Türk kızlarında farklı tipler vardır çünkü coğrafi olarak iki kıtayı birleştirdiğimiz için fazla tipte insan bulabiliriz. Fakat batı öyle değil tatlışlar ve hepsi birbirine benziyor. Türkiyede çekik gözlüsüde var tatarı da var. Esmeri de var beyazı turuncusu da var. 😊 kesinlikle oyum türk kızlarınaaaa
Kültür farkı var desem yeterli olur olmaz eğer buna yetiştirilme tarzı , toplum baskısı filanda diyebiliriz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
kadın kadındır. çokta farketmiyor. zaten hepsi böyle de değil. türklerinde hepsi çirkin değil. yinede bu coğrafyada olduğumuz için lanetlenmişiz. yapacak birşey yok
sen bir hinduya nasıl bakıyorsan o da sana öyle bakıyor esasen sen de türk kızlarını bir sınıflandırmanın altına koydun bence. yani doğru değil ama tenden ötürü değil kültürden ötürü küçümsüyorlar bence. türkiyede de var bu kürt alevi sorunları gibi öyle düşün bir de
Haklısın aynen öyle görüyorlar ama bu durumda hindu yerine konulan ben olduğum için o tip kızları tercih etmiyorum. Alman ve Hollandalılarda mesela bu pek yok.
Tamam ozaman sana abd de iyi eğlenceler işin rast gitsin. Hani paran falan azsa ve sıfırdan bir hayat kuracaksan batı avrupayı tercih et diyecektim oralarda yaşam ve şartlar nispeten daha iyi.