İyikiler keşkelerin içinde kaybolmuyorsa, keşkelerin yoğunluğu iyikilerinkinden fazla değilse iyikiler dizginleri ele geçirmiştir. Şöyle ki, belki yüreğinin tomurcuklarının geç açmasına, sesinin tınısının altına hüzün kıvrımlarının oluşmasına sebep olmuştur. Bu sana keşke dedirtir. Keşke tanımasaydım der köşene çekilirsin belki. Oysa her sabah onun suretini görme isteği, sesini duyma arzusu, yüreğinin ta içinde vuku bulan sevgi kıvılcımları yeni güne mutlulukla başlamanı sağlayacaktır. Bu da senin iyikilerinin kapsamına girecektir. İyiki dersin onu tanımışım, ne kadar şanslıyım...
Biri önce, diğeri sonra olur.. Mutlaka birini söyledikten sonra biraz zaman geçer ve sonra diğerini söylersin. Arada zaman farkı ve yaşanmışlıklar birikir.
Bazen sevgi nefrete, nefret sevgiye döner. Tanıdıkça, paylaştıkça fikrin değişir.
Önemli olan hangisini EN SON söylediğin. Keşke tanımasaydım ile bitiyorsa cümlelerin, iyi ki tanımışım demenin pek bir faydası olmaz o saatten sonra. Son söz ve fikir önemli.
aşk ya sevgiye ya nefrete dönüşür... Aşkın ilk kıvılcımı yürekte alev alır gözlerin kararır... Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğu... Seven sevdiğinin kusurlarını göremez aşk sarhoşu olunca... zaman ile kalp kırıkları oluşur ve sevginin büyüsü kaybolunca... sorgulamalar yargılamalar başlar... soru işaretleri zihninde oluşur... acaba doğru kişiyi sevdim mi?
Dudakların yaz kadar sıcak olur ve kış kadar da soğuk... Gözlerin bahar kadar canlı olur ve güz kadar yağmurlu... Ruhun ise araf içinde dolaşır. Adım atacağın iki tarafında belirsizliği sirkeler seni...
Sanrım insanın hayatında alabileceği en büyük darbe olurdu. İnsanlara güvensizlik, yeni bir ilişkiye başlama konusunda derin şüpheler olurdu. Zor bir durum Allah kimseye göstermesin.
subliminal mesaj aslında bu.. ilişkinin başında iyi ki tanımışım diyorsun, ilişki sona yaklaştığında keşke tanımasaydım diyorsun.. altında bir çok hikaye barındırıyor..
“İyi ki tanımışım ile keşke tanımasaydım dediğin aynı kişiyse; Bırakma onu.. Dolmuyor boşluğu.”
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tam bu durumdayım. Uzak durmak istesemde duramıyorum. Hiç hakeden biri de değil aslında. Azönce işyerine çikolata sepeti gönderdim netten satın aldım içimden geldi 😁 Pisliğin gülüşü çok tatlı bee
En İyi Cevaplar