Kimse tahammül etmez... fakat her tartışmada kapıyı göstermesini kabul etmişsiniz.. yani onu bu şekilde kabul ettiğiniz için oda artık bu kelimeyi sıradan buluyor eğer seviyorsanız sizde sıradan bulun ya da kendi hatanızi çok uzamadan anlayıp noktayı koyun aksi takdirde siz haksız olacaksınız
Gerçekten çok fazla sabırla birisiyimdir. Ama bu tarz bir şeyi hiç kimse anlayış ile karşılamaz diye düşünüyorum ve bende karşılayamam ve buna bir yere kadar sabır gösteririm. Ben sonsuza kadar yollarımızı ayırırım. Çocukça bir davranış şekli.
Bir olur iki olur üç oluyorsa istediği gibi olur ayrılırız... tahammül edemem her tartışmada gözden çıkarılmaya öyle her tartışma da bunu göze alabiliyorsa o kadar kolaysa biz olmamışız zaten...
Demekki gerçekten istiyor ki getiriyor o yüzden fazla uzun sürdürmezdim hatasız ve kusursuz insan yoktur zaten eğer ben bunlara göğüs gerebiliyorsam oda yapabilmeli
Ayrılmak isteyen birisine dur demem sürekli de her tartışma da ayrılalım biz diyen biri ayrılmak istiyordur ne kadar idare edip olgun davransan da o gitmek istediği için gider sen engelleyemezsin
Sabirlıyımdir ama o bana oyle her tartışmada ayrıliktan bahsetmeye devam. ederse bardağı taşıran son damlayı damlatirsa topla eşyalarıni sağdan devam et derim
En İyi Cevaplar