https://youtu.be/X9uCYJ4YFXU
Gecenin Sorusu: Evet kızlar erkek donu yıkamamak için mi evlenmiyorsunuz 👰?
https://youtu.be/X9uCYJ4YFXU

Çok ilginç bir soru ve de yorumlar daha da ilginç 😊 şimdi ne diyeyim bilemedim. Çamaşır yıkar iken şahıslara göre ayıran var mıdır acaba? Ayrıca bir çamaşır ya da çorap yıkamak ne kadını aşağılar ne de erkeği yüceltir. Şöyle nesnelere anlam yukleyenlere sinir oluyorum. Ayrıca camasirini iğrenç bulan kızlarımızın ondan daha iğrenc şeyleri yapması da insanı güldürüyor😂
Helal. Son cümlede dişler çekildi. 😄😄 Can sıkıntısı işte.
Erkeğin halinden anlayan bir başka tabi. Diğerleri makyajım bozuldu. Tırnağım kırılır şimdi aman diyen tayfadan oluşuyor. 😂😂 Kendi donumu da yıkarım. Önemli olan kadının her koşulda erkeğe karşı olan sevgi, saygısı. 🙂
Aynen 😄
😂 😂
Evet geçmiş olsun Röpte seni de kaybettik 😂😂😂
Ahaaa 🤣🤣🤣
Başımız sağolsun 😂😂
😂 😂
Ben bulaşık yıkamamak için evlenmiyorum bulaşıkları yıkayacak olan varsa düşünürüm 😂😂😂
Tatil modundayım. Kendimi böyle gördüğümden olsa gerek. 👰😂
Kazanda su ısıtıp legende elle yıkayan kadınlara bin selam olsun..
Rlca ederim kardesim.
Donu senelerdir makine yıkıyor, kimse hikaye anlatmasın. 😂
Cevap
4Cevap
Ne? Gerçekten böyle diyen kızlar var mı?
Yahu insanlar çok garip gerçekten.. Söyleyecek bir şey bulamıyorum açıkcası kalbini paylaştığı evlendiği bir adamın çamaşırını yıkamak zor geliyorsa vay haline. Babası ya da kardeşi falan yatağa düşse böyle diyenler onlarla da ilgilenmez.
Bu söylemleri çok duyuyoruz. Ama onlara kedileriyle mutluluklar diliyoruz. 😄
Gece gece bombayı patlattım. 💣 Yorumlara bak. 😄 😄
Ne var ki bunda? Zaten makine yıkıyor. Ben de eşimin donunu yıkar, kurutur bir de katlayıp yerine kaldırırım. Ayrıca eşim yıllardır ne fatura yüzü görmüştür, ne vergi öder, ne trafik cezası. Aracı bozulduğunda ya da muayenesi geldiğinde ben hallederim sanayiye nereden gidilir yolunu bile bilmez. Herkes kendi işini yapsın derseniz sizinki ev arkadaşlığı olur.
Tebrik ediyorum. Örnek bir çiftsiniz. Mutluluklar. 👍
ben ne yıkıcam be atarım makineye makine yıkar hiç öyle düşüncelerim yok hem ben hayatımdaki insanı tertemiz giydiririm ütülü mütülü güzel baktığım anlaşılır o konuda sıkıntı yok da mesele ben sevemiyorum 60 yaşındaki neneler bile aşık oluyor bir ben aşık olamıyorum olsam evleneyim sevmeden de evlenilmez sevmediğim adam bana batar napcam bir ömür aynı evde sıkılırım ben be :D
Sen evde kalmazsın
beni sef sana gitar çalarım her aksam :D
3 kere okudum soruyu doğru anlamak için 😄
İnsan sevdiğinin hiçbir şeyinden tiksinmez anlamadım soru nerden gelme. Yıkamam diyen kızlar da zaten kolay kolay evlenemez o zihniyetle.
Ahaaa 😂 😂
Kafamda deli deli sorular. 😄
bir zahmet kendi donu kendi atsın makineye. erkek bu kadar aciz. donunu, çorabını makineye kadın koymak zorundaymış gibi, tüm pis işleri kadın yapmak zorundaymış gibi kendi üzerinize almayıp bir de bundan kadınların tiksinmesine utanmadan laf ediyorsunuz. böyle düşünen erkekler kendi pisliğnde debelenip bekar kalsınlar.
😂 😂
bu kız bu kafa yüzünden evde kalmış :D
@e-konomist boyle sigirla yasanacak ahirdan daha iyi diye ev daha guzel geldi. Uzerine alinmandan senin de boyle bir sigir oldugun anlasildi.
annem bunu her gün yapıp aslada gocunmadı hiç siz daha başlamadan gocunuyorsunuz bence kendinizi bir eleştirin biraz.. sizin bu kafanız yüzünden evlilikler yürümüyor
@e-konomist ya birak kendi pisligini kaldiramayip anasinin kaldirmasindan ovunen adamdan nasihat mi dinlicem. Kendini topla kendini ondan sonra evlilik dusun sen
ben 6 yıldır yalnız yasıyorum ama sen çolugunun cocugunun b. klu donunu yıkama tamam zaten bu kafayla hiç yıkayamazsın ;) evlilik özveri ister
@e-konomist simdi de senin neden yalniz kaldigin anladildi kim naapsin seni 😄
ben evde kalmadımki istemediğim için evlenmedim 2 tane hatunu geri çevirdim eğitim hayatı vardı çünkü ayrıca evlensem senin gibisinin üstüne bile bakmam ilk sohbetten sonra geri dönerim
@e-konomist benim gibisi sana bakar mi sen onu dusun. Sana anca hizmetci ruhlu ezilmeyi kendine hak goren bastirilimis kadinlar bakar
oho sen daha eşine hizmet etmeyi hizmetçilik olarak görüyorsan işin zor.. aradaki cinselliktede kendini escort olarak görmüyorsundur umarım.. bu kadar pesimist bakış açısı görmedim hiç
zamane kızları renklerını türlerini secıpte makıneye camasır atamıyor.. hem erkegın donu kadının donundan her daım temızdır.. sız bakmayın bu mıç mıç suslu seylere bunların cogu pıslık ıcınde yasıyor:)
Bu nası soru be daha neler görcez sfjsjfksk
Evet erkek donu yıkamak çooooook kafama taktığım bir durum bide asla oda yıkayamaz falan yorum bile yapamıyorum şu an bune sjdjsjf
Sorudaki kaliteyi çözen döktürdü. Yorumlar şelale. 😄
He he görüyorum gülüyor millet sjdnsnf
Makine yıkıyo onu banane donundan😂
Zaten evlençem 2 yıla kalmaz😂😂
Çamaşır makinesi isyan etse anlamak daha kolay olurdu
Makine diye bisey var, erkekler de yikatmak icn evleniyo o zaman
Çamaşır makinesi benim yerime halleder onu 😂
Erkek kendisi yikasin donunu
Helal
O zaman benle evlenecek şanslı
Evlensem de yıkamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar