
Hep benimle idin aslında... okulda dışarıda yanımdaydı
o güzel gülümsemenle içimi ısıtıyor bana destek oluyordun
varlığın hayatıma güzellikler getiriyordu.
Ve seninle güçlü olduğumu hissediyordum içimdeki sen gün geçtikçe büyüyordu
Mevsimler geçiyor ben seninle birlikte büyüyordum..
Ama sonra fark ettim ki..
Benim sana en derin beslediğim hislerin karşılığı aslında sende yokmuş..
Sen yanımda olsan da gerçekten yanımda asla olmamış ve sana verdiğim değeri bana vermemişsin
Ben koca bir hayal dünyasında yaşıyormuşum
Aslında sevmek zordur birisini benimsemekte öyle.. birisini hayatında kabullenmek daha zordur. Ama bazı insanlar hayatınıza öyle sirayet eder ki onun aslında sizin için doğru kişi olduğuna inanırsınız
Zaten sizin yanınızda size destek olur her konuda duygularınızı açarsınız bunu bile kabul eder lakin en sonunda fark edersiniz ki o aslında sizin hiç yanınızda olmamış
Yani sizin onu sevdiğiniz kadar sizi sevmemiş..
Koca bir hayal dünyasında olmanın acısı bir yana.. Aslında hayatınızın her alanında ve her anında yanınızda olan bu kişiden vazgeçmekte zorlanır mısın?
Ya da ne yaparsın?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar