Erkekler. erkekler kadınların buyuk seyler bekledigini düşünüp küçük seyleri gözardı ediyor. Bir dal gül vermek, sıkıca samimi bir sarılma, güzel sözler söylemek (tatlı dil yılanı deliginden çıkarır. Kadin erkek farketmeksizin guzel sözler yüreği bir hoş eder), eger sevgilisiyle dudak kenarına tatlı masum bir öpücük... mutlu eder. Aslında kadınları mutlu etmek kolay. Sadece doğru notalara basmak gerek.
Ben kesinlikle erkeklerin başarısız olduğunu düşünüyorum. Ya pek umursamıyor çocuğu bile zor mutlu edecek şeyler yapıyorlar ya da çok umursayıp bizim altında ezileceğimiz şeyler yapıyorlar. Yok mu orta halli bişeyler yapabilen yahu? Ya da kadınınızın nelerden hoşlandığını anlayamıyor musunuz cidden..
Kadına birincisi kadın olduğunu hissettiremiyor çoğu erkek özellikle yatakta bencilce davranışlar kadınlar çocuktur beyler o nasıl yaklaşacağını bilmek gerekir kadını neden mutlu etmek zor olsun ki ona cidden dişiliğini yaşatırsan sevip korup kollarsan onu bir araç gibi değilde nefes gibi görürseniz inanın her kadını mutlu edebilirsiniz.
Erkekler biraz hanzo türkiyede hırbo odun yani kadın halbuki erkeğe nazaran kücük şeylerle mutlu olmayı bile becerebiliyor erkeğe nazaran çoğu erkeğin tek derdi var para kadınlar erkekler kadar paragöz değil
Biraz erkekler becerisiz.. kadınların beklentileri yüksek bu doğru ama biz mutlu edemiyoruz.. bu da bence her zaman bizim suçumuz değil.. iş, okul, yaşam mücadelesi ve yüklenen sorumluluklar bizim testesteron oranımızı düşürdü.. testesteronu inen erkek heyecanını yitirmiş erkektir.. bu yüzden mutlu edemez kadınları
Erkekler başarısız da değil, imkansız da. sorun bireylerin artık birbiriyle doğru düzgün iletişime geçememesi, empati kurmaktan ve değer vermekten yoksun olmasından kaynaklı. menfaat başlayınca ilişkide bunlar yalan oluyor malesef
hiç sevgilim olmadığı için bilemiyorum ama şunu söyleyebilirim bana göre bir ilişkide empati sevgi sadakat gibi şeyler yoksa kolonları olmayan bir bina gibi çöker gider o ilişki bana göre öyle bence...
Bence bu durum cinsiyet ile alakalı değil. İnsan sevdiğinin sözlerine, gülüşüne, varlığına... mutlu olur. Önemli olan her iki tarafında bunu anlaması, değer bilmesi.
Mutlu etmek kolay ama arkadaşlarının yaptıklarını görünce bizden hep o arkadaşlarının yaptığı şeylerin bir fazlasını istedikleri için başarısız olarak görünüyoruz 😂
Kendi adıma konuşuyorum. Sevecegim adamdan en istedigim şey bana kocaman sarilmasi ve saclarimı öpüp erkegim oldugunu hissettirmesi. Gerisi hallolur ama bunlar degerli seyler
Kızlar diyor ki parayla saadet olmaz.. -Aşkım sinemaya gidelim -Tatlım yemeğe gidelim -Canım kafeye gidelim... Sanki bunların hepsini devlet karşılıyor. Zor kardeşim zor kadınları mutlu etmek. Mutlu olsalar bile belli etmez, gizlerler.
En İyi Cevaplar