"İyiki tanımışım" dediğiniz insanlar için aynı zamanda "keşke tanımasaymışım" dediğiniz biri oldu mu?

Sizi mutlu eden ama aynı zamanda mutsuz eden insanlar...
"İyiki tanımışım" dediğiniz insanlar için aynı zamanda "keşke tanımasaymışım" dediğiniz biri oldu mu?
Cevapla