
Her tartışmada " ayrılalım " diyen sevgiliye tahammül edebilir misiniz?

Her tartışmada " ayrılalım " diyen sevgiliye tahammül edebilir misiniz?
Edemem. Çocuk avutamam ilişkide. Ki tekrarı olmaz büyük cümleler bunlar.
Bir defa ayrılalım diyen birinin her zaman aklının bir köşesinde ayrılma fikri olur, artık o kişiyle geçirilen zaman sadece zaman kaybıdır uzaklaşmak gerek bir daha da aynı hatayı yapmamak gerek
Cevap
13Cevap
Tahammül edemem ayrılırım. Çocuk oyuncağı mı bu? 🥸
Hayır edemem tabi ki de.. ayrılalım diyen biri zaten ciddi ilişki insanı değildir zaman kaybedilmemesi gerekir.
Bu surekli dile getirilmesi gereken onu gectim akla bile getirilmesi gereken bi sey degil. Bir kere birinden ayrilmayi dusunuyorsa bir insan, ayrilmali.
Bir kere ayrilalim derse tamam demek lazim. Ne kadar sevilirse sevilsin. Kimse kalbini baskasinin elinde oyuncak etmemeli.
Edemem eski sevgilimdir kendisi biktim oyle seyler yasamak istemiyorum artık çözmek yerine ayrilalim ne ya
Her tartışmada ayrılığı dile getiren er ya da geç ayrılacaktır, çünkü karşısındakine zerre önem vermiyordur...
Bir süre sonra can sıkıcı oluyor, boku çıkıyor afedersin. Hem sürekli böyle diyor ise vardır altta yatan bir şeyler. Yol ver gitsin...
Hayır en ufak zorlukta kaçmak demektir bu ve böyle biri ile ilişkiyi devam ettirmenin mantığı yok bence
bir iki derken üçüncüde bana asla ulaşamaz hiç bir şekilde artık benim için öldürür ayrıca ve kendini eğlemek istiyorsa özel anaokuluna gitsin
Ilk dediğinde bitirecegim için her tartışmada duyacağımı düşünmüyorum.
Edemem büyük ihtimalle. Herşeyden önce saygısızlık ve bana değer vermediği anlamına gelir.
Etmeyin. Edenler hep sonradan çok üzüldü. Ayrılalım diyene keyfin bilir çekin...
Hayır gidicekse gitsin gidene dur demek yakışmaz bana
Hayır o kadar kolay ağzına alabiliyorsa olmaz bu iş…
Her tartışmada ayrıl knk diyene tahammül ediyorsam oda olur dmddnmd
Tekmeyi vururum, sie istemiyorsan derim
Tahammül edemem sinirlenirim, ayrılmanın şakası bile üzüyo beni 🥺😡
Yalama ilişkiler bana göre değil ayrıca çocuk yetiştirmiyorum aklı başında biri lazım
Ben yapıyorum bazen , sevgilime diyorum hatta ayrıldım diyorum ama ertesi gün aynen devam
Bir olur, iki olur sonrasında bu sözünü ben uygulamaya geçerim. Hiç tahammül edemem bu şımarıklığa.
Hayır buna 1 kere tahammül ederim ikinci bir şansı olamaz.
Hayatımdan tamamiyle çıkartırım aşırı sinirlenir isem
Her tartışmaya bırakmak neden? Ayrılalım diyene 2. kez kullanma hakkı vermek kul hakkına girmektir.
Tartışma güvensizlik ve kıskançlıksa... ben derim güvenmiyorsan ayrılalım ne zulüm edip duruyorsun..
Evlenince de boşanalım der böylesi insan tipi.. olmaz..
Ben tartışmaya girince kesiyorum iletişimi ayrılalım demesede bişiy değişmez.
Tek tartışmada ayrılalım diyene yolun açık olsun demek erkekliğin şanındandır
Onunla bir gelecek olmaz yol yakınken ayrılmak en doğrusu zamanla üzülen yıpranan siz oluyosunuz
ben bunu eski sevgilime çok yaptım gerçekten çok pişmanım ama elimde değildi geçmişimden kaynaklı korktuğum için öyle davranıyordum
Saçmalık bence zaten bunu diyen ayrılmak için bahane arıyordur
Tahammül etmekten ziyade istenmediğimi anladığım birisinin yanında olmak istemem
Yok hayatta tahammül edemem. Beni hemen gözden çıkaran birinin beni sevdiğini de düşünmem zaten
öyle diyen kişiyi aldatıp terk etmiştim hak ettiği değer o
Değer vermişsem bir yere kadar. Bende önemli bir yer edinemediyse uzatmam
Ne güzel konuşuyosun öyle yaa hadi byby derim 😂😂
Edemem ama yol verebilirim.
Ergenlerle işim olmaz.
Pisiriklarla iliskim olamaz
Bir yere kadar tahammül ederim
Hayır edemem. Ayrilirim.
Edemem yapıcı birini isterim karşımda
Etmem, ilk demesinde ayrılırım
ayrılırım dediği anda
O zaman peki, ayrılalım.
Sjsjsjsnsjsjsjs
Bir kere demesi yeterli 2. yi dedirtmem zaten
Hayır tahammül edemem
Hayır ya içinde ayrılma isteği varsa ayrılırdım
Edemem ne o öyle ya
Kim eder ki
Edemem
Basarım tekmeyi
Ayrılsın
edemem
Sgitt🙄
Hayır
Edemem.
Edemem
Devamlıysa edemem
Ayrılırım
Edemem. Öyle kolay söylenebiliyorsa yoluna baksın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?