Bir insanın karakterine mi aşık olursunuz yoksa dış görünüşüne mi?
Karakter
Dış görünüş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir insanın karakterine mi aşık olursunuz yoksa dış görünüşüne mi?
Dış görünüş diyen tek kişi olarak linçlere hazırlıklıyım.
Ama herkesin yorumundan gördüğüm ( bir kaç kişi hariç) , kimse dış görünüşle ilgilenmiyor ya 😂. Herkes dış görünüş önemli değil karakteri içi olsun diyormuşşşş. ( babamın bir sözü vardı. Kuyruklu yalan 🤥)
Arkadaşlarım, romalı kardeşlerim;
Her ne kadar düşünen varlıklarda olsak ( yine istisnalar kaideyi bozmaz) , hayvansal iç güdü olarak ilk önce dış görünüşten etkileniriz. Sonrasında içerde ne var diye merak ederiz. Kadın içinde erkek içinde aynı şeyler nerdeyse geçerli.
Kandırmayalım birbirimizi.
( yoldaki kağıt toplayan genç kalbi karakteri çok iyi diye , bir kızın koşa koşa peşinden gittiğini görmedim 😂; ya da temizlik görevlisi bir kadının peşinden koşan erkekte görmedim )
Hayır neden linç yiyesin ki? Saygı duyarım. Yalan olduğunu nerden biliyorsunuz tam olarak? Beynini veya kalbini açıp baktınız mı? Kimse yolda gördüğü birine karakteri güzel diyip aşık olmaz zaten bunun için tanıması gerek...
Karakterine bakması içinde oturması ve sohbet etmesi gerekir dediğin gibi, peki dış görünüşünden etkilenmediğin/hoşlanmadığın biriyle oturup sohbet etmek ister misin?
İşte buradaki sorunsallar başlıyor.
Cevaplar evet ise demek ki ben çok farklı bir evrendeyim :)
Hayır ise, dış görünüş ilk etkileşim ve cekicilik demek oluyor.
Benim kast ettiklerim ilk adım için, zaten tanıdığın veya bildiğin biriyse tabiki dış görünüşü takmazsın :)
tam olarak ikisi de olmuyor
Görmeden de etkilendiğim oldu, dış görünüşünden de etkilendiğim oldu illaki ama aşk farklı bir boyut
kişinin dış görünüşü böyle veya karakteri şöyle diye aşık olunmaz bence
Aşk yavaşça büyüyen suya ve gübreye ihtiyacı olan bir çiçek
Kişiye sadece 'o' olduğu için aşık olunmalı
bir sebepten dolayı değil, sebepsizce sevilmeli.
Oraya varana kadar etkilenme sebepleri vs. olabilir ama o aşamadan sonra şu yüzden seviyorum diye cevap verilemez çünkü sadece seviyordur.
Soruya istinaden cevap vermem gerekirse ikisinden daha çok ben Enerji ve Auraya daha çok düşerim
Enerji aura anlamam ama sevmek için sebep gerekmiyor diyorsun yani 😇
Beğenmek, etkilenmek için bir yerde sebep aramadan da olsa dış görünüş olur karakteri olur enerjisi olur, uyumu olur bir şeyden etkilenebilir
ama aşık olan adama neden aşıksın diye sorduğunda bir sebep sunmaz bir yerden sonra bunun sebebi kalmaz sadece seviyordur
çünkü sevdiği insan 'o' dur
o olduğu için seviyordur
ben böyle yorumluyorum sdöjf
Öyle insanlara denk geliriz inşallah 🥰🥰
inşallah diyelim 😂
Aminn
Sevgisine, inancına, edebine tutulurum sanırım. Karakterde önemli tabi ki ama çok düzgün olmasına rağmen bazı insanlar sevmeyi, anlamayı ve korumayı bilmiyor.
Kesinlikle. İnşallah güzel kalplere denk geliriz kuzum 🥹
Amin bebiiik 🥹
Aminn 🤍
Cevap
21Cevap
Dış görünüşü sadece beğenimi kazanabilir, karakteri ise duygularımı..
Karakterine bana hissettirdiklerine
Ben tabi ki de karakterine aşık olurum sadece.. benim için bir kadının güzelliği ya da fiziği önemli değildir çünkü
İnsan dışı ile karşılanır huyu ile de uğurlanır dışını beğenmediğimiz kişinin içini de merak etmeyiz ne yazık ki ama dışı ne kadar iyi olsa da karakter kişilik olarak bana hitap etmezse ışık hızıyla soğuyorum bu ikisinin az da olsa dengeli olması şart
Dış görünüş sadece ilgimi çeker, ama karakterini sevmezsen önemi kalmaz. Kişiliği ve karakteri daha ön planda benim için.
İkisine de aşık olmam. Çünkü aşık olmuyorum
Ben yaşima geleli bayanların tipe değilde karaktere aşik olduklarını gördüm hep erkekler öyle değil
Karakteri görünüşünü tamamlamıyorsa, dünya yakışıklısı olsun bir gram önemi olmaz..
Karekterine aşık olduğum kız reddetmiştir , kurtlar vadisi operasyonu sona erdi
Ah be olsun deneye deneye..
Araya araya demek istedim 🫣
Hayırlısı diyelim o zaman
Dış görünüşü önce hoşuma gider. Onu tanıdıkça da aşık olurum
dış görünüşünü beğenir karakterine aşık olurum
Dış görünüşünden etkilenirim, karakteriyle desteklemiyorsa soğurum.
kişinin dış görünümünden hoşlanılır karakterine aşık olunur
Görünüşünü görmeden etkilendiğim olmuştu.
Neyinden peki?
Hayırlısı olsun o zaman 😇
Demek ki hayırlısı buymuş. Daha iyileri senin olsun ✨️
karakteri olmazsa güzellik neye yarar.
Dışına aşık olurum , içini severim.
Karakter tabiki
Ama dış görünüşte biraz önemli
Ooov makinalı tüfek gibi kolpa sıkılıyor🔫🔫🔫🔫
Karakter diyen kolpa sıkmasın :D
Her ikiside önemli tek karakter desem yalan olur🙂
Her ikiside onemli bence
İkisi de lazım sjdhs
Mal varlığına aşık olurum.
Off gene gerçek dışı cevaplar verilmiş
Nerden biliyorsunuz?
Bu yaşıma kadar bir sürü kızla konuştum ve çevremi gözlemledim
Olabilir. Bütün dünyayı bilmiyorsunuz ama?
Seninle aramda 10 yıl tecrübe var, bence hiç savunma. Tamam sen karaktere olabilirsin diyelim ama %85 karakter çıkması aşırı saçma hayal ürünü geldi
O onların fikirleri? Sizi ilgilendirir mi 😊
Beni ilgilendirip ilgilendirmemesinden banane. Demek istediğim yalanlar çok yakışıksız, çok itici geliyor
İnsanların günahını alıyorsunuz beyefendi.
Onlar insanları kandırıyor asıl, karakteri iyi olan aldatmayan bir sürü insan bilirim, kimse bakmıyor bile
O zaman kendilerini de kandırmış olurlar. Bizene onlardan?
Tamam cici kız sinirlenme 😂
? Cici kız. Neyse
Olur
İkisi de değil 🤕
Ney peki
Sadece onda bulunan bir şey
Bir gülüş ya da bakış olabilir
Bir gülüş bir bakış aşık olmaya yeter mi 🙃
Evet en iyisi tanımadan sevmek
Ya o kişinin karakteri çok kötü çıkarsa sırf güzel gülüp güzel bakıyor diye katlanır mısın?
Hayır bana aynı duyguları beslemesi lazım yoksa olmaz ki olmadı
O zaman aşık olman gerekmez mi
Karekter tabi
karakterine
Karakter önemli
Kalbine
Karakterine.
ilk dış görünüş sonra karakter
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?