Her şeyin olduğunu düşünürken aslında hiç seninle olmamış olduğunu fark ettiğinde, ondan vazgeçebilir misin?

Sadece bir gölgeden ibaret insanlar
Sadece bir gölgeden ibaret insanlar

Hep benimle idin aslında... okulda dışarıda yanımdaydı

o güzel gülümsemenle içimi ısıtıyor bana destek oluyordun
varlığın hayatıma güzellikler getiriyordu.
Ve seninle güçlü olduğumu hissediyordum içimdeki sen gün geçtikçe büyüyordu
Mevsimler geçiyor ben seninle birlikte büyüyordum..
Ama sonra fark ettim ki..
Benim sana en derin beslediğim hislerin karşılığı aslında sende yokmuş..
Sen yanımda olsan da gerçekten yanımda asla olmamış ve sana verdiğim değeri bana vermemişsin
Ben koca bir hayal dünyasında yaşıyormuşum

Aslında sevmek zordur birisini benimsemekte öyle.. birisini hayatında kabullenmek daha zordur. Ama bazı insanlar hayatınıza öyle sirayet eder ki onun aslında sizin için doğru kişi olduğuna inanırsınız
Zaten sizin yanınızda size destek olur her konuda duygularınızı açarsınız bunu bile kabul eder lakin en sonunda fark edersiniz ki o aslında sizin hiç yanınızda olmamış
Yani sizin onu sevdiğiniz kadar sizi sevmemiş..
Koca bir hayal dünyasında olmanın acısı bir yana.. Aslında hayatınızın her alanında ve her anında yanınızda olan bu kişiden vazgeçmekte zorlanır mısın?
Ya da ne yaparsın?
#DengesizBirAdam
Her şeyin olduğunu düşünürken aslında hiç seninle olmamış olduğunu fark ettiğinde, ondan vazgeçebilir misin?
Cevapla