Bir gün 'o seni çok üzmüştü sıra sende' diyip o kişiyi karşına getirseler, ne dersin ne yaparsın?



Beni üzeni yıkıp gideni önüme getirsinler birgün yine o üzülmesin diye sarılırım üzmem onu tek kelime edemem ki üzülmesin diye.. ben adam olmam yani..
Hic birsey ne yapabilirim ki bana yaptigi icin ne yapsam bos kirildiktan sonra ne anlamk var
Birisiyle savasmak yakinlik gerektirir. Kendime sorarim bu şahisla yakin olmak istiyor muyum? cevaba gore davranirim
Tekrar karşıma gelebilecek kadar düşmüşse bir tekme de ben atmam ama kaldırmak için de eğilmem. Umrumda olmaz.
Cevap
18Cevap
Ne yapicam gadası kahve ikram ederim
Norum başka gadası
Birsey yapmam. Yinede kıyamam ona. Allaha havale ederim
İntikam alacak kadar basit değilim, uğraşmam açıkçası.
Alın şunu gözümün önünde biz eskiye asfalt attık derim
Bırakın mutlu olmaya çalışsın derim dokunmam. Gereksiz şeyler herkes kendi yaptığının belasını bir gün elbet çeker.
Hiçbir şey yapmam. Biten bitikten sonra intikam gibi işlerle uğraşmam. Bitmese dahi uğraşmam. Gereksiz.
Taş atanlara gül fırlattım hep. Bir gün yani geçmiş acı bitmiş. ne hali varsa gördün. beni kaybetmesi bence yetecektir.
Yüzüne bile bakmam. Onun yaptığını bende yapacaksam ondan farkım kalmaz.
Hicbisi.. benim butunlemem yok bir kere kaldinmi benden bir daha gecemezsin
Dersini almıştır zaten. Karşıma ben istersem gelir. Oda toplumda çok farklı bir yerde olursam olur.
intikam almam, suratına manalı manalı bakar giderim.
Beni üzenlere hayat gereken cevabı geç de olsa veriyor.. Ama ben nötrüm "karma" 🍀
Belli bir süre sonra hissizlik olduğundan hiçbişey demem ve yapmam umursamam yani
bir tek şey söylerim. Bana ister iyi ister kötü naptinsa Allah 10 katını karşına çıkarsın
Ben onları Allaha havale ettim ahrette halleşçez.
Öyle biri yok ki yav :d
Aradaki güne aramızdaki düne bağlı
Anlamsızlaştı artık bir önemi kalmadı.
Arkamı döner giderim yokluğum ona en büyük ceza
Onu affetmediğimi bilmesi yeterli bence.
Yüzüne bile bakmam.
Eskiler ölüdür ölüler konuşamaz
Arkamı döner giderim
Uğraşmam bile 🤣
Hic birsey.. :/
Kin tutamam
Hiçbir şey
Umursamam.
Uzemem kıyamam
Hic bir seybyapmam
hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar