AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Dis gorunusunden hoslanirsin karakterine asik olursun
ikisinden de olması lazım ama fizik biraz ağır basıyor bana göre
kızın guzellıgı karakterındeyse tabıkı karakterıne asık olurum.karakter guzellıgı ebedi kalır ama fızıkı guzellık bir gul gibi kuruyup gıder
ilk etapta önce dış görünüş etkiler,sonra karakterini çözünce ya soğur, nefret edersin ya da tam sever bağlanırsın..
karakteri herzaman daha ön plandadır benin için karaktersiz oldugu surece dünyanın en yakısıklısı olsun kim nee
tabiki ilk seferinde karekterini göremeyeceğimize göre görünüşe sonra karekter uyarsa yola devam uymazsa biter o iş
fiziksel görünüş ya da karakter.. bunlardan hangisini daha önce gördüğüme bağlı.. ama sağlam bir karakter kesinlikle vazgeçilmezimdir
cocugumuz bnde dhıl fızık etkılemeden karaktere bakmıyoruz bunda hem fıkırız dımı ?
Aşığım, karakterine de değil, tipine de. Ona aşığım ben. Bir özelliğine değil, ona.
Herkes kisilik karakter dicek amacok nadir gercekten fizik degil kisilige veren soyle birsey var sen zaten guzel diye biryle arkadas sevgili olursan o mutlu ve uzun surmez :))
karakterinde bozukluk olduğun farkettiğimde ayrılırım, Fiziken uygun olup olmaması önemli değil.
İlk önce fiziki özelliklerini beğenir tanımak isterim kişiliği hoşuma gitmezse ilişkimi keserim.
fizik önemli. ama çok seksi olup da tavırlarıyla basitleşenler oluyor. aşık olamıyoruz o yüzden
Önce fiziği beğenirim sonra karakteri merak ederim sonra ikisini de beğenirsem düşünürüz
Kişilik özellikleriyle fiziki özelliklerinin ahenginden etkilenirim.
Karakterine...
karakter olarak bozuk olanın fiziğini ne yapayım ben.
fizik de önemli tabi, gözüme hitap etmeyen gönlüme nasıl hitap etsin...
kizlara guvenim kalmadi artik.guzel olsa bile icinden seytan cikiyo.
yalaci
Derdin ne senin ?
Ben seninle konuşmak istemiyorum , konuşmak zorunda mıyım ?
Haddini bil !
İlk bakışta sadece etkilenirsin karakter aşık eder ..
hepsinde bir uyum olmalı elbette ancak aradığım çok faktör var o yüzden de sanırım aşık olamıyorum
kızların yorumlarına göre hepsinin bana aşık olması lazım
İnsanın dış görünüşü önemli ama karaktri yoksa at gitsin.
karakterine, sonra zaten dış görünüşünü de beğenirim
ablamız tersten gidiyor
İlker zaten düzden gidiyor :)
iç dekorasyonla uğraşmayı çalışmayı ve yemek yapmayı seviyorsan gayet karakterli olabilirim hacı sana karşı ama bütçem orta halli :DD
Cok komik :)
Sana kalmadik
:D
kızlar gibi değilim ben fiziğe bakayım cebe bakayım
karakterine bakarım çünkü güzel olupta karaktersiz insan çok.^^
gözler yanlızca :-) Emre Kayaya aşık olabilirim mesela
tip biyerde önemsiz oluyor ilişki ilerledikce yzüne bakılır karekterli brini bulursan hopp hemen nikah masasına oturt ;)
Eğer ki onunla bir evlilik düşünmüyorsam fiziğine önem veriri fizigine aşık olurim . Eğer ki gerçekten evlilik düşünüyorsam kesinlikle karakter derim.
Karaktere asik olmanin icine sanal iliski de girer mi?
Sanalda insan kendisini daha net belli ediyor bence , kişinin yüzünü görmeden yazılarıyla onun karakterini çözüyorsun :)
Ben çözüyorum hislerim kuvvetlidir bu konuda , hatta deneme yanılma yöntemi bile yaparım :)
Yasadin mi peki sanal iliski? Basimda var da utaniyorum nette tanistik demeye :) o yuzden pek onemsemiyoruz
Hayır yaşamadım , ama sonuçta artık herkes nette , normal bence bu ..
Neden utanıyorsun ki ?
Ya cok sey iste. Ikimiz de elimizi sallasak ellisiyken boylesi bilemiyorum
Kader bu nerde ne zaman hangi ortamda karşılaşacağını seçemiyorsun :)
Bence hiç takılma , tabikide isterseniz dışarda bulabilirsiniz ama ya şu an karşında olan insan doğru insansa senin için ?
Bunu dusunurken bulusamiuoruz da :( bir de guven sorunu belki de bahanesi yani bir kac ay pldu sitedr bilusmayi dusunmefik bundan sonrasi da zor
Güven sorunu zamanla aşılır , hergün yanında olsan insana bile güven sorunu yaşıyor insan , bunu karşılıklı birbirinize inanarak aşabilirsiniz.
Ki konuşmasından karakterini çözmüşsen , bu insan benimle sonuna kadar gelir mi'yi de çözmüşsündür..
Buluşmak zor birşeyde değil , istersen dünyanın öbür ucunda ol , bir uçağa bakar :)
İmkansız denen birşey yoktur hayatta , ben buna inanırım..
Bana kalırsa siz birbirinizi gerçekten seviyor değilsiniz , sevseydiniz bu tip şeyleri sorun etmezdiniz . :)
Olabilir belki de sevmiyoruz gercekten.. sonuna kadar gelir mi onu ds bilmiyorum aslinda dedigin gibibuludmak istemiyo hic o
ilk görüşte görüntüsü etkileyebilir ama tanıdıkça huyu suyu karakteri daha önem taşır o kişiye bağlanmak aşık olmak için
Her zaman karakter, karaktirsizden ayrılırım fakat karakterli kişiden asla, fiziği çöktüğü zaman geri kalanı karakteri kalacak
Aynen öyle oluyor, manken gibi bir kızla evlenecektim
Gördüm ki çok boş biri imiş ve fiziğe fazla önem vermemeye başladım
Tipten başkası fos.
karaktere bakmak içinde önce fiziğe bakılıyor.o yüzden yalnız ölecem
Karakter olmadktan sonraa tip olsa nolur canim :)
fiziki ozelliklerine .
tabi ki de karakterine aşık olurum
Daha çok kişilik karakterine.
kişinin karakterlerine ama birazda tip olsun :D
fiziki özelliğe göre aşık olmak diye bişey yoktur.
&85 karakter gerisi fiziki
fiziğe aşık olunmaz tutku duyulur.
Tutku aşk değilmidir ?
hiiiç alakası yok
Ben karakter bakışlar ve gülüşü diyorum
tipini beğenmediğimin hareketleri ilgimi çekmez
Ikisinden ortaya karışık üstünede leblebi :)))
karakteri değil fiziğiyle ilgilenirim :)))
Tipine aşık oldum hep. Hata bende.
Karakter fizik karışık :)
İkisi de çok önemli..
huy karakter önemli benim için coğunlukla
karakteri iç güzelliği herşeydir bnce.
Önce fizik geliyo doğruyu söylemek gerekirse
Karaktersizse agziyla kus tutsa nafile..
Fiziğini beğenirim ama karakterine aşık olurum.
Fiziği değilde matematiği iyi olaydı aşık olurdum
ben genelde karakterine asık oluyorum
fizkle başlar karakterle biter
Neden her soruma yorum yapmissiniz?
bu şekilde hem üyeleri daha iyi tanıyorum hem daha eğlenceli oluyor
yanlış mı yaptım
sadece hissetmekten geçiyor
karakteriyle şaapcak değilizya önce tip fizik !
Karakter, huy en önce gelir sonrasında fizik.