"İyi ki tanımışım" dedikleriniz mi fazla, "keşke tanımasaymışım" dedikleriniz mi?

Hayat terazisinin küfesinde, hangisi ağır basıyor?



"İyi ki tanımışım" dedikleriniz mi fazla, "keşke tanımasaymışım" dedikleriniz mi?
Cevapla