Çikolata yemiş ağzının kenarları ful pis
Bir güzel dilinizle sıyırır misiniz
Not; Etmek de verem mi
Bir güzel dilinizle sıyırır misiniz
Not; Etmek de verem mi
Peçete diye bir şey var bilmeyenler için tanıtmak isterim ıslak ve kuru olmak üzere ikiye ayrılıyor tercihinize göre birisini kullanarak istediğiniz yeri temizleyebiliyorsunux
ananas mı aldırdın, yoksa anasına mı saldırdın :D
Ananasaldırdım
ben de aynısını sordum zaten xd
Hayır iprenç adam akıllı yesin. Silsin gitsin peçeteye.
Erkek olarak ben elimle alırım.. Ama kızlar yalayarak alsınashahdhahs
tertemiz yaoar sonra dudaklarına son öpücük konduruurm :D
Cevap
18Cevap
Sen anlatınca bir pis geldi ki ben anlatsam bu olayı çok tatlı gelirdi senin anlatımın kötü 😂😂
Bende şimdi çikolata yedim dişlerimin arasinda kaldı 😂😂😂 sevgili olsak dilinle sıyırırmısın..
Islak mendil uzatırım
En iyisi
Islak mendil ve peçeteyle silerim.
Peçete ile siler gerek yok sevmem böyle şeyleri
ben farklı biriyim imrenmem reis..
Ekmeyeğe gerek yok ben alırım 😂
ben aşağıdan şarap içmeyi tercih ederim
Farklı bir yorum
evettt baya farklı bir tat oluşuyor,
Almam, hastalık bulaşır.
Evlenme de o zaman
Sevgilim yok k.. a... l
emerim emer :D
pismi:))
Hayır
Alınır tabi
az yapmadık yani 😉
Evt.
Alırım tabi
Evet
seksi olur :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar