
Seni çok kırmış, incitmiş, üzmüş, birinin yanına otursa gelse, ona ne söylersin?

Seni çok kırmış, incitmiş, üzmüş, birinin yanına otursa gelse, ona ne söylersin?
Biri var sadece, akşıma geldikçe canımı acıtan…Bugün içimden geçirdim. Hiçbir şey demeyeceğim ama Allaha havale ediyorum. O bilir ne yapacağını…
Cevap
2Cevap
Bir şey söylemeye bile gerek duymam. kelime israf etmem.
Sana benimle oynama ben kazanırım demiştim derim Bir üzülürsem 10 üzerim
2 kişi war. ikisine de söz söylendi..
2 si de direk dayak yer.
s git derim dhshs
Hiçbişey söylemem
Susarım sadece kendisi anlar
Sektir git derim.
Yanından kalkar giderim..
Konuşmam..
hicbisey söylemem
Yüzümü dönerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?