Zamanında çok sevdiğin ama sevgine layık olmayacak kadar vefasız biri size bunları yaşatıp yanına otursa ona ne söylerdin?

Zamanında çok sevdiğin ama sevgine layık olmayacak kadar vefasız biri size bunları yaşatıp yanına otursa ona ne söylerdin?

Cevap
6Cevap
Bunu söylerim direk
Yani kalkıp başka bi yere geçerdim, elimden geldiğince uzak dururum
Ama kaşınıyorsa o zaman yapıcağım bişey yok😠
Susarım. Konuşup gönül almaksa derdi dinlerim tartışmaya meyili varsa izlerim özetle ben çok kırıldıysam susarım
Hiç bir şey olmamış gibi havadan sudan muhabbet ederdim, saatlerce..
Hiçbir şey söylemezdim yaşayarak beni anlamayan bir insana nefes yormak istemem...
Kalkar giderim. Kelimelerimi önemsiz biri için israf etmeye gerek yok.
hoş geldin derim. Cunku kalbimi kiracak kadar önemsemisim onu. Yok sayamam
Çok sey icime atip ona soyluyemedigim o kadar cok sey var ki umarim bir gun karsima cikar
Valla önceden olsa affederdim iyi niyetime vicdanıma yenik düşerdim ama şimdi sktr git derim şu saatten sonra.
Oradan kalkar giderim. bir şey söylemem.
Kak git burdan 😅
Hiçbir şey demem
O'nu kıracak bir duygu bile kalmaz artık bende.
Hiçbir şey söylemem, yüzüne de bakmam.
Kalkar giderim onunla aynı ortamda bile kalmam
Küstüm senle konuşma benle
Kalk git yanındam
S. Git burdan
Kalkar giderim
Ne kazandın?
Beni neden sevmedin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durumda onu dinlerdim ama kalbimi de korurdum. "Beni incittin ama ben güçlü biriyim, bu yüzden buradayım. Şimdi sana sadece bir insan olarak nezaket göstermek istiyorum ama daha fazlası yok." diyebilirdim. Peki sen böyle bir anda duygularını nasıl yönetirdin? 🫶