AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Bende takıntılı davranır üstüne giderdim haliyle bünyesi düşecektir iki türlü benimle ugrasmıs olur artı yorgunluk 👌
6 yıl boyunca bu durumla savaşmış birisi olaraktan, eğer takıntı seviyesi şizofren evresine gelmiş birisi ise suç duyurusu bile yeterli kalmıyor
Mükemmel bir his. Evlendikten sonra başıma gelmedi mantıklı insansa da zaten takıntı aşık olduğunu belli etmez.
hoşuma gidiyor, sürekli ilgi gösterdiği için gitmesini de istemiyorsun
İyi hissettiriyor ama zaman zaman çok bunaltıyor
Ben de ona takıntili olurum. onsuz yasayamam. Her an yanım da isterim o da bana takıntılı olur zamanla
Ben şahsen bu durumdan korkardım çünkü psikolojik rahatsızlığı yoksa bir anda sırf benim için böyle yapmaz diye düşünür ve suç duyurusunda bulunurum
Takıntılı aşkım olsa da kaçırsa beni evimden yanina kaçsam.. Kadin gibi hayal kur erkek gibi damsız kal. Olacak iş değil.
Eğer bende ondan hoşlanırsam onunla devam ederim hoşlanmazsam uzak dururum aynı zamanda sevgilim varsa yine uzak dururum
Çok tehlikeli bir durumdur. Derhal bu tehlike izlenmeli ve gereği yapılmalı. İnsanın başını belaya sokabilir.
.
Bir zamanlar bir mühendis vardı,
Kurtulacağım derken bunalıma girip,
Bütün centilmenliğimi kaybetmiştim.
.
Bu konu hafife alınıyor ama bir de manşetlere bakmak lazım. Şahsen yanımda bıçakla felan gezerim ve de şikayet ederim.
Ne kadar takıntılı olduğuna göre her şey değişir zararsızsa güzel bile ama zararlıysa olmaz olsun öyle takıntı.
Aşığım olsun 748583838575 dolar borcum olsun jgkgjg
merak etme, zamanı gelir kovalamaya başlarsın :)
Güzel kızsın bu kadar döviz borcuna gerek yok ki :)
Bu fotoraftaki kişi gibi bir takılıntılı aşık istemezdim netfilixde you izleyin öyle cevap yazın😂
Önce bulakta sonra bakarız takıntısı var mı yoook mu 🙄
Çok aşırı sevmem hatta benim de aşık olmam lazım anca öyle bişey demem
Olursa olur olmazsa olmaz yani, anlamazsa kendisi bilir napıyım daha
İsterdim ama bana zarar vermesin 😂 Uzaktan uzaktan 😂
Ben zaten birinin takıntısıyim ve beni her yerden engelledi. Acayip saplaniliydim ona. Bende bu halimden şikayetçiydim ama çok bağlanmıştım benim suçum değildi.
Takıntılı aşık Huzur vermez istemem ya kafamın rahatlığı önemli
Bir şey yapmam yapmadım da ama tabii bu takıntı ne derecede o önemli
Ne bilim hoşuma gider heralde cok bokunu cıkarmadıgı surece bişey yapmam
Var ve pek taktığim söylenemez ama kalbinide kırmak istemiyorum
Ben rahatsız olmuştum ya. Pek hava atılacak bir durum değil
Benim vardı. Her yerden engelledim başka numaralar ile arıyordu en son numaramı değiştirdim🤣 şimdi napıyor bilmiyorum
Bana takılan iyi olmaz zaten bana takıl evden atıl 🤨
Olmuştu bikere sürekli takip ediyodu ilk başlarda korkmuştum sonra baktım zararı yok önemsememeye başladım😂
yengeç gibi yandan yandan kaçarım ve irtibatı koparırım :D
Sevgili gibi takılırım kendimden soğutmaya çalışırım o ayrılmak zorunda kalır hem aşk acısıda çekmez benide uğraştırmaz.
Kuleyi içten fethedeceksin yani
Allah kimsenin başına vermesin valla çok uğraştırıyor
Var ve hic birsey yapmıyorum o yokmuş gibi davranıyorum
Bu hava atilacak bir durum degil bu durum bir yerden sonra tacize girer
Bir zamanlar ben tam bir plotoniktik 4-5 sene de atlattim ama biri beni böyle sevseydin vallahi cennete gitmek için onunla evlenirdim çünkü o sevdiğim kişi benim bir kere elimi tutsaydi cennetlik olurdu :)
Maziye götüren güzel bir soru teşekkür ler
krdşm o takıntılı aşık ben oluyorum, çocuk resmen gına geldi kaçıyor benden hahsakjdhksjh
Olay benim de ona karşı ne hissettiğim, karşılıklıysa neden bir şans vermeyi denemeyim :)
Kadın olsam. Aile sağlamsa sorun yok.. Varsa yandın..
Aman aman tövbe de daha fazla başa bela almaya gerek yok😅
Yaptiklarina bagli bana zarar veriyorsa suc duyurusu bir zarari yoksa hic bisey yapmam ilgisi hosuma gidiyorsa hava atabilirim
fırsattan istifade önce biraz kullanır sonra acır terk ederim
kullanırım derken kullanılmada.:)
Var böyle birisi. Uzak tutmaya çalışıyorum ama hoşumada gidiyor. 10 sene olacak bana takılalı hala silemiyor unutamıyor beni. Kendini de unutturmuyor işte böylelikle
Ben de olsam bana takıntılı olurdum evlat, geçecek derim.
İyice bir süzerdim ben de taksam mi takmasam mi diye karar verirdim.
O kadar çok takmayan var ki birisi beni takmış ne âlâ.
Deli gibi saçma sapan sorunlar çıkarırsa uğraşamam. Çekemem kimseyi
Ondan daha takıntılı davranır psikolojisini bozarım
AHSHDJJXJXJCJCJCKCKKCC
Kimse doğru cevabi vermemiş güzel/yakisikli ise tamam cirkinse no babu nooo
Insanin sevildigini bilmesi hosuna gidiyor hastalik derecesinde olsa bile...
Rahatsız edici ve korkutucu. Suç duyurusunda bulunmak hiçbir işe yaramıyor arkadaşım uzaklaştırma kararı aldı hiçbir işe yaramadı
Aşk zaten takıntılidır burda mühim olan iradeli olup karşı tarafa zarar vermemek..
Kıskançlık kararında güzel. Bir süre sonra bu tür saplantılar bıktırır.
Kişiliğine bağlı. Saf biriyse ne diyelim
Ama sapıkça yapanlar var ara. Polisi
Takıntı yaparım :) bakalım kaçacak delik bulabilecek mi? :).
Ne burcusunuz?
@x-Sinirleniyorum-x oğlak.
Suç duyurusunda bulunurum. Daha önce hayatımı tarumar etti böyle birisi, bir kez daha izin vermem.
Karakterine göre hareket ederdim sapiksa dava değilse duruma göre
Vardı eskiden. Tırsıyodum açıkçası kötü biri olmadığına inansam da
Var şuanda. Ama hiç
Düşünmedim ne yapıcam die. 🤷🏻♀️ malum
Psikopat derecesindeyse sıkıntı ama beni sevmesi hoşuma gider
Takìntılı insanlar sinir bozucu degilmi sahsen ben takintiliyim "P
Sürekli endişe içinde olurdum. Dışarı çıkmak içimden gelmezdi. Hoş bir durum değil iki taraf içinde~
Vardı zaten neler yapsam da vazgeçmedi bir senedir sevgilisi var yazın yine yazdı aradı kızla arası kötüyken sonra numaramı değiştirdim zaten diğer yerlerden de engelli