Ben çok beğendim 😍 yaptırmayı düşünüyorum ❣️ siz ne düşüyorsunuz 🙊


Eşimin parmak izini yaptırırdım söz konusu bile olmaz bence
Sevgilimin değilde eşimin olabilir
Teşekkürler
Orijinal fikir, sevdim.
Cevap
31Cevap
Tabikide çok mantıklı ve hoş duruyor ama dövme taraftarı değilim yaptırmam
Çok hoş. Ama kalp şeklini sevemedim. Adımız mi olsa ki ya orası düşünebilir.
Parmak izi isimden daha anlamlı bence.. Aynı isimden bir çok kişi var ama parmak izi kişiye özel 🙂
Yok demek istediğim parmak izi ile yapılan şekli beğenmedim. Parmak izi ile baş harflerimiz veya isim güzel olur.
Hııı o baya zor olur ama 🤗
Aynen bencede🤗 aa aklıma ne geldi bu kalpte ikimizin de parmak izi olsa çok hoş olur ya
Ben öyle düşünüyorum zaten 🙊 çok anlamlı olur 🙂
Çok güzel ama herkes yaptırır şimdi, o yüzden hayır.
Çok fazla Türk dövmeci takip etmiyorum ama hiç görmedim böyle bir şeyi 🙊 yabancı bir sayfada görmüştüm bunu 🙃
Şekli daha güzel olabilirdi o yüzden yaptırmam ama sevdiğim hakkında bir dövme yaptırırdım kesin
Fazla duygusal şeyler geriyor beni yaptırmam
😂 😂
Olsa adını ve resmini bile yaparım
Hayır aslaaa
Karşıyım dövmeye.
Güzel. yaptırılabilir.
güzelmiş, ama yapdırmam
Vaaavvvv çok hoş ama ben yaptırmam
Guzelmis neden olmasin
Peki sen yaptirirmisin?
Yaptırmayı düşünüyorum diye belirtmiştim zaten 🙋
Pardon gormemisim
Sevgilim olsa düşünebilirim...
Güzelmiş bana ait gibi 😂😂😂
Güzel fikir neden olmasın
Ayhh cok guzellmiss
Neden olmasın?
Dövme sevmem
Asla yaptırmam
Gerek yok
Nayır.
Yapmam
Yaptırabilirdim
YAPTIRMAM.
Güzelmiş
Çok hoş olmuşş 😍
Güzelmiş
Hayır.
hayır..
Çok itici
Dövmeye karşıyım.
Olabilir
Daha iyi fikirlerim var
Hayır gereksiz
Iyı fıkır 😊
evet
Dovme yaptirmam.
Parmak izini popona YAPTIR on numara olur
Popona yaptır parmak izi hatıra kalsın😂😂😂
Hayır
Güzel olmuş
Hayır
yaptırırım
Dövmeye karşıyım
Sacma
Neresi saçma
Dövme saçma allahın verdigi bedene keyfi şeyler yapılmasına karşıyım
Hıımm genel bir görüş o zaman bu
Yani
Saçma
ayrılınca nolcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar