AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
İkisine de ama bazen fiziki özelliklerine aşık olduğunda karşındaki kişinin sana uygun olmadığını geç anlasan bile içindeki aşkı istesende öldüremiyon benim gibi
Bana göre öncelik karakter ama tabi ki fiziki özelliklerde önemli. Sadece fiziği güzel diye bir ilişki ise o ilişki yatakta biter. Ama karakter ile başka bambaşka.Seversin bir kere :)
Güzellik gelip geçicidir, baki olan karakter, kişilik, akıl, dürüstlük ve güvendir, bende bunu esas alırım gerisi hikaye..
İlk görüşte aşk=>Fiziksel. International olanda budur.
Ama gerçek aşk daha sonra 10 üzerinden 3 bile olsa karakteriyle olan uyumunuzdur.
fiziğe aşık olmam, zaten nerede tipsiz varsa onu buluyorum "belki karakteri iyidir" diyerek..
o yüzden, karakter yoksa o kişi benim için biter..
karaktersızlıgınden dolayı yolumu degıstırdıgım ınsanlar varken,ıcabında koynumda besleyecegım karaktersızı napayım...
Yeni derdim 'Sapyoseksüel' imişim... Zekaya zaafım varmış yani...
Bunu biliyordum da adını bilmiyordum, öğrendim, olmadı...
fiziğine aldanıp bir karaktersizle evlenirsek o daha kötü ya tabi ki karakter çok önemli
Sitede herkes karakter dışarda herkes tip-fizik nayn karakter nayn :O
Sorsan analarının karnından çok edepli çıktılar.
Tip çoook önemli ama karakterde önemli ..kisiligi oturmamissa o kisiyi. Hemen. Terkederim:))))
Karakterine aşık oldum ben :) fiziği debi tanedir aşkımın ;)
Genelde karakteri derler ama gerçek o ki bir kişinin fiziki özelliklerini sevmeden karakterini sevmek imkansız :)
gerçek bu +1
Teşekkür ederim:)
++
Önce görüntüsünden etkilenirim ama karakterini beğenmezsem görünüşününde bir önemi kalmaz yani sonuç olarak yine karakter diyorum
her ikiside göreceli bir kavram
önce dış güzellik belirleyicidir
diğeri karakter ise sana uyumlu olması anlamında
benimle senkronize hareket edebilecek erkeğe aşık olurum..
önce dış görünüşün etkilemesi lazım,sonra karakterine göre şekillenir olay
Fiziki özelliklerine bakıldığında hoşlanılır ama karakterine aşık olursun ve yakışıklı her zaman bulunabilir önemli olan kalıbının insanı olması
Karakter hayranlık uyandırır,fizik ise şehvet.
Bunun ikisinin de maya alması aşkı ortaya çıkarır.
Karakterine çarpılır kalırım deli gibi aşık bile olabilirim
Herkes karakterine aynen canim aynen git 100kiloluk birinin karakterini sev adamsan be ,
karakterini tanımak için fiziğine kapılmak lazım önce
Tanımadığımız birinin iç güzelliğini bilemeyiz.tanışırken de fiziği güzel olana öncelik veririz.
karakter yoksa isterse dünya güzeli olsun veya isterse dünyada tek kız o kalsın yanında bile yürümemmmm
Kendi adıma söylemek gerekirse, yüzüne baktığım da hoşlanmamış'sam için de melek olsun aşık maşık olmam.
Her ikisi de doğru orantılı etkiler beni.
Ama karakter daha baskın.
Varsa önce paraya aşık olunur o yoksa tipe sonra karaktere . Önce karakter diyen külliyen yalancıdur
:) yorumsuzum.
Dış görünüşte önemli tabi ama karakteri olmayan birinin fiziği iyi olsa ne olur ki ? Önce karakter
valla ne yalan söyleyim
ilk önce fizifi dikkatimi çeker
fiziğinden etkilenirsem karakterini tanımayı da isterim
durust olmak gerekirse cirkin bir kizla konusasim bile gelmiyo ve bunu yillardir degistiremiyorum hastalik gibi oldu bende isterse dunyanin en guzel insani olsun yapabilecegim bisey yok
Tipe tipin yoksa senin onun kamdıra bilme yeteneğine bakarlar yaşları ilerleyincede karaktere bakarlar çünkü çocuğunun babasının karaktersiz olmasını istemezler:d
Sırasıyla fiziki özellikleri : gülüşü, bakışı, ses tonu, fizyolojik, anatomik vs. Sonra karakteri, psikolojik, sosyolojik, düşünce yapısı, aile yapısı vs uzar gider böyle
Karakter diyen bayanlar biraz düşünün.Adam karaktersizin teki sadece tipten dolayı yanında,kaç kişi bu zamanda gerçekten erkeğin efendiliğine dürüstlüğüne geliyor ?
ilk görüşte fiziki özelliklerine, tanıdıkça karakterine
hem karakterini hem dış görünümünü beğenirsem aşık olurum
Erkek : Fiziki özelliğine
Kadın: Verilen değere, maddi gücüne ve son olarak da karakterine :D
Yüzünün ışıltısından hoşlanmakla başlar gönlünün derinleriklerine indikçe sarhoş olmakla aşık olurum.
Güzeldi :)
:D
Karakter su sıralar en son yok olmaya yüz tutmuş olay gibi herkes fiziğe bakar bence aksini iddia eden yalan soyluyordur
dış görünüşe bakarlar ama iç dünyası güzelse ondan vazgeçilmez . birde benimle her türlü maceraya kalkışabilirse off bee (:
Hani bir lafdır "En çok hoşumuza giden insan, kendimize benzettiğimiz insandır" diye buda öyle bir soru bize ne kadar yakınsa karşıdaki bizde o kadar yakınlaşıyoruz bu fizigi veya aklı olsun..
Çok yakışıklı olupta aladatanlar karaktersiz insanları da gördük, karaktersizler insana zarar verir ama çirkin bir insandan fazla zarar geleceğini sanmıyorum.
çirkin insan ne ya :/
"beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup aşk sanıyorsunuz" demiş shakespeare
tabikide ilk karakteri sonra fizigi yani fizigi biraz daha arka planda
önce tipi etkileyecek beni kendine çekecek sonra karakteriyle cezbedecek :)
aslnda ikiside çok önemli ama önemli olan senin onu sevip sevmediğin.önce bir düşün onun ençok neyini seviyorsun diye ayrica karakterde önemli dış görünüşte en azından yüzüne bakılacak olsn karakteri düzeltmek sana kalımiş seviyorsan sabır ...
benim için fizik değil karakter daha önemlidir diyen herkes yalan söylüyordur
diyeceklerim bu kadar.
direk karakter diyemem
çünkü karakterini gorebilmem icin begenmem gerek.
Fiziğiyle beğenirim karakteriyle tamamlanır yani aşık olurum :))
Benim sevgililerimin hepsi tipsizdi ama karakter vardı. ve ya sonradan yanılmışım olduguna da neyse
Madem karekterleri iyiydş neden ayrıldın?Sende bir sorun mu var?
Sanırım :D
herşey göğüslerde başlar..
seni dinlemem için önce farketmem gerek
fizik ve karakterin birleşimi daha güzel oluyor karaktersiz bir insanla işim olmaz kızların karektersizi hiç çekilmiyor emin olun
cevapların en az %80 inin samimi olmadığını düşünüyorum :D karakter diyenlerin çoğu fiziksel görünümünü beğendiği kişide ister o karakteri :D
Her seyden once belirli bir kritere sahip olacak karsilikli olarak ki bir elektriklenme olup iliski baslasin
ben karakter diyenlere inanmıyorum sonuç olarak karakteri iyi olupta fiziki özellikleri kötü olan birine kimse bakmaz bu tabiki benim düşüncem
daha ilkim ve sonumu bulamadım ama bir gerçek var yüzde 40 fizik %60 karakter gerçi aşıkta olmadım bu yaşıma kadar oyüzden ne desem boş
ilk önce beyni olcak...sonra sohbet etmesini bilcek... sonra bir siyasi görüşü olcak...sonra bir takım tutucak...sonra az çok da olsa dünyayla ilgilenmeli yeter benim için :D
fiziği önemli değil diyenler 300 kilo hiç erkek yüzü görmemiş bir bayanla evlenirmiydiniz
karaktereyakışıklı olmadığım için mutluyum, öyle olsaydım doğruya bu kadar sadık olamazdım
ilk fizik sonra karakter.yani şimdiye kadar böyle düşündüm yaşamışlığım yok
karakter uymuyorsa fiziki güzelliğin olması çok bir şey ifade etmiyor
kadınlar erkeğiin parasına
erkeklerde fiziğe
istisnalar kaideyi bozmaz!