Sabah mesaj atmıs bende romantık olgunu belirttim ona ilk cıkma teklifi ettigim günkü mesajı attım fotodaki olanı sonra soguk davranmaya basladı en son birsey yazdım görüldü. Attı wp ye girdi cıktı bakmadı mesajıma nasıl alırım gönlünü sizce
Sevgilim bana 14 subat mesajı atmış sabah bende onu kıracak birsey söyledim şimdi soguk davranıyor yardım edin mesajlar detayda?
bir kere orda bnce takıldığı nokta bn romantik değilim degilde üst tarafta diyor ki" üstünu okuyamadim ama ne kadar sürede bosaltirim aklımı ne kadar zamanda ne hissediyorum anlarım hissederim o zaman cevaplarım çünkü ben öyle elini tutamam fazla yaklaşamam bilmem ne demişsin kız sana haldir haldir romantik lik yapmış sen kacmissin
Şu ergenlik triplerinden çıkamamış kişiler midemi bulandırıyor. Hayır yani derdin ne, niye trip atıyorsun. İnsan gibi söyle derdini konuşulsun çözülsün. Tabii amaç sorun çözmek değil, ego tatmin etmek.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
bende anlamıyorum en son şey dedı [ Senin içindeki beni ve benimle nasıl bir yaşam sürdüğünü şu an.. anlatsana Nasılız herseyde Gerçekten seviyor muyuz yoksa sırf sevgili olmak için mi sevgiliyiz Sorgula dedi butun duygularımı yazdım sen anlat bırde dedım böyle yazdı Tamam güzel anılarımız oldu o kadar güldük sevindik sarıldık herşeye rağmen iyi olduk kopamadik birbirimizden hep iyiydik biz ya Hayal kurmak seninle gerçekten iyi oluyor aynı şeyleri düşünüyoruz aynı şeyleri istiyoruz Görüntülü konuşurken şaşkınca aşık aşık bakışın harika mesela
benımle mutlumusun dedım Yeteri kadar mutluyum aşkım dedı baska bısey var mı dedım baska yok dedı ben ona up uzun cumleler yazdım onu sevdıgıme dahir ama o az seyler yazdı sızce benı sevıyor mu sevmıyor mu anlamadım kı
bende anlamıyorum en son şey dedı [ Senin içindeki beni ve benimle nasıl bir yaşam sürdüğünü şu an.. anlatsana Nasılız herseyde Gerçekten seviyor muyuz yoksa sırf sevgili olmak için mi sevgiliyiz Sorgula dedi butun duygularımı yazdım sen anlat bırde dedım böyle yazdı Tamam güzel anılarımız oldu o kadar güldük sevindik sarıldık herşeye rağmen iyi olduk kopamadik birbirimizden hep iyiydik biz ya Hayal kurmak seninle gerçekten iyi oluyor aynı şeyleri düşünüyoruz aynı şeyleri istiyoruz Görüntülü konuşurken şaşkınca aşık aşık bakışın harika mesela
benımle mutlumusun dedım Yeteri kadar mutluyum aşkım dedı baska bısey var mı dedım baska yok dedı ben ona up uzun cumleler yazdım onu sevdıgıme dahir ama o az seyler yazdı sızce benı sevıyor mu sevmıyor mu anlamadım kı
Trip atmış valla ben olsam kıyametleri kopartırdım
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim bana 14 subat mesajı atmış sabah bende onu kıracak birsey söyledim şimdi soguk davranıyor yardım edin mesajlar detayda?