hmm soyle bir dusuneyin diyeceksiniz ki konu nasil buraya geldi simdi ben sevgilim ile dudak dudaga opusup seks yapiyorsak belki olabilir ya da daha farkli bir ornek olsun mesela sevgilim ile cinsellikte yasiyoruz diyelim ki bana oral seks yapti diyelim ki simdi o oral seks yapiyor diye ben onun dudagi optugumde o sekeri yemek kadar hijyenik mi olur bunuda cevabini siz verin :)
Şeker bir şekilde yalnızca ağız sıvısını barındırıyor, tıpkı öpüşürken olduğu gibi, yalnız diş fırçası biraz daha diş arasındaki kalıntılarla ilgili. Bu yüzden insanlar aynı diş fırçasına hayır derken, öpüşmeye ve ağzından şeker yemeye evet diyebiliyor. Ben, sevdiğim insanın ağzından çıkardığı şekeri yiyebilirim, yalnız diş fırçasını kullanmaya olumlu bakmıyorum.
Diş fırçası, diş aralarına kadar temas edip kalıntı ve yemek artıklarını temizleme işine yaradığı için onu paylaşmak iğrenilesi bir durum. Ama şeker konusunda tiksineceksek öpüşmekten de tiksinelim o zaman. Benim için sorun değil bu. Ondan tiksinmem söz konusu olamaz..
Yenir tabi neden yenmesin.. Eğer seviyorsanız yüreğinize almissaniz onun hiçbir halinden tiksinmessiniz. Yeri gelir aynı kaptan yer yeri gelir aynı şişeden su içersiniz. . Sevgi varsa gözüne yüreğine her hali güzel gelir
sevdiğimin neresi değerse değsin bir saniye düşünmem yer ve içerdim.. seviyorsam diye değil bir kadının dokunduğu bir şey elime geçmiş iğrenirmiyim yahu :)
En İyi Cevaplar