yokmuda yerde yatıyorsun. Çocukla çıkmaya zorlanıom demişsin bide çocuğun o senin
Boşanma davası aç bu ne ya? Yok yuvanı koru sessiz kal sabırlı kal diyemeyeceğim böyle böyle kadın cinayetleri artıyor çünkü.
Karısını yataktan kovan insan karekter yoksuludur... çocuk var mı bu odundan
geçmiş olsun
ne zaman içini dökmek derdini paylaşmak istersen yazabilirisin
Ailen yok mu yasadigin yerde ne pis insznmiş insan severek alir alti ùstù bir kitap
Polis cagiririm de sen at onu odadan erkek bozuntusu yaa
Hiç hoş birsey yapmamış gercekten umarım kitaplarını da alır kendinide affettirir
of ablam ya böyle şeyler duyunca boğazım düğümleniyor eş seçimi çok önemli
Ne kitabı bu. Alıp size kargolamak isterim