Almanya 'da yaşayan Türk kızları ile Türkiye deki kızların farkı var mı, varsa nelerdir? Almanya'daki Türk kızlarımı yoksa Türkiye deki kızlar mı sizce daha havalı?
Almanya da Türk kızları ile Türkiye deki Türk kızları arasındaki farklar nelerdir? Hangisi daha çok kendini hint kumaşı sanıyor?
İnsanları genelleyemezsiniz. Alman kızlarının hepsi bir değildir. Türk kızlarının da hepsi bir değildir. Her insan farklıdır, tıpkı bir elin parmakları gibi. Çok yersiz bir soru olmuş!
Türk erkekleri neden hep kıyas içinde? Türk kızını beğenmeyen erkekler , acaba almanya daki türk kızları size bakar mı? O kadar Alman erkeği içinde sizi seçer mi
ben ölün demiyorum siz de bulursunuz umarım gönlünüze göre birini, ama eğri oturup doğru konuşalım genele bakarsak ülkemizin kızları kendilerini bu denli üstün ve kıymetli görmeye devam ettikçe bu tarz eleştirilere maruz kalması normal (sözüm size değil genel konuşuyorum)
@beyefendi_k yani ben gibi bir kız bulursa türk erkeği, alsın başınjn üzerine koysun... Bu dediğim altı boş değil emin ol kendime güvenmem içim sebeplerin var ayrıca ego denilen şey de insan karşı tarafı beğenmez kendini üstün görür bende öyle değil ben kendimi üstün görmem ama severim gğvenirim
@beyefendi_k üstün olduğumı iddaa etmedim bu bir , ikincisi ise kendimi ben anlatmam, beni yaşayan kendisi çözer zaten. Beni tanımıyorsun bu kadar çok yorum yazıyorsun demek ki ön yargılısın.
"ben gibi kızı bulursa türk erkeği öpsün başına koysun" dediniz, ben de bu düşüncenizin sebenini sordum, bu önyargıya mı giriyor. neyse haklısınız gereğinden fazla uzadı 👋👋
@beyefendi_k üstün olduğumı düşünmem sadece kendime güveniyorum, kendine güven ne zaman dan beri ego oluyor! Ön yargılısınız çünkü alaycı bir soru sordunuz , sorular ds belli oluyor. Kendimi anlatmak istemiyorum aslında. Ama şu türk kızı kıyasına sinir olıyorım, bütün türk kızları adına. .
Saygı duyuyorum. Soru ya gelince herkes kendi görüşünü belirtebilir. Burda Herkes diye bir cümle yazmıyor. Genelleme yapılıyor. Tabi ki elbet iyi olan da vardır ama benim karşıma çıkmadı hiç. Geneli odun., Egoist. Ben senin düşünce ne saygı duyuyorsam sende benim düşünceme saygı duymalısın
türk kızları çoğunluk olarak vasıfsız olmasına rağmen burnu havada, bu önyargının sebebi de bu. ayrıca ben ego ile ilgili birşey söylemedim, sadece kurduğunuz cümleye takıldım şu öpüp başına koyma ile ilgili olan, şu an zihnimde öpüp başa koyulacak bir profil çizmediniz, aksine ilişki anlamında uzak duracağım tercih dışı bir kız tipisiniz. @onurca01 saysınlar bakalım, ben iyi bilirim gurbetçi kız tiplemesini, 30 yaşına yaklaşınca fellik fellik dolanmaya başlarlar.
@Errorgeridöndüü Sen bilir sin. Ben burda ben mi yanlış düşünüyorum yoksa benimle aynı görüşte olan insan sayısı daha mı fazla diye analiz yapıyorum. Ki yorumlarda erkeklerin çoğu benimle aynı görüşteyse bu düşüncemin doğruluk oranını arttırır
Arkadaşım, bir örnek vereceğim Türkiye nın %70 i. Falanca partiyi tutuyor diye o parti haklı anlamına gelmez dimi? Yani burada erkekler elbet seni tutacak zaten ve çoğu kişinin tercih ettiği o şeyin doğru olduğunu anlamına gelmez
Bizi birbirimize kırdıramazsınız 😂 Soldaki Alman ama
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öyle bir niyetim yok ama bence Almanyadakinler daha çok kendini beğenmiş.😂 kuzenim bir örnek. Hint kumaşı elinde geziyordu, evlendikten 5 gün sonra boşandı. Havası da gaz kaçağına döndü😂
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Almanya da Türk kızları ile Türkiye deki Türk kızları arasındaki farklar nelerdir? Hangisi daha çok kendini hint kumaşı sanıyor?
En İyi Cevaplar