AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
İstenmeden yapılan değerlidir derim
"Söylenmeden" Anlıyorum, görüşün için çok teşekkür ederim:)
Haklısın rica ederim
Bana cok kro geliyo ya sanirim gulup sacmalamamasinj soylerdim
Dövmelerden hoşlanmıyorum ki zaten
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Oyle biri artik olmaz yol alir baska guzellere
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Rıca ederım..
Eski sevgilim çok yakışıklı. :) Yaptırırım. :)
Farklı bir bakış açısı, görüşün için çok teşekkür ederim.
Ben dövme sevmiyorum yaptırmam kusura bakmasın.
Anlıyorum, görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Yapmam karsifaki yaparsa bisey demem😂
"Sen yapabilirsin izin veriyorum ehuehe." Görüşün için teşekkür ederim.
Dovmeyi pek sevmedigim icin hayir derdim ya
Anlıyorum, görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Rica ederim ne demek 🙂
Öyle bir şey istemez. Sevgilim olsa.
Anlıyorum, görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Önemlü değil
Önemli*
Ismini yaparim resim bilmiyorum
Anlıyorum, yani mini minnacık bir isim, maruz görülebilir. Görüşün için çok teşekkür ederim!
Yok her parmaga bir harf yaptiricaz esimle evlenirsem yani shshd
Yüzüge gerek yok
Ha , değişik ama güzel olabilir. :)
Eyv knk
Dövme sevmiyorum karşıyım hatta
Anlıyorum, görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Teşekkür ederim
Yaptırıp pişman olan birini tanıyorum..
Evet, sonu hep hüsran olur. Görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Sevgilimse sevgilim haddini bilecek.
O kadar bitti! Görüşün için çok teşekkür ederim.
Eyvallah babam.
Asla yapmam, şaka mı bu
Anlıyorum, görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Doğru olan bişey değil
Görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Rica ederimm 😊
Saçmalama karşim derdim
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Jsjs böyle saçma sapan şeyi yapar mıyım ya jdjd
Okurken bile hissettim ne kadar "komik geldiğini". Görüşünüz için çok teşekkür ederim.
Alnıma da adını yazdırayım mı 😒 derim
"Böyle saçma sapan şey olmaz" olarak nitelendirebiliriz sanırım görüşün için teşekkür ederim.
Nitelendirme için ben teşekkür ederim
Öyle biri sevgilim olamaz ajshsjjs
"Nayır/Nolamaz" Görüşünüz için teşekkür ederim.
Haha teşekkür ederim ☺️
“Hadi ya hadi canım” ( müge anlı sesiyle okuyun )
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Annemin adını bile yazdırmam ben vücuduma
O derece kısa ve net! Görüşün için çok teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim😀
Kabul etmem gitsin kendi yaptırsın djdkd
O yaparsa olar hesabı, ehue görüşün için çok teşekkür ederim! :)
Rica ederim
Sevgilimin yapmam.
Lakin eşimin yapabilirim.
Evet eş olabilir. Görüşün için çok teşekkür ederim!
Defol narsist paikopat derim
Dur yardım edeyim. "Al sana ağzını burnunu kırarız senin pislik" ehuehe. Görüşün için çok teşekkür ederim.:)
Kabul etmezdim. Gösterişe gerek yok.
Yani evet, gereksiz.. Görüşün için çok teşekkür ederim! :)
Rica ederim
Kesinlikle yaptırmayı kabul etmem
Anlıyorum, görüşün için çok teşekkür ederim.
Rica ederim
Ben istersem yaparim. O istiyor diye yapmam
Keyfim ister yani, anlıyorum. Görüşün için teşekkür ederim. :)
Keyif degilde gercekten buna degecegini dusunmem gerekir. Vucudumda daha sonra pisman olacagim birseyle yasamak istemem 😊 Rica ederim
Bunların sevgisi dövme ile belli oluyor
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Yaparım yaptırırm da ona
"Karşılıklı olarak olacaksa, okey" diyorsunuz yani. Anladım görüşünüz için çok teşekkür ederim! :)
Boş boş konuşma işine bak derim.
İşte aradığım "samimi" cevap. Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
EyvAllah krall rica ederi..
Annemin dışında kimsenin resmini dövme yaptirmam
Anneler, özel ve kutsaldır. Görüşün için çok teşekkür ederim.
Rica ederim
Ayrilcagimiz icin istemezdim sonra bakip uzulmiyim
Peki, bu kişi eşiniz olur ise?
Yine olmaz kaybetme riskim var
Çok dalga geçiyorum o kişilerle ya😱😂
O yaptırırsa bende yaptırırım
Karşılıklı olacaksa, tamam yani. Anlıyorum görüşünüz için çok teşekkür ederim!
Ayrılsak mı çok sıktın?
Netim diyorsunuz he, görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Olumlu bakarım ciddi düşünüyorsam yaptırırım
Yok artık diye yaklaşırım
Saçma. Yaptırmam oda yaptırmasın.
Eşime böyle bir istekte bulunmam kendimde istemem.
Ben dövme yaptırmıyorum gusül geçmiyor
Görüşünüz için çok teşekkür ederim.
İşine bak canım derim
Yaptırmam asla
Anlıyorum, görüşünüz için teşekkür ederim.
Yaptırmam. 🌹
Yani fiziğinize yazık olur, görüşünüz için teşekkür ederim.
Rica ederim..
Yaklaşmaz'dım 😑
"Ağzını burnunu kırardık onun öyle değil mi" Görüşünüz için çok teşekkür ederim. :)
Yok artık 😮😂
Oho, sende çok insaflı çıktın. :)
İstemem ya sçma bence
Bence de, gereksiz vasat. Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Dövmeye karşıyım
Yani gereksiz, görüşün için çok teşekkür ederim!
Rica ederim çok gereksiz bence 😊
Yapmam herhalde
Yapmamalısın evet görüşün için çok teşekkür ederim :)
İstemesin. <3
İsterse ağzını burnunu kırarız, haber et bana ehuehe. Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Teşekkür ederim. Sen beni korursun gerçi. :)
Yapmam
Anlıyorum, görüşünüz için çok teşekkür ederim.
Yaptırmam tabii ki
"Hayırdır hafız, ne o dövme mövme" felan öyle değil mi? Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Yok yani dövmeye karşıyım.
Avucunu yalar😄
"Yalar valla, yalamalı" Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Istemem ya
Anlıyorum, görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Kabul etmezdim
Yani, bu yanlış. Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Yanlış ;
Rica ederim
Yioğ artıığ
"Bi bitmediniz" Anladım ben seni, görüşün için teşekkür ederim. :)
Hahahs rica ederiim
Ev duvarı değil vücut bu vücut
O da yaptırmasın ben de çok saçma zaten bence
Hayır.
Anlıyorum, görüşün için çok teşekkürler!
Gülerim
"Sen ne saçmalıyorsun" hesabı, görüşün için çok teşekkür ederim.
👏👏👏
Kabul etmem
Yani, edilmemeli. Görüşün için teşekkür ederim :)
Tekmeyi vur gitsin
Doğru, ne demek öyle bir şey istemesi dimi? Ağzının üstüne koydum mu tekmeyi, ehuehe. Görüşün için çok teşekkür ederim. :)
Ahhaha rica ederim dostum