Türk Erkekleri Ve Alman Kızları Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Kuzenim ve bir kaç arkadaşım Alman kızla evlendi. Hepte yakışıklı çocukları kapıyorlar :D Tuik verilerine bakınca her sene 2-3 bin Alman kadınla evlendikleri görülüyor ruslar gibi bir çekim var aralarında herhalde. Zaten gurbetçi akrabalarım diyordu Alman kızlar Türk erkeklerine bayılır diye. Hepte nerde sarışın renkli gözlü varsa ona ilgi duyuyorlar başka bir şey bilmiyorlar.

Geçen sene tatil yaptığımda 3 tane çok güzel norveçli kızla tanışmıştım onlar bana Türk erkekleri çok yakışıklı demişti şaşırmıştım bu yabancı kızlar gerçekten bunları beğeniyor galiba
https:// i. hizliresim. com/qA1RXQ. png
https:// i. hizliresim. com/00jL5o. png
Birde bu alman kızla evlenen tanıdıklarım önceden kızı soydan al tarzı konuşan Türk kızla evleneceğini söyleyen kişilerdi son zamanlarda Türk kızlarından çok soğudu erkekler galiba ki yabancı gelin sayısı çok arttı
Neden böyle sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
linklerdeki boşlukları silin öyle bakın fotolara yeterli xper yok böyle koydum mecbur
Türk Erkekleri Ve Alman Kızları Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla