"İyi ki tanımışım" dediğiniz biri için, daha sonra, "keşke hiç tanımasaydım" dediğiniz zamanlar oldu mu?

"İyi ki tanımışım" dediğiniz biri için, daha sonra, "keşke hiç tanımasaydım" dediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla