AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Çocuk var mı zor durum.
Allah sabir versin yardim etsin..
Amin.. Allah hepimize yardımcı olsun..
Amin ecmain...
Kimsyw kaldiramayaci yuk verilmez. Digrudur.
Korkunun asıl nedeni nedir?
31 yaşında, dul statüsüne geçmek. Hep derdim geç olsun tam olsun.. hiç ayrılmamak üzere evleneyim. Ama bakmışım ki hayatıma giren en adi insanla evlenmişim..
Bence anlamsız bir korku... Çocuğun yoksa hiç sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Geç olmadan hemen boşan.
Çocuğumuz yok. Ben zaten korkarak da evlendim, en başta dedim kendime 2 sene yaşamadan çocuk istemem diye. Öyle de sürdürdüm
31 Yaş çok geç kalınmış bir yaş değil.. İdeal bir yaş.. Önce kararını ver.. Bu evlilik sürer mi sürmez mi... Sonra o kararını uygula.. En fazla 6 ay içinde evlenirsin.. Hiç bişey bulamazsan bu sitede yüzlercesi var..
Bu halimle bile güldürdün beni. Allah razı olsun. Evlenmek mi? Bir daha aynı hatayı yapmak mı?
Evlilik sadece bir erkekle aynı çatı altında olmak değildir. Bir ihtiyaçtır. Sen hatayı seçimini yaparken yapmışsın. Tek yapman gereken biraz daha dikkatli olmak. Bu arada yaşadığın şehir de önemli boşandıktan sonrası için. Küçük şehirlerde durum biraz daha zor.
İstanbuldayım.. sadece türk değilim. Ve başta benim gibi bir uyruğa sahip olana erkekler bu şey diye baktıkları için da korkuyorum. Ben böyle değil de. Topluma bunu nasıl anlatacağım.. hep bu ön yargılar
Evet bu tür önyargılar olabilir ama güçlü ve iradeli olursan bu ön yargıları kırabilirsin.. Seninle ilgilenen bir erkek önce önyargılı yaklaşacak ama seni tanıdıktan sonra ciddiye alacaktır.
şu an eşim olan insandan önce bir ilişki vardı. Adam benim bir tek saç telime zarar gelmesinden korkuyordu, bana dokununca elleri titrerdi. İlk kez sevildiğimi hissettim. Herşey çok güzel de adam benden 9 yaş küçüktü. Başta ben bilmiyordum. Sonra bu yaş farkına alışamadım. Onun için çok sancılı bir süreçti, ben onun ilk aşkıydım.. şu an onunla evlenmediğime pişmanım. En azında mutlu olurdum. Yine toplum yüzünden yaş için ayrıldım. Abla gibiydim onunla..
Umarım mutlu olursun?
Duzeltemiyorsan bırak.
6 ay sevgiliyken anlıyamadın mı böyle olduğunu?
korkunun ecele faydası yok
Boşan kafa rahat olacak
Evlenmeden önce nasıldınız?
Nerdeyse bunun gibiydik, sadece daha saygılıydık. Aptallığımdan o masada evet dedim, aptallığımdan onu hayatıma dahil ettim
Haksız olduğunu kabullenmeyen çoğu zaman haklı olduğunu zanneden kız gibi trip atan öfke kontrolü zayıf biri mi
Kesinlikle eşimi tarif ettiniz. Bir kere bile hatasını kabul etmedi. Bariz hatalı olduğunda bile. Affedersiniz onu pornoyu izlediğinde bile yakalığımda hala üste çıkıyordu. Özür kelimesi lügatında yok
Kocan klinik vakaymış. Özellikle birşeyler düzeltmek, yoluna sokmak için çabalayan taraf sadece sen isen işin çok daha zor
. Bazen herşey eskisi gibi olsun istersin bunu başarmak için fedakarlık yaparsın, kendini parçalarsın fakat en sonunda boşa kürek çekiyormuş gibi hissedersin
Aynen de bu durumdayım. Siz çok güzel tarif ettiniz. Zaten ona da derim hep, bak ben birşey şikayet ettiğimde, ya da söylediğimde bil ki bunu konuşarak çözmekten yanayım, ben ilişkiyi kurtarma peşindeyim. Ama adam kız gibi trip atmaktan başka birşey yapmıyor.
Ya bu tür ilişkilerde psikanaliz yapmak zor birşey değil aslında en kötüsüde ne biliyor musun? Aynı evi paylaştığın halde, paylaşabileceğin hiçbir şeyin olmaması. Mesela adam gelir eve yemeğini yer geçer uzanır koltuğa bir elinde telefon diğer elinde kumanda ilgilenmez eşiyle ve bir süre sonra huzurunda kaçar daha hassas olursun. Karşı tafaf hep alıngan olur, alttan almaz, su üstüne çıkmak için herşeyi yapar en sonunda bağırır çağırır tüm öfkesini boşaltır sonra günlerce çocuk gibi konuşmaz tabii şunu bilmez, evlilik bitmek üzeredir bunu anlamayamaz veya geç anlar. O anlayana kadar evlilik zaten bitme aşamasında veya bitmiştir
Tv yerinde daha çok bilgisayar oyunları oynar. Günlerce oynar her akşam uyuyana kadar istisnasız. Ta ki ben patlayana kadar, dün güzelce dedim, bugün birlikte vakit geçirelim, zaten kaç saat görüyorum ki seni diye. Max 10 dk dayandı.. sonra kalktı ben oyun oynayım dedi.. o zaman işte bittim. Hani derler ya erkekler, kadınların ne istediğini bilmediğinden nasıl davranacağını bilmezler, ben ona söylediğim halde hiç icraat yok. Ben ona kendimi anlatıyorum, bu sefer bencil oluyorum. Amacım sadece mutlu olmak halbuki, ve bazen beni ne olur biraz şımart diye yalvarsam da, sonuç sıfır. Ben erkek oldum, o kadın
Bir erkeğin düşebileceği en kötü duruma düşürmüş kendini, karısı mutsuz ve bunların hepsinden birhaber oyun oynuyor. Belki öyle bir durumdasım ki onun samimi bir gülüşü, yaklaşımı bile sana çok farklı hissettirebilir, belkide mutlu olmayı, heyecanlanmayı çok özlemişsin. tüm bunlardan habersiz olması kötü. Bu arada bu kadar kötülüyorum eşini kusura bakma. Ben aslında genel olarak erkeklerin psikanalizini yaparım durum tespiti yapıyorum şuanda
Sizin mesleğiniz nedir? Bu kadar nokta atışını yaptınız..
mesleğim önemli değil :) ben düşük gizli ket vurma hastasıyım 2014 yılında theta healingden tut bir çok kuantum düşünce tekniği terapisi aldım bu yüzden yerinde karakter analizi yapabiliyorum. Yaptığım durum tespitleri çoğu zaman yerindedir. Fakat tekrar söylüyorum yazdığım şeylere eşine özel değil günümüzde erkekler zaten genelde böyle. Heee kadınlarda dört dörtlük demiyorum onlarla alakalı farklı psikanaliz yapılabilir ayrı bir konuda. fakat senin bu kadar ayrıntılı düşünüp çabalaman çok hoş bunu hissettim ve yazmak istedim
Size çok teşekkür ederim. Maalesef benim ortamımda sizin gibi insan hiç yok. Herkes duygular ile hareket edince, danışabileceğim insan bile yok. Bana yardımcı olmanızı rica etsem. Bana özelde yazabilir misiniz. Zor olmazsa..
takip attım
Adını bilsem:) ben bu programda cahilim baya. İlk gün kullanıyorum. :(
Ayrılma. Arkadasın dogru soyluyor
... çok yazık..
Bence ayrıl bence ama
Bukadar kısa zamanda nasıl evlilik olur ya
Emin olun evlilik oncesi cok uzatan kisilerin bosanma orani cok daha fazla
Altı ay ne yaptınız? Ne değişti?
Boşa gitsin ya da beraber doktora gidin
Bosann
31 yaşında dul biri kalmak daha mutlu eder mi insanı?
Bende 28 yasindayim bosandim ne yani olelim mi simdi? Kadinsin ayaklarinin ustunde durabildigini yazmissin.. bir erkege ihtiyacin mi var bak erken evlendin ne oldu? Erken derken 31 oldugum icin yazmissin ya...
Erkekler için maalesef böyle bir ön yargı yok. Sadece toplumun bana o gözle bakmasından çok korkuyorum..
Sacmaliyosun bende o toplumdan biriyim benim ya da toplumun zaten buna hakki yok..
Çok güzel dedin.. kimse kimseyi yargılamaya hakkı yoktur, fakat yapıyorlar ediyorlar. Bu insanlar çok kötü..
Sende takma hem daha bunlari dusunmek icin erken 1 sene dolmadan anlasmali bosanamazsin.. dogru insani 35 inde de bulsa mutlu olurdun acele etmissin.. kendimden biliyorum bravo bize 😂
Yine de toplum saolsun. Hani evlenmiyorsun, hani yaşın geçiyor diye diye benim beynimi yıkadılar.. çocuk istedim de ben.. bu yüzden bir nevi evlendim
Bende cocuk icin evlendim sonra cocuk icin bosandim allaha havale 🙏
Derken? Çocuk için boşanmak nasıl olur?
Yoruma yazamam ama uzun hikaye be 😌
Hayırlısı olsun... kadın merakı diyelim, ondan sordum
Ya yok ben boyle seyleri takmam onemli degil mesaj atardim zaten direk nedenini ama ayip olur diye yazmadim..
Ben bugün kayıt oldum. Nasıl kullanacağını bilmiyorum. Mesaj bölüm de mı varmış
Evet var tabiki
Ne yaptınız çık benzer hayatlarımız var
Ayrıl hemen.
Mutsuz olmaktansa yalnız yaşamak daha iyidir bence
Aldat onu :)
Bana yakışmaz... tovbe
bir kereden bisi olmaz:)
bence bildigini yap
Ailenle k9nuş durumuni anlat ne korkacan ayriliyorum dedigin günden iti baren ya sen ya da o evden ayrilmali bidaha yan yana gelmiyecen
Zaten başka şehirden geldi. Kirada oturduğum eve yerleşti. Bazen defol git evimden diyesim var, erkeklik gururuna dokunmasından çekindim. Sustum
Gec bile kalmissin o adamdan sana hayir gelmez o saniyor sen herseyine katlanacan bence karseslerin varsa bise dövsünler alcak adami sen basil olsa susuyorsun korjuyorsun oda bildigini yapiyor yani seni kulaniyor
Benim kimsem yok burda. Ailem yurtdışında. Yani ben yapayalnızım, ve eşimin bana sahip çıkması gerekiyorken böyle davranılması beni daha sa mahvetti. Kadın olduğumu unutturdu bana
Himm ondan gõzü kesiyor seni o zaman ayril vede polise sõyle ziyaret yaaagi uygulansin mahlene yaklaşmaz zarar vermez
Sen bana özel at
Boşanma
Neden?
Ayril
Nerde yasiyorsun
İstanbul'da yaşıyorum. Ne önemi var ki?
Yaani oyle yasanmaz kimsenin agzini kapatamassin yurumuyosa ayril bence
Cesaretimi toplayamıyorum. Heralde toplumdan çok etkilenen biriyim..
Olabilir ama yenmen lazim ya bosver oyle cahilmi orasiki
Ayrıl gitsin
Neden
İstrmiyosn uzatma
Korkun ne
Takipbeselim