“İyi ki tanımışım” ile “keşke tanımasaydım” dediğim kişi aynı kişi ise ne olur?

“İyi ki tanımışım” ile “keşke tanımasaydım” dediğim kişi aynı kişi ise ne olur?
“İyi ki tanımışım” ile “keşke tanımasaydım” dediğim kişi aynı kişi ise ne olur?
“İyi ki tanımışım” ile “keşke tanımasaydım” dediğim kişi aynı kişi ise ne olur?
Cevapla