AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Nasıl biri olduğuna bağlı yani rahatsız ederse sorun olur etmezse olmaz banane platonik takılsın
Başıma geldi. Allah düşmanıma bile göstermesin bu durumu
hoşuma gider. ilgimi çekicek biri ise düşünebilirim de
Vedat gibi bas belasiysa sikayetci olurum ama baris arduc gibi can yaman gibi yakışıklıysa bnde ona takilirim 😁😁💃
Kibar bir şekilde olamayacağını söylerim fakat iş artık rahatsızlık boyutunu aşarsa tacize girer ve de gerekeni yapar önce aileme açıklarım onların konuşmasını sağlarım baktım olmuyor ailemle polise şikayette bulunurum...
Birisine ''o benim takıntılı aşığım'' demek için o kişinin neler yapması lazım? belirli bir özellikler var mı? :D
Aşk zaten takıntılidir, hep onu düşünürsün mühim olan zarar vermemek
doğru haklısın
annemde takıntılı ve beni çıldırtıyor bazen o yüzden istemem
Çok zaman kaybetmesin diye kalbini kırarım daha fazla kırılacağını bildiğim için 🙁🙁😞
Hiç hoşuma gitmez. Bir insan hayırdan anlamalı istemiyorsa zorlamayacaksın
Kendi haline bırakırım, benden bir kahraman oluşturmuş sonuçta...
Takıntı ; gerçekten çok seven insanlardır değer bilin
Eminmisin kiz istemiyorsa takinti degil aptallik olmuyormu
O başka tabi
Takıntılı erkek kötü oluyor da, takıntılı bayan hem tatlı hem psikopat olur.
Ben zaten takıntılıyım üstüme gelmeyin bak kötü olur kırlırım dağılırım bana yapmayın..
Şıklar yanlış bu takıntı neye ve ne seviyede bunu bilmek gerek
Gider konuşurum kafa yapım uyar ise birlikte olabilir uymaz ise uzak durmasını tavsiye Ederim
Bu duyguyu iyi bildiğim için onu kırmamaya çalışırım. Önce tanımaya çalışırım takıntısı beni rahatsız ediyosa uzak dururum.
Su kadar yorum okudum tebrik ediyorum 👏
😊teşekkürler
Aşırı rahatsız ederse mahkemeye veririm.
Aynısı bende olmuştu çocuk 3 yıldır sürekli mesaj atıyor fakat sevmediğim için cevap vermedim. Kalbini kıracak incittecek bişey de yapmadım uzak durdum
Vardı birara sonra olay karakolluk oldu ama beni rahatsız edecek kötü bşrşey yapmamıştı
Erkek adam neyi suç duyurusunda bulanacak?
Kullanır atarım tabiki
Bonus olarak ifşasını nete yayarım
Vaybe şu fenomenlerde havada kimsede yok soruları bildirimle geliyo
Vardı öyle bir bayan neyseki fazla zora sarmadan ağzının payını verdim.. ucuz kurtuldum 👍🙏
biraz takılım bir bakarım oda hevesini almış olur
ayıp
Neden ayıp olsun
öyle soğuturum ki tüm erkek cinsinden nefret eder..
aşırı rahatsızlık verirse suç duyurusunda bulunurum.
bir kere olmuştu. Çocuk peşimi bırakmamıştı. Gurur da yok valla sülük gibi yapışıyorlar. Çok sık boğaz etmiyorsa kötü değil ama sürekli yazıp kusturacak hale getiriyorsa fena
Rahatsız edecek seviyede ise suç duyurusunda bulunurum
Hiç öyle bir aşığım olmadı lakin beni takıntı yapacak kadar çok seven bir insanı isterdim
Bende ondan hoslanirim birbirmize deli gibi baglaniriz
İnsan aşık olduğunda sahiplenme duygusu artar ve karşıda ki insan aynı duyguda değildir ve buna takıntı derler..
İnsan işte aşık, ne yapsın. Ya ona bir şans ver, ya da başka birini bul.
Saplantılı bir sekilde seviyorum birini zaten onun ugruna her seyi yaparim
Boyle biri bizemi denk gelmez
Şıklar yanlış bu takıntı neye ve ne seviyede bunu bilmek gerek
Suç duyurusunda bulunurum.
Suç duyurusunda bulunurken ne diyeceksin;)
Noldu hayırdır sende sevilmediğin için mi suç duyurusun da bulunucaksın
Ayrıca -de -da ekleri ayrı yazılır, aklında bulunsun.
Ulan ergenus elini oynayus, bulunma eki olan de bitişik yazılır bu bir
2. Si, sen de yazılır sende yazılmaz burada bağlactir. Elinle oynamaya devam ergenus belki kalkar.
Ergeniz duyurusun da yazıp sende yazmış de d örneği veriyor ulan bu ergen cesareti neyin nesi adgsaf
Ergen mi 😄 yetişkin güzel kardeşim e bak hele git biraz sosyalleş yavrum daha bir kıza açılmıyorsun gelmiş kıza atar yapıyorsun. 😄
Muhatap alindin şikayeti yedin. By.
Yaş gelmiş 23-24 e kıza açılma utangaçlığı nedir allahım 😄, bu yorumu okuduktan sonra sanırım tdk ya baktın. Hemen bir yanlış ara yavrum
Ulan olum. manyakmisin nesin avukatım ben sıktır git belamisin gece gece
"Muhatap" "Muhattap" (Sadece cümle sonlarına nokta koyulur.) avukatsın anladım kim bilir nasıl kabul edildin 🤷♂️
Anılcım de da bağlacının veya ekinin yazımını bir araştır istersem güzelim. Adam doğru yazmış sen niteliksizsin :) dahi anlamında de da ayrı yazılır. :)
Küçük hanım ‘da doğru yazmış bu arada :)
Şu an var zaten ve düşündükçe psikolojim bozuluyor onu istemediğim halde zorluyor iğrenç bir durum
Cok rahatsiz oluyosan eger suc duyurusun da bulun derim ileryen zamanlarda basina kotu seyelr getirtebilir
Benimse bir ara vardı böyle birisi kendisi telefon sapıklığını iyice abarttı ben polise vermiştim önce aileme söyleyip
Hevesini alması için onunla bir gece geçirme fırsatı sunarım.
En azından biri benimle ilgileniyor aw derim dhdydysysu
Bilmem güzel bişey sevilmek bence herkes sevgiyi hak eder.
Sevilmeyi hak ediyor muyum cidden bu habere sevindim İmar Barışı gibi oldu resmen kamu spotu gibi:)
Çok önceleri vardi sonradan umut alamayınca kendi bıraktı
Hoşuma gider onu hiç bırakmam sadece bana ait olur 🤗🤗
Bence onunla takintilarini bir kenara biraktirip güzel bir ilişki yaşanabilir
Suç duyurusunda bulunanlar evde kalmak istiyorlar galiba
Korkarım. Allah korusun. Yaşadığım yeri bile değiştirmeyi düşünürdüm
Sen hayatına takıntılarınla devam et ben gidiyorum derim.
Onunla dertleşirim konuşurum arkadaş gibi davranırım
Senle samimi olduğumu kim söyledi dediğimde gitmiyosun diyerek bunu kabul etmiş oldun
İnsan ca konuşurum anlarsa anlar anlamazsa bir yolunu bulur kurtulurum
Ağzıma gelen küfürü ederim , zorla güzellik olmaz sonuçta :)
Sağlıklı birşey değil, muhakkak ki biyerde bıktırır
Benimle evleneceksin itiraz yok da derse evlenirim.
Umursamıyodum. Ama ölünce çok çook üzüldüm
Bana zarar vermiyorsa birşey yapmam
Çok panik olurdum korku ile yasardim maalesef
Sevmeye çalişirim bu devirde gerçek seven yok tabi
Bende onun takintili asigi olurum
Sevmeye çalışırım nede olsa oda insan
Pek iyi olmazdı onun adına.
Vardı, şehir değiştirdim